آشپزی

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر؛ بافت لطیف با طعم بی‌نظیر


در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری ای بی سی مگ قصد داریم طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر را به شما آموزش دهیم. امکان ندارد از طرفداران دسر و شیرینی‌جات باشید و این شیرینی جذاب را دوست نداشته باشید. شیرینی بیسکوییت و پنیر بافتی بسیار لطیف و طعمی مشابه با چیزکیک دارد. همچنین رسپی این دسر بسیار آسان است؛ بنابراین وقت آن رسیده تا این شیرینی خوشمزه را درست کنید و در کنار چای یا قهوه نوش‌جان کنید.

شیرینی بیسکوییت و پنیر

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

این روزها تنوع شیرینی‌ها بسیار زیاد است. امتحان کردن این شیرینی بیسکوییتی جذاب با مغز پنیری می‌تواند تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش باشد.

مواد لازم

مواد مقدار
شکلات تکه‌ای 50 گرم
بیسکوییت پتی‌بور 130 گرم
بیسکوییت اورئو 10 عدد
کپسول کاغدی 10 عدد
پنیر خامه‌ای 2 عدد
خامه 3 قاشق غذاخوری
روغن مایع 2 قاشق غذاخوری
شیرعسلی 2 قاشق غذاخوری
شکر 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

1.
برای تهیه‌ی این شیرینی خوشمزه، ابتدا بیسکوییت پتی‌بور را درون کیسه‌ی زیپ‌دار می‌ریزیم و با یک وردنه به خوبی خرد می‌کنیم تا کاملا پودر شود.

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

2.
در این مرحله بیسکوییت‌های پودر شده را درون ظرف می‌ریزیم و به آن شکر، روغن مایع و خامه را اضافه می‌کنیم و به خوبی مخلوط می‌کنیم تا به یک بافت خمیری و منسجم برسد.

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

3.
حال برای آماده کردن مغز پنیری این شیرینی، پنیر خامه‌ای را به همراه شیرعسلی و کمی خامه، درون ظرف می‌ریزیم و به خوبی باهم مخلوط می‌کنیم تا ترکیب شوند.

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

4.
در این مرحله درون یک قالب، کپسول‌های کاغذی را قرار می‌دهیم؛ سپس به اندازه‌ی یک قاشق چای‌خوری از مخلوط بیسکوییتی برمی‌داریم و درون کپسول می‌ریزیم. حال همانند تصویر، با پشت قاشق یک حفره درون خمیر ایجاد می‌کنیم و از مایه‌ی پنیری درون آن می‌ریزیم. در آخر بیسکوییت اورئو را روی تمامی مواد قرار می‌دهیم و به مدت یک ساعت درون یخچال می‌گذاریم تا کاملا سفت شود.

طرز تهیه شیرینی بیسکوییت و پنیر

5.
بعد از یک ساعت، شیرینی جذاب و خوشمزه‌ی ما آماده است. آن را با شکلات آب شده تزئین می‌کنیم و تمام. این شیرینی مزه‌ای مانند چیزکیک دارد و بسیار لطیف و خوشمزه است.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا