هنر و سینما

شرک ۵؛ هر آنچه درباره‌ی انیمیشن جدید می‌دانیم


در سال 2001 ، با انتشار فیلم شرک ، دنیای فیلم های سینمایی برای همیشه تغییر کرد. این کارتون ترکیبی از طنز بزرگسالان و روایت کودکان است که در قالب یک داستان پری پیچ خورده با شخصیتهای شکستن آشنا ، ملودیهای جذاب و پیامهای خودآگاهی ارائه شده است.

پس از آن ، 2002 Shrek 2 ، Shrek 3 در 2007 و در نهایت Shrek Forever After 2010 منتشر شد. در سال 2016 اعلام شد که Shrek 5 منتشر خواهد شد ، اما از آن زمان تاکنون اخبار کمی در مورد توسعه Shrek World منتشر شده است.

در حال حاضر ، قسمت پنجم این مجموعه پرطرفدار مراحل تولید سختی را پشت سر گذاشته است ، اما طرفداران در حال حاضر از دانستن اینکه بالاخره منتشر می شود خوشحال هستند. با وجود تغییرات در شیوه و خط داستان ، به نظر می رسد این فیلم در سال 2022 از روی تمیز بیرون می آید. این فیلم چیزی است که احتمالاً جالب ترین قسمت این مجموعه است.

اگرچه اخبار مربوط به این داستان محبوب کم شده است ، اما هنوز امید زیادی برای طرفداران وجود دارد که در دهه گذشته با صبر و حوصله منتظر اکران فیلم جدید شرک بودند. شایعات پیرامون یک طرح و همچنین تاریخ اکران ، فیلم را مدتی در خبرها و ذهن طرفداران نگه داشت ، هرچند که مراحل تولید بیشتر طول کشید. آیا داستان Shrek 5 وارد مرحله جدیدی می شود یا از همان الگوی قبلی پیروی می کند؟

10. این داستان ممکن است داستان جدیدی داشته باشد

شرک

اگرچه شرک یکی از نمادین ترین شخصیت های DreamWorks بود ، اما او فردی عصبانی و کینه توز بود و ترجیح می داد در باتلاقی بنشیند و از تماس اجتماعی اجتناب کند تا اینکه یک خر صحبت کرد و سعی کرد شاهزاده ای را نجات دهد. و شرک. تنها پس از ازدواج با فیونا و تشکیل خانواده ، مشخص شد که حتی غول ها می توانند تا ابد خوشبخت زندگی کنند.

بنابراین چه چیزی می تواند آرامش مسالمت آمیز زندگی او را با فیلم جدید شرک تغییر دهد؟ جوان. بر اساس گزارشات ، شرک 5 قادر است زندگی شلوغ شرک و فیونا را که بر تربیت گروهی از نوجوانان تمرکز دارند ، نشان دهد. حتی اگر آنها مانند پدر و مادر خود سرسخت باشند ، بدون شک داستان آنها به یک فیلم سرگرم کننده و جذاب تبدیل می شود.

9. شرک 5 می تواند مجموعه شرک را دوباره ایجاد کند

شرک

علیرغم چهار فیلم قبلی ، شایعاتی مبنی بر اینکه Shrek 5 دنباله Shrek 4 نخواهد بود ، منتشر شده است. در عوض ، این فیلم می تواند یک تور مستقل باشد که مستقیماً به سریال Shrek پیوند می خورد. نویسنده فیلم ، مایکل مک کالرز ، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر توضیح داد که Shrek 5 بازسازی واقعا بزرگی دارد که نمی تواند بگوید ، اما به نظر می رسد که می تواند منجر به بازسازی آن مجموعه شود.

تصور بازسازی فیلم سخت خواهد بود ، به ویژه وقتی بازیگران جدیدی برای نمایندگی از افراد مشهور سابق گرد هم می آیند. اگر این یک فیلم مستقل است که چهره فیلم را هر چند مختصر نشان می دهد و داستان متفاوتی را در ایالت Dulac روایت می کند ، ممکن است توسط طرفداران قدیمی این مجموعه شناخته شود.

8. شاید بازیگران واقعاً در فیلم حضور داشته باشند

شرک

از زمان انتشار فیلم شرک برای همیشه در سال 2010 ، صداپیشه های بزرگ آماده و مشتاقانه منتظر آینده بعدی شرک ، فیونا ، الاغ و بقیه ساکنان رنگارنگ جهان هستند. ایالت دولاک.

مایک مایرز ، ادی مورفی و کامرون دیاز فاش کردند که هر زمان که فیلمنامه بالاخره آماده شد ، قطعاً در پروژه حضور خواهند داشت. یک تعهد بزرگ برای بازیگرانی که مجبور بودند ده سال منتظر بمانند تا به خواسته خود برسند. بازنشستگی دیاز به دلیل مشکلات خانوادگی در سال 2014 ، که به طور گسترده گزارش شده است ، می تواند به این معنی باشد که فیونا از تاریخ حذف شده است.

7. فیلمنامه سالهاست که آماده می شود

شرک

نویسندگان کمیک های معروف مانند رئیس بچه ها و سایر محصولات DreamWorks در چند سال گذشته فیلم هایی را برای شرکت 5 می نویسند. اگرچه مایکل مک کالرز در مصاحبه ای چندین بار از سریال Shrek نام برد ، اما او درباره طرح واقعی چیزی نگفت.

در مصاحبه با هالیوود ریپورتر ، او توضیح داد که این بستگی به فیلمنامه دارد و برای او مهم است که آن را فاش نکند. در سن نگارش ، فیلمنامه ممکن است نیاز به بازنگری داشته باشد ، به ویژه اینکه ممکن است بسیاری از اعضای تیم ایده پردازی تغییر کرده باشند.

6. هدف Shrek 5 تقویت مجموعه Shrek است

شرک

شرک بیش از دو دهه پیش شروع به کار کرد و این فصل زمان احیای مجموعه است. استودیوهای یونیورسال و DreamWorks ممکن است قصد داشته باشند همین کار را در Shrek 5 انجام دهند.

یونیورسال DreamWorks را خریداری کرد و هنوز مشخص نیست که تعداد عناصر DreamWorks در فیلم جدید Shrek گنجانده خواهد شد. با این حال ، یونیورسال احتمالاً از همین روش پیروی می کند و هدف استودیو این است که طرفداران سریال نوستالژیک را خوشحال کند و مخاطبان جدیدی را جذب کند.

5. اکنون تولید متوقف شده است

شرک

مانند بسیاری از پروژه های هالیوود ، اپیدمی کرونا تولید 5 شرکت را متوقف کرده و برنامه آنها را پوشش داده است. باید تا سال 2020 و سپس 2021 به مرحله تولید برسد ، اما در مورد روند فعلی ، ممکن است تا سال 2022 ساخته نشود.

استودیوها می توانند محصولات خود را پیش ببرند تا زمانی که بتوانند هزینه آزمایشات روزانه کرونا را با عوامل پرداخت کنند. این نگرانی برای استودیوهای یونیورسال است. مدت زمان لازم برای استراحت از تولید می تواند در فیلم جدید تفاوت ایجاد کند ، خواه ادامه نمونه محبوب قبلی باشد یا نقد به روش دیگر.

4. تاریخ انتشار Shrek 5 دوباره به تعویق افتاد

شرک

در ابتدا ، انتشار نهایی Shrek 5 در پایان سال 2020 بود ، اما هنگامی که فرآیند تولید آغاز نشده است ، احتمالاً در سال 2021 منتشر می شود. از آنجا که تولید هنوز به دلیل اقدامات احتیاطی در اطراف کرونا آغاز نشده است ، تاریخ انتشار دوباره به تعویق افتاد تا بتوانیم منتظر حداقل یک برنامه قوی باشیم.

به نظر می رسد اگر تولید فیلم جدید شرک در سال 2021 آغاز نشود ، تا پایان سال 2022 اکران می شود. لوپر گزارش داد که این فیلم در 30 سپتامبر 2022 روی پرده سینماها می رود و در سایر پلتفرم ها منتشر می شود. در ماه نوامبر. در اوج محبوبیت سریال ، فیلم جدید شرک هر سه سال یکبار اکران می شد. به سختی می توان گفت که با تغییر تاریخ انتشار جدید ، طرفداران همچنان مشتاق دیدن آن هستند.

3. Shrek 5 باید نتیجه لایو اکشن باشد

شرک

سالها پیش شایعاتی در مورد شرک 5 منتشر شد مبنی بر اینکه این کارتون تبدیل به یک فیلم اکشن می شود و تا حدی نتیجه موفقیت دیزنی در بازسازی جریان زنده فیلم مورد علاقه او بود. در نهایت این ایده عملی نشد و طرفداران می توانند از آن راضی باشند.

با توجه به واکنش وحشتناک به فیلم گربه مانند که در آن بینندگان از گربه های انسان نما ناراحت شده بودند ، واضح است که هیچ کس نمی خواست فیلم اکشن شرک زنده را با نسخه های خر و ادی مورفی و عکس ها تماشا کند.

2. شرک 5 در آستانه انقراض بود

شرک

با اصرار بر این که قسمت پنجم این مجموعه باید بازسازی ، فیلم یا ویدئوی زنده باشد ، Shrek 5 تقریباً به طور کامل از بین رفت. خوشبختانه ، سازندگان به اندازه کافی خواننده داستان و شخصیت های رنگارنگ برای خلق اثر داشتند.

با این حال ، از آنجا که هنوز در مورد فیلم جدید Shrek و نحوه ارائه آن اتفاق نظر وجود ندارد ، ممکن است خطر لغو حذف نشود (تا زمانی که روند تولید به حالت تعلیق در نیاید).

1. اطلاعات زیادی در مورد Shrek 5 در دست نیست

شرک

اگرچه در چند سال گذشته اطلاعات جالبی در مورد این فیلم به بیرون درز کرده و شایعاتی در مورد آن منتشر شده است ، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد Shrek 5 در جریان است که مشخص نیست. از سوی دیگر ، این ممکن است نتیجه توسعه داخلی تیم تولید کننده باشد و نمی توان به طور خاص چیزی گفت.

به منظور ایجاد علاقه کافی در بین مردم ، اطلاعات زیادی باید منتشر شود تا این مجموعه از بن بست جلوگیری کند. بازاریابی نادرست احتمال موفقیت یک فیلم را افزایش می دهد و می تواند منجر به مجموعه ای از فیلم های مورد علاقه با شروع ناموفق برای پایان شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا