هنر و سینما

تریلر فیلم گریه کن ماچو؛ کلینت ایستوود در درامی وسترن دوباره می‌تازد


اولین تریلر فیلم “Cry Macho” به کارگردانی کلینت ایستوود منتشر شد.

کلینت ایستوود قرار است کارگردانی ، تهیه کنندگی و بازیگری Cry Macho را که توسط Malpaso Productions (کمپانی فیلم Eastwood) برای برادران وارنر تهیه شده ، انجام دهد. نیک شینک ، نویسنده فیلم برای گران تورینو برای ایستوود ، وظیفه نوشتن فیلم را برای Cry Machu بر عهده داشت. داستان کارهای ایستوود اقتباسی از داستانی است که توسط ریچارد نش نوشته شده است.

داستان Cry Machu درباره مربی اسب فقیری است که قصد دارد پسری مکزیکی را با 50 هزار دلار از مادرش رشوه داده و به پدرش تحویل دهد. اما این کار آسانی نیست و ماچو علاوه بر مبارزه با یک دشمن مسلح در دشت های بزرگ تگزاس ، باید از وجدان خود نیز استفاده کند تا راه نجات را طی کند. در اوایل سال 2011 ، در جشنواره فیلم کن ، اعلام شد که برادولدمن با بازی شوارتزنگر ، قصد دارد فیلمی را بر اساس کتاب به ماچو بیاموزید بسازد ، اما فیلم هرگز ساخته نشد. همچنین در دهه 1980 ، خود کلینت ایستوود به ساخت فیلم علاقه نشان داد ، اما او برای بازی در فیلم حوض مرگ در سال 1988 کنار رفت.

ایستوود به ساخت فیلم های سریع معروف است و معمولاً بیشتر فیلم ها را با یک یا دو تصویر در هر نمایش می سازد ، بنابراین تولید و انتشار Tearful Macho بسیار سریع پیش رفت. آخرین تجربه سینمایی ایستوود در سال 2019 آغاز شد ، با “کابوس آمریکایی: کابوس ریچارد جوئل” ریچارد جوئل ، که زندگی ریچارد جوئل ، یک نگهبان بی گناه امنیتی در بمباران المپیک آتلانتا 1996 را روایت می کند. او جان بسیاری را نجات داد ، اما چند روز بعداً او متهم به انجام بمب گذاری شد.

Cry Machu در 17 سپتامبر منتشر می شود و بلافاصله در دسترس کاربران آنلاین HBO Max قرار می گیرد.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا