هنر و سینما

تاریخ پخش فصل پنجم سریال ریک و مورتی با یک تریلر مشخص شد


عدالت سوم تاریخ انتشار پنجمین سری از مجموعه های “ریک و مورتی” را با انتشار تریلری جالب اعلام کرد.

در سال های اخیر ، ریک و مورتی توانسته اند توجه بسیاری از طرفداران کمیک و کارتون بزرگسالان را به خود جلب کنند. این مجموعه از دنیای علمی تخیلی خود استفاده می کند و به لطف ترکیب این فضا با مسائل سیاسی و اجتماعی امروز به یکی از متحرک ترین سریال ها تبدیل شده است. او بهترین و معروف ترین در ده سال گذشته بود. ریک و مورتی روایتگر تجربه عجیب و غیر معمول یک دانشمند الکلی به نام ریک سانچز با نوه کوچکش مورتی هستند که در هر قسمت با چالش های زیادی روبرو است. عدالت سوم برنامه هفتگی خود را با پنجمین قسمت از مجموعه ریک و مورتی در 20 ژوئن آغاز می کند.

تریلر جدید ریک و مورتی نشان می دهد که در فصل پنجم شاهد جنگ بین کهکشانی ، جنون مداوم ریک و بازی گنگ مورتی و جری خواهیم بود. از سوی دیگر ، ما انتظار داریم شخصیت بث در این فصل نقش بزرگتری را ایفا کند ، و ممکن است شاهد یکی دو بخش نیز باشیم که روی تابستان متمرکز است. فصل 4 با دگردیسی نسبی بث به پایان می رسد و می بینیم که او یکسان نیست. افکار و تصمیمات بث احتمالاً یکی از موضوعات فصل 5 است. از سوی دیگر ، به نظر می رسد سازندگان ریک و مورتی قصد دارند Birdman را به یکی از بازیکنان اصلی تبدیل کنند. به ویژه در تاریخ ، مانند فصل اول ، و ما خواهیم دید که او با عنوان جدیدی به سریال باز می گردد

در سال 2013 ، شبکه سوم دستور تولید 70 قسمت جدید از مجموعه ریک و مورتی را صادر کرد تا این سریال حداقل 10 فصل ادامه یابد! فصل قبلی این سریال در HBO Max ظاهر می شود و فصل پنجم Rick and Morty نیز پخش خواهد شد.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا