لوازم خانگی

از طرز تهیه شیرینی نخودچی تا تزئین خلاقانه‌ی دیوارها؛ بهترین‌های سبک زندگی


اگر فرصت مطالعه مقالاتی در مورد سلامت و سبک زندگی ندارید، می‌توانید بهترین مقالات و ویدیوهای مربوط به سلامت، مد و زیبایی، آموزش سبک زندگی و تغذیه را در ای بی سی مگ مگ بیابید. در این مجموعه از بهترین سبک های زندگی، 10 مقاله و ویدیوی جالب از هفته گذشته را در یک مجموعه هفتگی در اختیار شما قرار می دهیم.

طرز تهیه نخود شیرین عید نوروز

چیزی به عید نوروز نمانده و بسیاری از ما بعد از خانه تکانی و خرید قبل از عید شروع به تهیه شیرینی های خانگی برای عید نوروز می کنیم. نخود یکی از شیرینی های همیشگی نوروز است که هیچکس طعم و عطر آن را دوست ندارد. در این ویدیو از فیلم آموزش آشپزی ای بی سی مگ مگ طرز تهیه دسر لپه خوشمزه را به بهترین شکل به شما آموزش می دهیم و مطمئن باشید که نتیجه این درس یک غذای نخودچی بسیار خوشمزه با بافتی دلپذیر خواهد بود.

ویدیوی کامل را تماشا کنید

10 تا از بهترین و بدترین غذاها برای ریزش مو

با افزایش سن، اغلب متوجه می‌شوید که موهایتان نازک‌تر می‌شوند، مثل گذشته سریع رشد نمی‌کنند و بیش از گذشته می‌ریزند. علاوه بر افزایش سن، علل احتمالی دیگری نیز برای ریزش مو وجود دارد، مانند مشکلات هورمونی، باروری، استرس و پیروی از رژیم غذایی ناسالم. تأثیر رژیم غذایی بر سلامت مو و پوست سر نامشخص است. با این حال، مطالعات انجام‌شده بر روی مطالعات مختلف نشان می‌دهد که پیروی از یک رژیم غذایی سالم به حفظ سلامت مو کمک می‌کند و خوردن برخی مواد غذایی مانند کربوهیدرات‌های ساده که حاوی غلات تصفیه‌شده و شکر هستند، خطر ریزش مو را افزایش می‌دهد.

مقاله کامل را بخوانید

10 روند برتر طراحی آشپزخانه در سال 2022 ( ارسال شده توسط طراحان داخلی)

10 روند برتر طراحی آشپزخانه در سال 2022 ( ارسال شده توسط طراحان داخلی)

چه زمانی بخور دادن بهار که در جاده خشک SY خیابان میچد ناخودآگاه ny تغییر دادن تزیین در خانه ما دیدیم. چه زمانی شخصیت که در اکنون تغییر دادن دیا چرا iSIKA محل داخل خانه‌مان را تغییر دادن ما نیستیم؟ جابجایی تجهیزات SY اضافه ردن دیوانه SY تجهیزات جدید رایگان احساسات قدرت را که در در خانه درحال حاضر که باید انجام شود SY لالانا را ny حضور بهار که در زورو SY جنب در خانه باز کن به تدریج. یکی از جانب قسمتی از در خانه فا همیشه با استعداد تغییر دادن دیا SY رایگان روی همه در خانه نتیجه اجازه دهید لاکوزیا دیا. تغییر دادن تزیین لاکوزیا رایگان اقلیم همه اعضا خانواده را اما نه به تدریج SY میل از بیشتر ny زمان ماندالو که در ان موجودات به تدریجدر

مقاله کامل را بخوانید

30 مورد باید با سرکه تمیز شود

30 مورد باید با سرکه تمیز شود

سرکه سفید یکی از مهم ترین و قوی ترین پاک کننده ها در خانه است. به دلایلی، این پاک کننده هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است، حتی اگر در هزاران پاک کننده جدید استفاده شود و برای نظافت منزل استفاده می شود. سرکه یک ماده 100% طبیعی غیر سمی است و دارای خواص ضد باکتریایی است. اگر می خواهید خانه ای تمیز داشته باشید و برای تمیز کردن آن در معرض مواد شیمیایی مضر نباشید، سرکه بهترین انتخاب است.

مقاله کامل را بخوانید

10 گوشی ارزان قیمتی که اکنون می توانید بخرید (مارس 1400)

در آخرین روزهای دهه 1400، ممکن است تصمیم به خرید یک گوشی جدید بگیرید. در این قسمت از راهنمای خرید بهترین گوشی ای بی سی مگ مگ به سراغ گوشی گران قیمت اقتصادی با قیمت 1 تا 4 میلیون تومان در اسفند 1300 رفتیم. اغلب وقتی به پایان سال می رسیم تصمیم می گیریم این کار را انجام دهیم. همه چیز را با لباس ها، اکسسوری ها و اکسسوری های جدید وارد سال جدید کنید. تلفن های رده بالا فقط با این قانون در دسترس هستند. البته با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، قدرت خرید کل جامعه به شدت کاهش یافته است، اما در همین مورد شایان ذکر است که اگر ایده خرید شما را قطع کنید همین خرید است. “باهوش” بودن

مقاله کامل را بخوانید

چگونه لکه های روغن را در سطوح مختلف پاک کنیم؟

فرقی نمی‌کند لکه‌های روغن از زمان پخت و پز باشد یا از انگشتانی که روی دیوار می‌مانند، اما همه جا لکه‌های روغن وجود دارد، حتی در جاهایی که برایتان مهم نیست، مثل تشک. در بسیاری از موارد، ما به دنبال راه هایی برای از بین بردن لکه ها در سطوح مختلف بودیم. در این مقاله نحوه حذف آنها را یاد خواهیم گرفت. در این مقاله بهترین روش برای از بین بردن لکه های روغن در سطوح مختلف در منزل را بر اساس تجربه معرفی می کنیم.

مقاله کامل را بخوانید

22 ایده برای دکوراسیون دیوار بزرگ و دکوراسیون منزل

22 ایده برای دکوراسیون دیوار بزرگ و دکوراسیون منزل

اگر به دنبال ایده هایی برای تغییر حال و هوای خانه خود در شب سال نو هستید، دیوارها مکانی عالی برای شروع هستند. دیوارهای توخالی و بزرگ به شما فرصت های زیادی می دهد تا با تغییرات کوچک حال و هوای خانه را کاملاً تغییر دهید. حتی یک تغییر کوچک می تواند ظاهر خانه را تغییر دهد. با ای بی سی مگ مگ همراه باشید تا با چند ایده برای تزئین دیوارهای خود آشنا شوید. فرقی نمی کند که سلیقه و سبک خانه شما چیست. در اینجا چند ایده وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود از آنها استفاده کنید. اگر یک مجموعه دار، دوستدار طبیعت یا کتاب دوست هستید، می توانید با تزئین دیوارها علاقه خود را نشان دهید…

مقاله کامل را بخوانید

10 نکته طلایی برای سازماندهی یک اتاق نشیمن بزرگ

راه اندازی یک فضای بزرگ مانند یک اتاق نشیمن تعدادی چالش را به همراه دارد. از پر کردن فضا با مبلمان مناسب تا هدفمند و منسجم جلوه دادن همه این ترکیبات. طراحی یک فضای بزرگ گاهی دلهره آورتر از طراحی یک فضای کوچک است. برای اتاق‌های نشیمن بزرگ، رایج‌ترین مشکل پیدا کردن چیزی است که باعث شود در آن فضای باز احساس راحتی کنید، اما محدود به آن‌ها نیست. نحوه طراحی و ساخت آنها به صورت متعادل و قابل استفاده از نظر بصری یکسان است. هنگام انجام این کار باید چندین نکته را در نظر گرفت. در ادامه این مقاله از ای بی سی مگ مگ به شما می گوییم که چگونه به راحتی یک اتاق نشیمن بزرگ را با 10 نکته …

مقاله کامل را بخوانید

چگونه از اصول فنگ شویی برای دکوراسیون استفاده کنیم؟

فنگ شویی که هزار سال پیش و در چین باستان به وجود آمد، در لغت به معنای هوا و آب است. این مفهوم از یک شعر باستانی می آید که در مورد رابطه بین زندگی انسان و محیط زیست بحث می کند. هدف فنگ شویی سازماندهی مناسب چیزها در ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها برای کنترل سطوح انرژی و هماهنگی بین مردم و محیط است. طبق اصول فنگ شویی، دکوراسیون مناسب محیط می تواند بهترین تاثیر را در زندگی، موفقیت و شادی افراد داشته باشد. اگر با مفهوم فنگ شویی آشنا هستید و می خواهید از آن برای تزئین خانه خود استفاده کنید، این مقاله از ای بی سی مگ مگ را تا انتها بخوانید.

مقاله کامل را بخوانید

9 مرحله ساده برای تمیز کردن تشک در خانه

9 مرحله ساده برای تمیز کردن تشک در خانه

تشک یکی از مهم ترین لوازم در خانه است. زیرا خواب و بسیاری از جنبه های زندگی را تحت تأثیر قرار می دهد. خرید تشک یک سرمایه گذاری جدی است، بنابراین ممکن است بخواهید مطمئن شوید که برای مدت طولانی دوام خواهد داشت. این بدان معنی است که شما باید یاد بگیرید که تشک را تمیز کنید. تشک ها می توانند حاوی مقدار زیادی گرد و غبار، پوست مرده، کثیفی و زباله باشند، به این معنی که اگر آلرژی دارید، باید به طور منظم و عملی آنها را تمیز کنید. اگر اخیراً به تمیز کردن تشک خود فکر نکرده اید، شش، هفت یا هشت ساعت در روز را صرف آن کنید.

مقاله کامل را بخوانید

برای دسترسی به آخرین مقالات و ویدیوها، به آنجا بروید به اشتراک گذاری سبک زندگی از ای بی سی مگ مگ دیدن کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا