لوازم خانگی

بررسی ماشین لباس‌شویی کنوود؛ کیفیت بالا و طراحی شیک


یکی از لوازم ضروری برای هر خانه، ماشین لباسشویی باکیفیت است. تصور زندگی بدون ماشین لباسشویی بسیار سخت و غیرممکن است! احتمالا برای بسیاری از شما پیش آمده است که در سال های اخیر دغدغه زیادی برای خرید لوازم خانگی باکیفیت وجود داشته است و برندهای موجود در بازار چندان شناخته شده نیستند. در این ویدیو به ماشین لباسشویی کنوود می پردازیم که می تواند انتخابی بسیار راحت و باکیفیت برای شما باشد.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

برند کنوود در سال 2021 تصمیم گرفت لوازم خانگی خود را در 5 گروه ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی و تهویه مطبوع خاورمیانه به ایران، کویت، قطر و امارات عرضه کند و شما می توانید کنوود را خریداری کنید. تجهیزات با ضمانت خرید سرویس تمیز. تمامی قطعات این برند وارداتی و دارای مجوز در انگلستان می باشد.

در حال حاضر 15 برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه شستشوی اضافی در گروه ماشین لباسشویی کنوود با ظرفیت 8 و 9 کیلوگرم وجود دارد. یکی از برنامه های شستشوی این دستگاه برنامه شستشوی روزانه است که تنها 15 دقیقه زمان می برد و با آن می توانید تجربه ای بسیار سریع داشته باشید. این برنامه بسیار کاربردی است و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

این ماشین لباسشویی دارای طراحی اروپایی با ظرافت و با قدرت و استحکام بالا می باشد. درب ماشین کاملا سیاه بود و هیچ کس داخل آن را نمی دید. همچنین بسیار نرم و سبک است و به راحتی باز و بسته می شود. بدنه دستگاه نیز سفید براق با تن سرد است که با هر مدل آشپزخانه ای قابل ترکیب است. پنل مشکی روی آن نیز قابل لمس است و عبارت Hygiene Pro روی آن نوشته شده است به این معنی که محفظه شستشو در هر مرحله از شستشو به طور خودکار تمیز می شود.

برای مشاهده دقیق ماشین لباسشویی کنوود شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محتوا را فقط برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگ مگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

ویدیوهای ماشین لباسشویی کنوود را در یوتیوب تماشا کنید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا