آشپزی

طرز تهیه حلوای کورن‌فلکس؛ مقوی و خوشمزه


خوردن یک میان وعده خوشمزه در یک روز پرمشغله به شما کمک می کند تا انرژی بیشتری برای انجام کارهایتان در بقیه روز داشته باشید. حلوای کورن فلکس یک دسر خوشمزه و در عین حال مقوی و شیرین است که می توانید آن را با چای یا قهوه میل کنید و از طعم فریبنده آن لذت ببرید. در این مطلب از سری آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه حلوای ذرت را به شما آموزش می دهیم.

کورن فلکس های کوچک

طرز تهیه کورن فلکس حلوا

حلوای کورن فلکس یک دسر شیرین و خوشمزه با عسل و کره بادام زمینی است که بدون فر و همزن در کمترین زمان آماده می شود.

مخلوط

تجهیزات مقدار
ذرت 50 گرم
شکلات سفید 30 گرم
شکلات تخته ای 80 گرم
عسل 2 قاشق چایخوری
بادام زمینی آسیاب شده 3 قاشق چایخوری
قالب سیلیکونی

طرز تهیه کورن فلکس حلوا

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه حلوای کورن فلکس

1.
برای تهیه این حلوای خوشمزه ابتدا ذرت ها را در کیسه زیپ دار ریخته و با مغز کاج خرد کنید. (توجه داشته باشید که از تمام پودر ذرت استفاده نکنید، کافی است کمی له شود).

طرز تهیه کورن فلکس حلوا

2.
در این مرحله کره بادام زمینی و عسل را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس 3-4 دقیقه هم می زنیم تا کره و عسل مانند تصویر با هم ترکیب شوند.

طرز تهیه کورن فلکس حلوا

3.
وقتی کره بادام زمینی و عسل کاملا مخلوط شدند، به ذرت آسیاب شده اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند.

طرز تهیه کورن فلکس حلوا

4.
حالا مخلوط آماده شده را به مقدار یک قاشق چایخوری داخل قالب سیلیکونی بریزید و خوب فشار دهید. سپس به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

طرز تهیه کورن فلکس حلوا

5.
بعد از یک ساعت حلوای آماده شده را از قالب سیلیکونی خارج کرده و در بین ماری شکلاتی قرار می دهیم تا کاملا آغشته به شکلات شود.

کورن فلکس های کوچک

6.
در این مرحله شکلات سفید را آب کرده و با قیف روی حلوا را با شکلات سفید تزئین می کنیم. سپس به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا شکلات سفت شود.

این شیرینی انتخاب خوبی برای چای یا قهوه است.

استعداد مگ دیجیتال بستری برای یافتن و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن برای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محتوا را برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا