آشپزی

طرز تهیه سالامی شکلات؛ دسر خوشمزه‌ی ایتالیایی


در یک عصر گرم تابستانی، خوردن یک دسر خوشمزه می تواند شما را سالم نگه دارد. شکلات سالم یک دسر خوشمزه و متعادل است که بدون نیاز به پخت درست می شود. در این مقاله از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه شکلات سالامی را به شما آموزش دهیم که حتی می تواند زیبایی مهمانی شما را تکمیل کند!

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سالامی شکلاتی

سالامی شکلاتی

سالامی شکلاتی یک دسر بسیار خوشمزه با اصل ایتالیایی است. نام این شیرینی به دلیل شباهت آن به سوسیس سالامی است. سالامی شکلاتی را می توان بدون نیاز به پخت و در مدت زمان کوتاهی تهیه کرد.

طرز تهیه سالامی شکلاتی

مواد لازم سس رنچ

  • کیک شکلاتی: 2 مثقال
  • وعده غذایی شکلات: 50 گرم
  • بادام زمینی خرد شده: 6 مثقال
  • آجیل خرد شده: 2 مثقال
  • پودر پسته: 2 قاشق غذاخوری
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالامی شکلاتی

طرز تهیه سالامی شکلاتی

1.
برای تهیه یک شکلات سالم، ترد و خوشمزه، یک عدد شکلات را به روش برشته (با حرارت غیرمستقیم با آب نرم) روی بخارپز در کتری قرار می دهیم تا کاملا ذوب شود.

طرز تهیه سالامی شکلاتی

2.
در این مرحله کیک شکلاتی را با چنگال کاملا تا می کنیم تا نرم شود.

طرز تهیه سالامی شکلاتی

3.

وقتی کیک کاملاً گردگیری شد خامه، شکلات آب شده، مغزهای خرد شده، مغزهای خرد شده و پودر پسته را اضافه کنید و همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند.

طرز تهیه سالامی شکلاتی

4.
مخلوط آماده شده را داخل نایلون بریزید و به شکل لوله درآورید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

طرز تهیه سالامی شکلاتی

5.
بعد از یک ساعت سالامی آماده شده را از یخچال خارج کرده و با چاقوی تیز به اندازه 1 سانتی متر برش دهید.

طرز تهیه سالامی شکلاتی

6.

در آخر سالامی شکلاتی آماده شده را با شکلات آب شده و پودر پسته تزیین کنید و تمام. این دسر خوشمزه با چای و قهوه یک انتخاب عالی است.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع فیلم برای ای بی سی مگدر “محتوای حرفه ای و استانداردهای تصویر”. افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و اراده ساخت یک فیلم را دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا