هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم مادران موازی پدرو آلمودوار را تماشا کنید


چند روز قبل از شروع جشنواره فیلم ونیز 2021 و اولین نمایش فیلم “مادران موازی” ، سونی کلاسیک اولین تریلر اثر جدید پدرو آلمود ود var توسط پنه لوپه کروز را منتشر کرد.

پدرو آلمود وار وار با یک مادر به جشنواره فیلم و سینمای ونیز امسال باز می گردد. فیلم “درد و شکوه” آلمود وار وار با وجود رضایت کلی منتقدان فیلم کمی از جادوی معمول فاصله داشت و فیلم طرفداران خود را چندان راضی نکرد. اکنون ، با مادران موازی و برخورد او با پنه لوپه کروز و قصه گویی زنان دیگر ، بسیاری از طرفداران سینمای او امیدوارند یک ملودرام دیگر از کارگردان اسپانیایی را ببینند.

مادران موازی برای فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز 2021 نامزد شده اند و طبق این تریلر ، زن معمولی ، جانیس ، توسط پنه لوپه کروز بازی می شود که به طور تصادفی توسط مردی به عنوان پدر باردار شده است. جنیس پس از زایمان برای امرار معاش به عکاسی روی آورد. او همچنین آنا را با بازی ملینا اسمیت استخدام می کند تا به مراقبت از کودکان و نظافت خانه کمک کند و این آغاز فعالیت های جالب داستان است.

ظاهراً جانیس و آنا در بیمارستان متولد شده اند و به نظر می رسد یک مادر بخشی از زندگی دو زنی را روایت می کند که به طور اتفاقی با یکدیگر ملاقات می کنند و باید فرزندان خود را به تنهایی بزرگ کنند.

Parallel Mother بیست و دومین فیلم پدرو آلمود ود var است. او علاوه بر کارگردانی ، بازیگری نیز نوشت. در کنار کروز و اسمیت ، دیگر بازیگران معروف فیلم عبارتند از روسی دو پالما ، آیتانا سانچز گیخون و ژولیتا سرانو.

هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز منحصراً از 10 تا 20 سپتامبر (1 تا 11 سپتامبر) مطابق با برنامه بهداشتی برگزار می شود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا