هنر و سینما

ورایتی فیلم «یک قهرمان» فرهادی را برنده‌ی اسکار ۲۰۲۲ می‌داند


به محض پایان اسکار 2021 و مشخص شدن کار نامزدهای اسکار پس از مدتها انتظار ، ورایتی وارد عمل شد و لیست نامزدهای اسکار 2022 به نام اصغر فرهادی را در فیلم جدید “یک قهرمان” (یک قهرمان) منتشر کرد. ) در رده بهترین فیلم های بین المللی قرار دارد.

یکی از منتقدان ورایتی ، که فهرست اسکار سالانه را اعلام می کند ، و امسال کلوئی ژائو با فیلم “Nomaland” ، همانطور که پیش بینی شده بود ، اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردان را دریافت کرد ، اصغر فرهادی را با “یک قهرمان” ، تولید آمازون پیش بینی کرد. استودیوها در سال 2022 برنده جایزه اسکار بهترین فیلم به زبان خارجی خواهند شد. با توجه به سابقه خوب فرهادی در اسکار ، این پیش بینی دور از دسترس نیست و او در دو فیلم قبلی خود ، “جدایی نادر از سیمین” و “اثبات کرده است. فروشنده ، “که می تواند برنده شود در این مسابقات حضور دارد.

اصغر فرهادی قهرمان مرحله پس از تولید فیلم است. این فیلم که در ایران و شهر شیراز فیلمبرداری شده است ، قرار است در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود. اطلاعات دقیقی از موضوع فیلم در دست نیست ، اما گفته می شود که بر مسائل جاری جامعه مدرن ما تمرکز دارد و بازیگران مشهوری مانند محسن تنابنده و فرشته صدر ارفایی در آن شرکت خواهند کرد.

“یک قهرمان” دومین فیلم فرهادی است که توسط استودیو آمازون تولید شده است. اولین فیلمی که توسط آمازون تولید شد و برنده اسکار شد فیلم محبوب فروشنده بود که در جشنواره فیلم کن در سال 2016 به نمایش درآمد و دو جایزه بهترین پیشاهنگ و بازیگر مرد (برای شهاب حسینی) را از آن خود کرد. فروشنده علاوه بر برنده شدن اسکار بهترین فیلم به زبان خارجی ، نامزدهای بفتا و گلدن گلوب را نیز دریافت کرد.

جدیدترین فیلم فرهادی ، “همه می دانند” ، یک درام اسپانیایی زبان توسط پنه لوپه کروز و خاویر باردم ، در افتتاحیه جشنواره فیلم کن 2018 به نمایش درآمد. اختصاصی به جوایز این فیلم دارای هشت گویا (اسکار اسپانیایی) ، از جمله بهترین تصویر ، بهترین کارگردانی ، بهترین بازیگر مرد ، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلم.

فرهادی با الکساندر ملحگی ، رئیس شرکت فرانسوی Memento Film ، فیلم One Hero را تهیه می کند.

منبع: تنوع

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا