لوازم خانگی

برای اولین‌بار است که میزبان می‌شوید؟ این 13 نکته‌ی طلایی را باید بدانید


در بیشتر موارد، اولین باری که کاری انجام می دهید می تواند با اضطراب، سردرگمی و اضطراب همراه باشد. میزبانی اولیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به تازگی به خانه خود نقل مکان کرده اید یا برای اولین بار است که میزبانی می کنید، ممکن است نگرانی هایی داشته باشید. در ادامه این مقاله از ای بی سی مگ مگ 13 نکته ای که در این شرایط باید در نظر بگیرید را به شما خواهیم گفت.

1. صندلی های اضافی را در نظر بگیرید

هنگام میزبانی اغلب باید صندلی اضافی را در نظر گرفت. البته اگر صندلی اضافی وجود دارد، بهتر است برخی از مهمانان بایستند. اگر مهمانان زیادی دارید و احتمالاً تعدادی از آنها را اضافه می کنید، فراموش نکنید که مکان های بیشتری را کاوش کنید. به خصوص اگر افراد مسن در بین مهمانان حضور داشته باشند، باید محل نشستن هر فرد را در نظر بگیرید.

البته لازم نیست همه صندلی ها شامل صندلی و مبل باشند، می تواند کمی خلاقانه باشد. به جای صندلی می توان از نیمکت، پفک و صندلی عثمانی به عنوان گزینه استفاده کرد. اگر مردم دور میز نمی‌نشینند، صندلی‌های غذاخوری خود را از اتاق غذاخوری خارج کنید و هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید، چند صندلی اضافه کنید.

. عطر مطبوع خانه را فراموش نکنید

عطر در مهمانی

بوی خانه شما یکی از اولین چیزهایی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به خانه متوجه آن می شوند. پس با ایجاد رایحه ای منحصربفرد به بهبود کیفیت هوای تعطیلات کمک کنید. هنگام ورود مهمانان، شمع روشن می کنند یا در نزدیکی ورودی خانه عطر پخش می کنند تا رایحه ای مطبوع ایجاد کنند. همچنین می توانید گلدانی از گل های تازه بکارید یا تاج گل کاج را به درب ورودی آویزان کنید. پرتقال دودی، بادرنجبویه و ترشی و.همه رایحه ای مطبوع، فراموش نشدنی و مطبوع در خانه شما پخش خواهد کرد.

3. فهرستی از موسیقی خود تهیه کنید

اگر موسیقی برای شما مهم است، موسیقی خود را آماده دسته بندی کنید. می توانید فهرستی از موسیقی ملایم و بی کلام برای مهمانان در حین صحبت و گرم کردنشان تهیه کنید. موزیک ملایم و دلنشین را هنگام صرف غذا و موسیقی دلنشین در نظر بگیرید تا انرژی میهمانان افزایش یابد.

4. یک وعده غذایی کوچک آماده کنید

اسنک ها و تنقلات کوچک معروف به فینگر فود انتخاب خوبی برای مهمانی هستند. خوردن آن‌ها راحت‌تر است و وقتی این غذاها را همراه با نوشیدنی روی میز قرار می‌دهید، مهمان‌ها می‌توانند هر زمان که در طول مهمانی احساس گرسنگی کردند و با دیگران تعامل داشتند، به راحتی این وعده‌های غذایی کوچک را بخورند.

با استفاده از یک بشقاب پرکننده که در آن میان وعده‌ها، میوه‌ها و دسرها را قرار می‌دهید، علاوه بر تسهیل وعده‌های غذایی مهمانان، ظاهر زیبایی به میز شما می‌دهد.

یک لقمه کوچک در مهمانی

می توانید تنقلاتی با همان تنوع و تعداد از جمله شام ​​تهیه کنید و یا علاوه بر این میان وعده ها تنقلات تهیه کنید. به یک جنبه مهم در تهیه یک وعده غذایی اصلی فکر کنید. جزیره آشپزخانه، راحتی اتاق نشیمن و میز ناهارخوری گزینه های عالی برای پذیرایی هستند. بسته به نحوه تهیه غذا، می توانید مکانی را انتخاب کنید که افراد بتوانند به صورت دایره ای دور میز حرکت کنند (مانند یک جزیره یا یک میز ناهار خوری گرد) یا به مهمانان اجازه دهید پشت سر هم حرکت کنند، مانند میز بوفه. .

5. از تغییر ظاهر مکان خود نترسید

اگر فضای کمی برای مهمانی دارید، ممکن است بتوانید فقط برای یک شب چیدمان محل برگزاری خود را تغییر دهید. مبلمان را به دیوار نزدیک کنید تا فضای بیشتری در فضای بزرگ شما آزاد شود. شاید بتوانید وسایل غیر ضروری را به اتاق دیگری منتقل کنید تا فضای بیشتری داشته باشید. بنابراین خودتان را محدود نکنید و تغییراتی را ایجاد کنید که فکر می کنید می توانید برای استفاده بهتر از فضا ایجاد کنید.

6. مطمئن شوید که تجهیزات کافی دارید

هنگام برگزاری مهمانی، داشتن ظروف، لیوان و قاشق و چنگال مهم است. هیچ چیز بدتر از این نیست که 15 دقیقه قبل از آمدن مهمان احساس کنید که قاشق کافی ندارید! هنگامی که به خانه خود نقل مکان کردید و مهمانان زیادی نداشتید، ممکن است دچار سوءتغذیه شوید. اگر نمی توانید یک وعده غذایی جدید تهیه کنید، می توانید آن را یک شبه از عزیزتان قرض بگیرید.

7. نور مناسب را بررسی کنید

انتخاب نور مناسب برای اتاق در تعطیلات موضوع بسیار مهمی است که چندان جذاب نیست. شاید بهتر باشد دورتر از چراغ های روزانه خانه خود بروید. استفاده از لامپ های مختلف را دست کم نگیرید که فضای خانه شما را تغییر داده و انرژی مورد نظر را در فضا آزاد می کند. استفاده از شمع ها، لامپ های هالوژن نرم، فیلامنت های نور و کلیه وسایل روشنایی نرم و جذاب برای مهمانی در نظر گرفته شده است.

8. جزئیات را دست کم نگیرید

عطر در مهمانی

جزئیات یک فضای کوچک را دست کم نگیرید تا مهمانان بتوانند جشن را حتی در کوچکترین فضای خانه شما احساس کنند! ایده ها می تواند شامل یک دسته گل کوچک، یک شمع معطر در حمام، یا قرار دادن یک کارت روی میز ناهارخوری باشد. هر انتخابی که می کنید، باید بدانید که همین جزئیات کوچک چیزی است که خانه شما را منحصر به فرد می کند. پس از خلاقیت خود استفاده کنید و ایده های جدید و هیجان انگیزی ارائه دهید.

9. فضایی برای لباس و کیف فراهم کنید

مطمئناً نمی خواهید دلسرد شوید اگر زمین مناسب را دریافت نکنید، بنابراین روی یک کاپو خوب سرمایه گذاری کنید. بنابراین مطمئن شوید که قبل از آمدن مهمان ها جایی برای قرار دادن لباس ها و کیف های خود دارید. رخت آویز، کمد، کمد شما یا حتی تخت یا تخت می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر فرزند دارید، می توانید این مسئولیت را به فرزندان خود محول کنید.

10. وسایل حیوان خانگی خود را به مکان دیگری منتقل کنید

مطمئناً شما حیوانات خانگی خود را دوست دارید، اما این بدان معنا نیست که هر غریبه ای حیوانات خانگی شما را دوست خواهد داشت. هنگامی که خانه خود را برای میزبانی آماده می کنید، باید لوازم حیوان خانگی خود را در اتاق دیگری قرار دهید زیرا علاوه بر جنبه زیبایی، از خطر باقی ماندن اسباب بازی ها یا استخوان های حیوانات روی زمین جلوگیری می کنید. اگر یکی از مهمانان شما رابطه خوبی با حیوان خانگی ندارد، در نظر داشته باشید که حیوان خانگی خود را در قسمت دیگری از اتاق نشیمن نگهداری کنید.

. نگران نارسایی ها نباشید

یک مهمانی دوستانه

خانه و مهمانی شما نباید عالی باشد. لازم نیست مهمانی را به آینده موکول کنید، زیرا هنوز در حال کار روی تجهیز و تزئین خانه جدید خود هستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی تمیزی خانه تمرکز کنید و با تزیینات و چیدمان های ساده مهمانی خود را لذت بیشتری ببرید. هدف از اتحاد مجدد خانواده و دوستان مهم و با ارزش است و مطمئناً عزیز شما دکور یا کمبود آن را قضاوت نخواهد کرد.

اگر مهمانان شب را در خانه شما می گذرانند، در اینجا چند نکته عالی وجود دارد.

. اتاق نشیمن تخمین زده می شود

برای اطمینان از اینکه مهمانان شب را با آرامش و خوبی سپری می کنند، لازم است در اتاق خواب مهمان بخوابند و از حمام مهمان استفاده کنند تا شرایط را تجربه کنند و ببینند چه کاری باید انجام شود تا هر مکان برای مهمانان دلپذیرتر و راحت تر شود. . این یک راه آسان برای پیدا کردن چیزی است که ممکن است به آن نگاه نکرده باشید. برخی از وسایل کمتر رایج در اتاق نشیمن عبارتند از آینه، ملافه، ملافه های همسان و سطل زباله.

13. نیازهای مهمانان را آماده کنید

آیا ویژگی های خاصی وجود دارد که بازدیدکنندگان بخواهند به راحتی در دسترس باشند؟ اگر چنین است، آن را به راحتی در دسترس قرار دهید. چند فنجان، دستمال کاغذی، حوله، خمیر دندان و غیره. ممکن است یک مورد مورد نیاز مهمانان باشد. ایده خوبی است که قبل از خواب از مهمانان در مورد نیازهایشان سوال کنید.

اگر مهمانان شما به لباس راحتی نیاز دارند، بهتر است لباس های تمیزی را که فکر می کنید برای آنها مناسب است انتخاب کنید. همچنین از قرار دادن هوا در محل خواب مهمان اطمینان حاصل کنید. در تابستان اتاق به اندازه کافی خنک است و در زمستان سیستم گرمایش به خوبی کار می کند و پتوهای اضافی برای مهمانان وجود دارد.

نتیجه

اگر اولین بار است که مهمانی می گیرید، این اشتباه را نکنید که غریبه ها عزیزان شما هستند و شما را قضاوت نمی کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید خانه را تمیز و مرتب نگه دارید، از کمی خلاقیت برای زیباتر کردن دکوراسیون خود استفاده کنید و ابزار و وسایل مورد نیاز مهمانان خود را تهیه کنید. در آخر، سعی کنید واقعا عالی باشید و با مهمانان خود بیشتر سرگرم شوید و از مهمانی لذت ببرید!

منبع: modsy

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا