هنر و سینما

۷ انیمیشن پیکسار که هرگز ساخته نشدند


پیکسار لیستی از فیلم هایی دارد که هرگز اکران نشده اند و شامل ایده هایی برای دنباله هایی است که در نهایت بسیار متفاوت بودند. در این پست ، فیلم های حذف شده این شرکت معروف و دنباله ای که پایان آن را تغییر داد ، معرفی می کنیم.

پیکسار به یک مرکز قوی در دنیای سرگرمی تبدیل شده است و همانطور که آثار کلاسیک مانند داستان اسباب بازی و یافتن نمو را به ارمغان آورده است ، به برخی پروژه ها اجازه داده است که آنها را لغو یا بازسازی کنند. این واقعیت واقعی را کاملاً تغییر داد. اولین فیلم پیکسار داستان اسباب بازی بود که در سال 1995 منتشر شد و اولین فیلم سینمایی آن بود. داستان اسباب بازی درهای زیادی را برای پیکسار باز کرده است که 20 فیلم و چندین دنباله تولید کرده است.

علاوه بر کیفیت و توجه به جزئیات فیلم های پیکسار ، همه کارهای این شرکت دارای عناصر مشترکی هستند ، مانند بازیگرانی که با بهبود خود شروع می کنند و موضوعاتی در سطوح بالاتر که توسط دیگر فیلم های کودکان (به ویژه افسانه های دیزنی) مورد توجه قرار نمی گیرد. به اینها برخی از دلایل موفق موفقیت پیکسار است و داستان آن هنوز هم جالب است ، اما استودیو باید تصمیم بزرگی برای پیروی از مخاطبان خود بگیرد و مطمئن شود که آنها آن را از دست نمی دهند.

مانند دیگر استودیوهای فیلمسازی ، پیکسار لیستی از فیلم های لغو شده و همچنین ایده هایی برای دنباله هایی که ساخته نشده اند یا تغییرات زیادی را متحمل شده اند ، ارائه می دهد ، که منجر به داستان دیگری می شود. در اینجا نگاهی به فیلم های حذف شده پیکسار و نحوه تغییر دنباله آن می اندازیم.

7. 1906- لغو شد

1906

در سال 2005 ، به لطف داستان جیمز دالساندرو در سال 1906 ، بین پیکسار ، دیزنی و برادران وارنر همکاری شد. بر اساس وقایع پیرامون زمین لرزه و فوران سانفرانسیسکو در سال 1906 ، این جنگ تاریخ جنگ های بین احزاب سیاسی و فرهنگی قبل و بعد را دنبال می کند ، که پس از زلزله روایت شد و آتش توسط روزنامه نگاری به نام آنالیسا پاسارلی شروع شد. فیلم 1906 یک فیلم اکشن زنده توسط پیکسار بود و حتی توسط The Incredibles و Ratatouille کارگردانی شد. فیلم دلاساندرو توسط مایکل هرست ، رمان نویس وایکینگ ها ، در سال 2012 دوباره نوشته شد ، اما در پایان همان سال دیزنی و پیکسار پروژه را ترک کردند و در کمپانی برادران وارنر هستند. قبل از تولید

6. نیوت – حذف شده است

نیوت

شاید محبوب ترین فیلم حذف شده پیکسار نیوت باشد که قرار بود در سال 2011 اکران شود و حتی عکس های خود را با مردم به اشتراک گذاشت تا ببیند چه باید بکند. نیوت به عنوان کارگردان عشق و بقا شروع کرد ، و با گری ردستروم شروع به تعقیب حشرات باقی مانده چشم آبی کرد که دانشمندان مجبور به نجات گونه های خود شده بودند ، اما آنها یکدیگر را تحمل نمی کردند. نیوت لغو شد زیرا داستان مشابه ریو 2011 فاکس بود و در پیش تولید این ایده لغو شد. این پروژه به پیت دکتر سپرده شد ، که به گفته ادوین کاتمول ، مدیرعامل پیکسار ، موافقت کرد تا زمانی که می تواند برای او تاریخ ساز شود روی آن کار کند. سپس او به اصطلاح Inside Out را تحویل داد و نیوت به طور قانونی برکنار شد.

5. Shademaker / The Shadow King – لغو شد

سایه ساز

هنری سیلیک ، کارگردان The Nightmare Before Christmas و Coraline ، قراردادی را با دیزنی و پیکسار برای تولید چهار فیلم منجمله فیلمی به نام Shademaker منعقد کرده است. بر خلاف بقیه فیلم های پیکسار ، سایه در سال 2013 به عنوان یک تجربه سرگرم کننده منتشر شد. سایه ساز معروف به پادشاه سایه ها داستان یتیمی در نیویورک به نام هاپ را روایت می کند که مجبور می شود انگشتان بلند و عجیب و غریب خود را از دنیای بی رحمانه اطراف پنهان کند. هاپ با کمک یک زن جوان از دنیای سایه ها آموخته است که سایه های شگفت انگیزی را ایجاد کند که زنده می شوند و بنابراین دستان او یک سلاح باور نکردنی در مبارزه سایه با جانور غول پیکر است. بسیار ترسناک که می خواست برادرش را بکشد ریچارد و در نهایت نیویورک را نابود کند. به گفته می شود پادشاه سایه ها نتوانست به اهداف تولید خود برسد و دیزنی و پیکسار پروژه را ترک کردند و به سیلیکون اجازه دادند آن را به استودیوی دیگری ببرد ، اما هنوز منتشر نشده است.

4. کتاب مقبره – لغو شد

کتاب تشییع جنازه

یکی دیگر از پروژه های قرارداد سیلیکون / پیکسار ، اقتباس از کتاب مقبره نیل گیمن است. این داستان فانتزی بر پسری به نام هیچکس متمرکز است که پس از کشته شدن وحشیانه خانواده اش در کودکی به شیوه ای فوق طبیعی در قبر بزرگ شده و بزرگ می شود. قبرستان اولین تغییر استودیو بود و ران هوارد به عنوان مدیر سابق سیلیکون منصوب شد. در حالی که دیزنی هنوز به آن علاقه دارد ، اطلاعات جدیدی در مورد پیشرفت پروژه در دست نیست.

3. در جستجوی نمو 2 – اصلاح شده است

بدنبال نمو

Nemo Search دنباله ای به نام Finding Dory در سال 2016 داشت ، اما برنامه های اولیه بسیار متفاوت بود. در سال 2005 ، پس از اختلاف نظر مایکل آیزنر و استیو جابز بر سر توزیع فیلم پیکسار ، دیزنی استودیوی انیمیشن جدیدی به نام Circle 7 Animation ایجاد کرد تا دنباله های فیلم های پیکسار دیزنی ، مانند جستجوی توسعه را خلق کند. پرونده نمو در دایره 7 پس از ادغام پیکسار و دیزنی بدون تولید فیلم بسته شد ، اما این ایده در جستجوی نمو 2 کشف شد. نمو با برادر دوقلوی گمشده خود رمی او ملاقات کرد و مارلین دستگیر شد و باعث ایجاد نمو ، رمی ، و دری به نجات او بپیوندد.

2. Monsters Inc. 2 – اصلاح شده

کارخانه هیولا

دنباله دیگر انیمیشن دایره 7 ، Monster Factory 2 است ، با عنوان Monster Factory 2؛ Very Man Scarray (Monsters Inc 2: Very Man Scarray). در آن ، مایک و سالی برای ایجاد یک هدیه وارد دنیای انسان می شوند ، اما متوجه می شوند که او ادامه داده است. سپس آنها در دنیای انسان ها گرفتار شده و پس از اختلاف نظر در نحوه انجام مأموریت محوله ، از یکدیگر جدا شدند. کمپانی Monster 2 کمی بیشتر از تولید Nemo 2 به تولید نزدیک بود ، زیرا شاهکارها سال گذشته منتشر شدند ، اما ایده تغییر کرد و به جای آن اولین نمایش فیلم Monsters University ساخته شد.

1. داستان اسباب بازی 3 – اصلاح شده

داستانی درباره یک اسباب بازی

داستان اسباب بازی 3 نیز بخشی از برنامه راه اندازی Circle 7 بود و نسخه های مختلفی را پشت سر گذاشت. یکی از داستانها این است که اندی و اسباب بازی ها شب را برای بازسازی اتاق اندی به دیدار مادربزرگش می روند. در داستان دیگری ، اسباب بازی ها به همراه بازیکنان جدید هی هی و گلادیولا سعی کردند بفهمند چه کسی اسباب بازی ها را سرقت کرده است. در آخرین نسخه ، اسباب بازی ها پس از اینکه جهان یاد اسباب بازی رایگان که توسط دوستان برای شرکت ارسال شده بود ، به تایوان رفت. در آنجا ، او با اسباب بازی های دیگر ، از جمله شخصیت جدید Action Star Commander که جایگزین او می شود ، آشنا شد. وقتی دایره 7 بسته شد ، ایده داستان اسباب بازی 3 لغو شد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا