لوازم خانگی

ترندهای زیبایی سال 2021؛ پیش‌بینی متخصصان مد و زیبایی چیست؟


پس از یک سال بسیار پرتلاطم در سال 2020، به نظر می رسد همه ما مشتاق شروعی تازه در همه جنبه ها هستیم. زیبایی و موضوعات مرتبط با گسترش تاج امسال به شدت آسیب دید، سالن های زیبایی تعطیل شدند، و آنها مجبور شدند آرایشگر و آرایشگر شوند، موهای خود را رنگ یا کوتاه کنند و از اشتباهات ما مراقبت کنند. پوست.

با این حال، پس از چند اشتباه در رنگ کردن موها و مخلوط کردن ماسک های خانگی، کم کم خود را در فرهنگ مراقبت و زیبایی پوست و مو در خانه غرق کرده ایم. بسیاری از ما در حال حاضر مهارت های خوبی در ماساژ پوست، آرایش ابرو، آرایش مو و غیره داریم و یاد گرفته ایم که به طور روزانه از پوست و موهای خود مراقبت کنیم. در این پست می‌خواهیم ترندهای زیبایی سال 2021 را مرور کنیم و ببینیم دنیای جدید امسال چه چیزی برای ما دارد. وارد ای بی سی مگ مگ شوید و دنیای زیبایی را کشف کنید.

چه ترندهای زیبایی در سال 2021 در انتظار ما است؟

روندهای زیبایی 2021

بسیاری از متخصصان و متخصصان زیبایی مشتاقانه منتظر سال 2021 هستند، سالی که انتظار می رود به اوج دانش ما در زمینه زیبایی برسیم. به گفته این کارشناسان، حتی اگر نیمه اول سال 2021 صرف برگزاری جلسات آنلاین شود، باز هم آماده هستیم که سال 2021 چه چیزی را برای همه ما به ارمغان بیاورد. از ضد عفونی کننده های گران قیمت و محصولات مراقبت از پوست پروبیوتیک گرفته تا محصولات مراقبت از موی باکتریایی و طبیعی؛ انتظار می رود در سال جدید از آنها استقبال کنیم.

1. تا حد امکان آن را تمیز نگه دارید

صابون ها و ضدعفونی کننده های دست شاید جذاب ترین گزینه برای گنجاندن در لیست محصولات زیبایی نباشند، اما در صورت نیاز، این محصولات در اولویت محصولات زیبایی قرار می گیرند. برای اولین بار در تاریخ، برندهای زیبایی در طول سال ها راه خود را به فضا باز کرده اند و معتبرتر از همیشه هستند.

در سال جدید نه تنها رایحه و بسته بندی این محصولات بهبود می یابد، بلکه بافت آنها نیز برای پوست بهتر و مناسب تر می شود. سال 2020 سال صابون‌ها و شوینده‌های قوی (ناخوشایند) است، اما در سال 2021 تغییر خواهد کرد. برندهای مشهور صنعت در تلاش هستند تا محصولاتی تولید کنند که مؤثرتر، ملایم‌تر و ملایم‌تر باشند و میکروبیوم پوست را تحریک نکنند.

. شفاف در ساختار محصول پوست

محصولات چرمی

آمارها نشان می دهد که برندهای مراقبت از پوست که در مورد موادی که تولید می کنند شفاف تر هستند، محبوبیت بیشتری دارند. مشتریان می خواهند بدانند که این محصولات از چه موادی ساخته شده اند و برای چه چیزی مناسب هستند. این امر باعث شده است که صنعت مراقبت های بهداشتی با محصولات سازگار با محیط زیست رو به جلو حرکت کند. خواه مطابق با بسته بندی و طراحی باشد یا ردپای کربن (مقدار کل گاز اشک آور تولید شده توسط یک سازمان).

اگر این شرکت‌ها هنگام تولید محصولات خود به سمت گزینه‌های دوستدار محیط‌زیست حرکت نکنند، هزینه‌های اجتماعی و فرهنگی افزایش می‌یابد و به هیچ وجه شایسته این نیستند که به عنوان یک برند سلامت شناخته شوند.

3. از پوست در برابر نور آبی مانیتور و گوشی محافظت می کند

در طول گسترش کرونا، تقریباً هر جنبه ای از زندگی ما شکل دیجیتالی به خود گرفت. اگرچه اثرات مضر نور آبی مانیتورها و گوشی ها یا تبلت ها بر روی پوست به اثبات رسیده است، اما این شرکت در تلاش است تا با استفاده از مواد جدید و خلاقانه محصولاتی را تولید کند که بر این اثرات غلبه کند که مخرب هستند. ترکیباتی مانند Rose Eglandria، Leucocalcone A، زردچوبه و جلبک دریایی از جمله گزینه هایی هستند که به این سازمان ها کمک می کنند تا محصولات مراقبتی موثرتر و بهتری تولید کنند.

4. ماسک مراقبت از پوست

این ماسک به یک محصول لوکس و کاملا قابل استفاده تبدیل شده است که پوست را بیشتر مستعد تحریک کرده است. امروزه ماسک ها شکل ها و حروف مختلفی به خود گرفته اند. از مرطوب کننده های پوست و ماسک های اکسید روی گرفته تا ماسک هایی که برای تسکین علائم استفاده از ماسک های دیگر طراحی شده اند. با این حال، استفاده از این ماسک ها باعث شده احساس بهتری نسبت به پوست صورت داشته باشیم، روندی که تا سال 2021 ادامه خواهد داشت.

5. رژ لب مایع

رژ لب مایع

در طول انفجار کرونا، لوازم آرایشی ماندگارتر شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند. به گفته چارلی ریدل، مدیر خلاقیت جهانی در Stella، رژ لب های مایع در بازار آرایش مورد توجه قرار گرفته است. امروزه خانم ها به دنبال محصولات آرایشی هستند که ماندگاری بالایی در طول روز داشته باشند و با وجود استفاده از ماسک، نگران تمیز کردن آن نباشند.

6. پست مدرنیسم

در طول این اپیدمی بزرگ، آرایش نکردن به یکی از ترندهای دنیای زیبایی تبدیل شده است. ترکیبی از مراقبت از پوست و آرایش چیزی است که Pinterest (یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس) آن را “درخشش جدید” در زمینه زیبایی می نامد.

طبق پیش‌بینی Pinterest Trends برای سال 2021، افراد به سمت روش‌های آرایشی پیچیده‌تر می‌روند که به ساختار طبیعی پوست آنها اجازه می‌دهد تا با زیبایی آن‌ها صحبت کند، پوست تمیز و درخشان با لکه‌هایی روی سطح صورت.

7. سلامت میکروبیوم

سلامت میکروبیوم برای سال‌ها کلمه مهمی در صنعت زیبایی بوده است، اما جاشوا راس، متخصص زیبایی مشهور در لس‌آنجلس، گفت که مراقبت از پوست پروبیوتیک در سال 2021 شکوفا خواهد شد.

نشانه های قوی وجود دارد مبنی بر اینکه مراقبت از پوست میکروبی در سال های آینده یک روند اصلی خواهد بود. میکروبیوم محیطی است که در آن میکروارگانیسم‌ها روی پوست همه انسان‌ها زندگی می‌کنند (تعداد به میلیارد). اکنون تولید ترکیبی از پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها (به عنوان مثال سین ​​بیوتیک ها) برای کمک به تعادل بهتر میزان میکروبیوم در پوست آغاز شده است.

8. الزامات مراقبت از پوست برای محیط های آنلاین مانند زوم

جراحی زیبایی چشم یکی از ترندهای زیبایی سال 2021 است

در طول انفجار کرونا، بسیاری از ما تکالیف خود را انجام دادیم و از محیط‌هایی مانند زوم و اسکایپ برای شرکت در جلسات آنلاین استفاده کردیم. شرکت در این جلسات آنلاین به ما این امکان را داد که بیشتر روی صورت خود تمرکز کنیم و به بررسی درمان های زیبایی بپردازیم که اثرات چین و چروک گوشه چشم یا پیشانی را از بین می برد یا سیاهی و گودی چشم را کاهش می دهد یا از بین می برد.

دکتر دکتر می گوید: «به نظر می رسد افزایش زیادی در تقاضا برای زیبایی یا دور چشم وجود دارد. شیلا فرهنگ، جراح زیبایی و موسس شرکت پوست آوانت. به عنوان مثال، تقاضای زیادی برای گودی و پف وجود دارد. پیشنهاد من به شما این است که قبل از رفتن به مطب سعی کنید گودی و پف زیر چشم خود را با یک کرم دور چشم کافئین دار بهبود بخشید.

9. ابزارهای فناوری هوشمندتر

ابزارهای لیزر موهای زائد، غلطک های ریز جریان و ابزارهای اندازه گیری پیشرفته ابزارهایی هستند که به افراد کمک می کنند از پوست و بدن خود در خانه مراقبت کنند. به گفته دکتر فرهنگ، برندهای زیبایی محصولات شگفت انگیزی برای مراقبت از پوست و مو تولید می کنند که می تواند روند روتین زیبایی را آسان تر کند و تعداد دفعات مراجعه به سالن زیبایی را بسیار کاهش دهد.

10. محصولات مراقبت از مو آنتی باکتریال

از آنجایی که همه افراد حدود 10 بار در ساعت موهای ما را لمس می کنند، احتمالا موهای ما حاوی باکتری ها و ویروس هایی هستند که ما از آنها اطلاعی نداریم. برای حل این مشکل، برندهای زیبایی محصولات مراقبت از موی ضد باکتری مانند شامپو، اسپری های پاک کننده و بسیاری دیگر را تولید می کنند. اثر ضد میکروبی موجود در آن موهای شما را از میکروب ها پاک می کند.

. مراقبت علمی از پوست سر

مراقبت از پوست سر که جزء دسته مراقبت از مو است، به یکی از ترندهای زیبایی تبدیل شده است. گفته می شود که جایگزین های زیادی برای مراقبت از مو و مراقبت از پوست وجود دارد، به خصوص که تحقیقات فعلی کاملاً بر روی مراقبت از پوست سر متمرکز شده است. به گفته دکتر فرهنگ، برخی از گرایش های جدید در مراقبت از پوست سر شامل استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت (تزریق های طلای کوچک که بر اساس تحقیقات علمی باعث کاهش ریزش مو می شود)، روش های داخلی و خارجی (استفاده از مکمل ها برای کمک به درمان) می باشد. سلامتی). مو) و بوتاکس پوست سر.

. محصولات مراقبت از پوست طبیعی و طبیعی

محصولات چرم طبیعی و طبیعی از ترندهای زیبایی 2021

محصولات مراقبت از پوست طبیعی و طبیعی یکی از ترندهای زیبایی در سال 2021 خواهند بود. برخی از مواد مورد علاقه و محبوب در ساخت این محصولات عبارتند از: باچیول، گوتو کولا (گیاهی با یک قاشق آب)، زنجبیل و سبزی فندقی.

دکتر فرهنگ گفت: تا همین اواخر محصولات گیاهی و طبیعی مراقبت از پوست چندان مورد توجه نبوده است، اما با توجه به افزایش روزافزون مصرف کنندگانی که به مسائل زیست محیطی اهمیت می دهند، بسیاری از برندها نسبت به محصولات طبیعی و طبیعی خود آگاهی بیشتری پیدا کرده اند.

13. با موهای طبیعی خود هماهنگ کنید

طبق پیش بینی های Pinterest Trends که از سال 2021 شروع می شود، حرکت به سمت حذف موهای مصنوعی یکی از روندهای امسال است. با توجه به این روند، آرایش مو با استفاده از بابلی، سشوار یا سشوار کمتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

این ترند می گوید که اجازه دهید هر از گاهی موهایتان ویژگی اصلی خود را داشته باشد و آن را با مواد مختلف حالت ندهید. و البته یک حدس دیگر، بافت ها بازگشته اند. تکنیک‌های جدید بافت مو مانند بافت حباب‌بافی و جعبه‌بافی رایج شده‌اند. علاوه بر تزیین، مهره های رنگی یا هایلایت شده که به موها درخشندگی و درخشندگی بیشتری می بخشد نیز رواج یافته است.

در پایان

ما می دانیم که روند زیبایی بیشتر در سال 2021 وجود دارد، به نظر می رسد جهان به سمت محصولات سالم تر و طبیعی تر حرکت می کند و مراقبت از پوست و مو بیش از محصولات آرایشی اولویت دارد. نظر شما در مورد ترندهای زیبایی در سال 2021 چیست؟ آیا این روندها پایدار هستند یا صرفاً به دلیل شیوع ویروس کرونا رایج شده اند و آیا این روندها پس از از بین رفتن ویروس ناپدید می شوند؟

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا