لوازم خانگی

ابزار همه‌کاره محک MFT-250؛ خوش‌دست و همه‌فن‌حریف


ابزار چندکاره یا همه‌کاره، یکی از ابزارهای ضروری برای استفاده در صنایع مختلف است. با استفاده از این ابزارها می‌توانید کارهایی مانند تراشیدن، سنباده زدن و برش را انجام دهید. در این ویدیو ابزار همه‌کاره محک MFT-250 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

خود ابزار و کلیه‌ی لوازم همراه آن در یک کیف BMC باکیفیت قرار دارند. بدنه‌ی دستگاه پلاستیکی است و از روکش سیلیکونی خبری نیست. وزن این ابزار به 1.5 کیلوگرم می‌رسد. در بدنه‌ی دستگاه شاهد دیمر تنظیم سرعت هستیم که در 6 حالت آن را می‌توانید تنظیم کنید. پشت دستگاه هم دکمه‌ی On/Off دیده می‌شود که به راحتی می‌توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید.

برای وصل کردن سری‌ها باید پیچ را باز کنید و سری موردنظر را روی دستگاه قرار دهید. باید سری را طوری بگذارید که خارهای نگهدارنده لابلای شیارهای سری قرار بگیرند. هرکدام از سری‌ها و لوازم جانبی ارائه شده همراه با این دستگاه، برای کار بر روی مواد خاصی طراحی شده‌اند.

در کنار سری‌های مختلف، همراه این دستگاه اتصالات مختلف برای نصب مکنده هم دیده می‌شود. این مکنده گرد‌و‌غبار حاصل سنباده‌زنی را جمع‌آوری می‌کند.

ابزار همه‌کاره محک MFT-250 برای برش و سنباده‌کاری، کنده‌کاری و کاردک‌کاری سبک مناسب است. این ابزار قدرت نسبتا خوبی دارد و کار با آن نسبتا راحت است. اما اگر روکش سیلیکونی برای آن استفاده می‌شد، در کنار افزایش جذابیت ظاهری، برای کار هم راحت‌تر می‌شد. در حال حاضر با پرداخت حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان می‌توانید این ابزار را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

در یوتیوب

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا