لوازم خانگی

بررسی متر لیزری بوش GLM 120 C؛ گران‌قیمت و مناسب حرفه‌ای‌ها


بوش برنی نامی شناخته شده در زمینه هایی مانند لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی است. محصولات این برند به دلیل کیفیت و دوام بالا از شهرت بالایی در بین مردم برخوردار است، ‌ ‌ حساس، بالا. متر لیزری در برخی مناطق اهمیت زیادی دارد و در این قسمت می توانید محصولات متنوعی را انتخاب کنید. در این ویدئو نگاهی به متر لیزری بوش GLM 120 C می اندازیم که بردی معادل 120 متر دارد و با وجود قیمت بالای آن ابزار خوبی برای حرفه ای ها به حساب می آید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

داخل جعبه این محصول یک کیف باکیفیت تعبیه شده است که پشت آن دارای آهنربا می باشد. همانطور که گفتیم این متر لیزری دارای 120 متر می باشد که به این معنی است که چنین کاری در شرایط مختلف کافی نیست. حداقل فاصله فقط 8 میلی متر است و این نشان دهنده دقت بالای آن است.

نمایشگر 2.8 اینچی IPS بر روی این دستگاه تعبیه شده است که جزئیات را از تمامی زوایا به وضوح نشان می دهد. وزن بدنه 210 گرم است و باید در مورد استفاده از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز صحبت کنیم. دوربین 5 مگاپیکسلی در بدنه تعبیه شده است که به عنوان بیننده و مشکلات بصری مرتبط با نورپردازی در دنیای زیر آفتاب مفید است. این دوربین با زوم سه مرحله ای کار می کند، تا 700 عکس را ذخیره می کند و 50 عکس آخر را با مقادیر اندازه گیری شده روی صفحه نمایش می دهد.

یکی دیگر از قابلیت های مفید، امکان اتصال به گوشی و کامپیوتر است. برای اتصال به گوشی اندرویدی یا آیفون از بلوتوث استفاده می کند و همچنین باید اپلیکیشن خاصی را نصب کنید. به طور کلی متخصصانی که می خواهند سال ها از متر لیزری حرفه ای استفاده کنند باید این محصول را خریداری کنند. همین حالا می توانید دستگاه لیزری بوش GLM 120 C را در فروشگاه ای بی سی مگ به قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کنید.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محتوا را فقط برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ظرفیت، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگ مگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

در یوتیوب

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا