هنر و سینما

سریع و خشمگین دنباله‌ای با محوریت شخصیت سایفر خواهد داشت


بر اساس شایعات اخیر وین دیزل ، سری جدیدی از سریال Fast & Furious با تمرکز بر Cypher منتشر خواهد شد.

این سریال سریع و خشمگین محبوب و محبوب طرفداران فیلم است. مجموعه نسخه های اخیر نمایش قابل توجهی در گیشه داشت و با وجود افت کیفیت ، این سریال هنوز طرفداران را ناامید نکرد و نمره تحسین برانگیز دریافت کرد. تماشاگران او. این مجموعه بزرگ با سرعت زیاد و خشمگین با دو فیلم دیگر به پایان می رسد ، اما هرچه می گذرد ، داستان بازیگران این مجموعه در چند فیلم دیگر ادامه می یابد.

وین دیزل در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که چندین نویسنده در حال کار بر روی نسخه ای کوچک برای مجموعه ای سریع و خشمگین هستند که بر زندگی سایفر با بازی شارلیز ترون بازی می کند. پیش از این ، نویسندگان این مجموعه با فیلم “هابز و شاو” بیشتر روی زندگی لوک هابز و دکارد شاو تمرکز می کردند.

جان سینا در فیلم سریع و خشمگین 9 بازیگر نقش یاکوب تورتو ، برادر دومینیک (وین دیزل) و میا تورتو (جردن بروستر) است. پس از رویداد “سرنوشت عصبانی” ، دومینیک تورتو و گروهش اکنون باید با برادر کوچکتر لو ، یک قاتل حرفه ای که با سایفر همکاری می کند ، روبرو شوند. در آخرین نسخه های سری سریع و خشمگین ، شارلیز ترون همیشه شخصیت بدی بود ، اما به نظر می رسد ، در قسمت دهم این مجموعه ، هدایت تیمی از افراد شرور در داستان سینا را بر عهده دارد و چند ماه پیش “نمایش امشب با وی گفت: “سریع و خشمگین 9” جیمی فلان خلاصه ای از فیلم های قبلی خواهد بود که داستان قسمت قبل را به هم پیوند می دهد و به برخی از سوالات طرفداران پاسخ می دهد و همچنین سوالات جدیدی را مطرح می کند.

فیلم Fast and Furious 9 در آخر هفته اکران خود در ایالات متحده 70 میلیون دلار در 4179 سالن سینما فروخت که به بالاترین باکس آفیس تبدیل شد. دفتر موجو فیلم تا به امروز 335 میلیون دلار فروش بین المللی اعلام کرده است که مجموع فروش یک خانواده سریع السیر و سریع جهان را در 10 روز به بیش از 446 میلیون دلار می رساند.

منبع: به زودی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا