هنر و سینما

۷ نکته‌ی مهم که از تریلر «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» فهمیدیم


تریلر فیلم “مرد عنکبوتی: راهی برای خانه وجود ندارد” به تازگی منتشر شده است. ماه هاست مشتاق دیدن اولین تصاویر از این دنباله هستند که در طول مراحل تولید مخفی ماندند.

شایعاتی در قسمت های مختلف طرح فیلم منتشر شده است و خبر بازگشت بازیگران فیلم قبلی ، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را اعلام می کند که قصد دارند فیلم را برای ایجاد چندین جهان نجات دهند ، اما تریلر یک بار راهی خانه نیست. و برای همه آنچه واقعاً اتفاق می افتد و داستان سومین دنباله تام هالند در نقش مرد عنکبوتی شامل چه مواردی می شود؟

این تریلر همچنین سرنخ هایی در مورد آنچه در این فیلم می بینیم و غیره نشان می دهد. سونی پیکچرز در آینده برنامه های بزرگی برای بازیکنان کمیک مارول دارد. اما دقیقاً در این تریلر چه می گذرد؟

1. پروژه تاریخ

مرد عنکبوتی

تماشاگران مدت زیادی منتظر بازگشت فیلم نبودند ، اما با تماشای این تریلر ، آنها توانستند موهای داستان را به طور کامل درک کنند. این فیلم دنباله ای برای دور از خانه است که در پایان آن Mysterio (Jake Gyllenhaal) مخفیانه برای پیتر پارکر فاش می شود. در حال حاضر ، نه تنها ناشناس بودن پارکر ، بلکه اطلاعات نادرست در مورد کاری که او با میستریو کرد ، او را به عنوان یک شخصیت شرور نشان داد.

پیتر ، به دنبال راه هایی برای محافظت از دوستان و خانواده خود ، دکتر را دنبال می کند. عجیب (بندیکت کامبربچ) و از او می خواهد املا کند تا دنیا فراموش کند که پیتر مرد عنکبوتی است. اما طبق معمول پیتر عجله دارد و هنگام اجرای طلسم وارد String می شود و همه چیز متفاوت است. پس از خواندن طلسم ، دنیای اطراف آنها تغییر کرد و استرنج به پیتر گفت: “ما تخمین های فضا و زمان را دستکاری کرده ایم. Multiverse مفهومی است که اطلاعات بسیار کمی در مورد آن داریم. مشکل شما تلاش برای داشتن آن است. شما دو نفر هستید زندگی های متفاوت. “هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، وضعیت خطرناک تر خواهد بود.”

در تریلر به وضوح مشخص نشده است که پارکر و استرنج کجا و چه زمانی رفته اند ، اما حضور چند شرور آشنا نشان می دهد که آنها در دنیایی شلوغ و احتمالاً در جریان فیلم عنکبوت گیر کرده اند. -مرد سابق (با بازی توبی مگوایر ) آنها وارد شدند.

2. یا کت زمستانی دکتر. عجیب حتی یک لباس خاص است

مرد عنکبوتی

ممکن است کمی دور از ذهن باشد ، اما هنگام بازدید از دکتر. عجیب در Synctrum ، پیتر به دلایلی در همه جا سرد و برفی است. نکته جالب در مورد این صحنه این است که استرنج برای گرم نگه داشتن خود یک کت ضخیم می پوشد و حتی این مانتو زمستانی به شکل یک بسته نمادین از قهرمان خود است. این جلد می تواند نوعی تشویق باشد.

3. شاید وقت آن رسیده باشد که پیتر پارکر لباس مشکی مرد عنکبوتی مرد اسپایدرمن 3 را بپوشد.

یک صحنه بسیار کوتاه در تریلر وجود دارد که به نظر می رسد پیتر لباس مشکی مرد عنکبوتی را بر تن دارد که در مرد عنکبوتی 3 به کارگردانی سام ریمی دیدیم. لباس آمو اسپاید تنها چیزی بود که توبی مگوایر را آزار می داد. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

4. بازگشت گرین گابلین

مرد عنکبوتی

ویلم دافو از اظهارنظر درباره حضورش در Spider-Man: No Way Home امتناع کرد ، اما طبق تریلر ، به نظر می رسد که او بازگشته است. در یکی از تریلرهای نمایش ، بمب کدو سبز Green Goblin که در فیلم Remy دیده می شود به یک خیابان پرتاب می شود و نشان می دهد که دفو دوباره یک شخصیت بد را بازی می کند.

5. دکتر اختاپوس

اکنون که انتقام اکنون برای انتقام باز است ، باید بگوییم که آلفرد مولینا نقش قبلی خود در فیلم مرد عنکبوتی 2 سام رمی را بر عهده می گیرد و این بار با کمک عکس های دیجیتالی ، دوباره طراحی شده است. در مصاحبه قبلی ، مولینا جزئیات زیادی در مورد نقش خود فاش کرد و توضیح داد که شخصیت او تظاهر نمی کند که در خانه است ، در زمان حضور مرد عنکبوتی 2 در مرد عنکبوتی 2 ظاهر شد. اختاپوس. هلند ، علیرغم وسعت جهان و همه اینها ، به وضوح در برنامه ای قرار دارد که مرد عنکبوتی مگوایر هنوز شکست نخورده است ، اما هنوز باید شهر را به طور کامل نابود کند ، و بلافاصله پس از حضور او.

6. سونی ممکن است شش شرور ایجاد کند

مرد عنکبوتی

ما می بینیم که در این فیلم Green Goblin و Dr. اختاپوس و جیمی فاکس نیز واقعاً آن را الکترو می دانند که در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 (سریال اندرو گارفیلد) با آن آشنا شدیم. طرفداران کتاب های مصور می دانند که این مورد فقط یک معنی دارد. شش آدم بد باید با هم باشند. Six Evils یک گروه شرور در مرد عنکبوتی است که با هم آسیب های زیادی وارد کرده اند و به نظر می رسد ما نیمی از اعضای فیلم No Way Home را داریم. با کمک عقاب با بازی مایکل کیتون (از مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و یک عضو دیگر ، یک تیم کامل از شش شرور در پروژه شرکت خواهند کرد.

سونی سعی کرد پس از The Spider-Man 2 یک اثر ویژه برای شش شرور ، نوشته درو گدار ، تولید کند ، اما پس از مدتی تصمیم خود را تغییر داد و روند پروژه را متوقف کرد و تصمیم گرفت که کار کند ، و با استودیو مارول در این زمینه همکاری کند. بازسازی مرد عنکبوتی آنها اما همه اینها بدان معناست که استودیو مدت ها در مورد بازی Bad Six فکر می کرد ، بنابراین ممکن است تیم به خانه خود نرود زیرا پیتر پارکر یک دشمن بزرگ است و این فیلم نقطه شروع سونی برای ساخت شش Bad خواهد بود. فیلم ها. خودتان را بدون Marvel بسازید ، مانند Venom و فیلم آینده Morbius.

7. عنوان فیلم با دلیل مطابقت دارد

راهی برای خانه وجود ندارد ، این عنوان فیلم است. شاید تمرکز اصلی فیلم پارکر و استرنج باشد که سعی می کنند راهی برای بازگشت به دنیای خود پیدا کنند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا