خدمات صنعتیبرترین های کسب وکار ایرانی

اجاره و کرایه جرثقیل 10 تن و جرثقیل های کفی دار

بیشتر کارفرمایان به اجاره جرثقیل 10 تن بشکل ساعتی، روزانه، پروژه محور و … خواهند پرداخت و از امکانات این دستگاه اعم از حجم، ارتفاع و ظرفت و … بیشترین استفاده را می‌برند. در واقع جابجایی دستگاه‌های پرس عظیم‌الجثه یا جایگذاری سیلوها و انجام بعضی امور ساختمانی، جابه‌جایی ماشین‌های سنگین و … کار جرثقیل‌های 15 تن نمی‌باشد و از طرفی نیز احتیاجی به استفاده از جرثقیل‌های 30 تن و صرف هزینه اضافی نخواهد بود. بنا برای اجاره جرثقیل 10 تن بهترین راهکار برای شما خواهد بود.

اجاره جرثقیل 10 تن در تهران

باوجود انواع گوناگون جرثقیل 10 تن مثل جرثقیل کفی دار 10 تن، جرثقیل دکل بلند 10 تن و جرثقیل ۲ کابین  10تن امروزه اجاره این دستگاه بسیار کاربردی‌ محسوب می‌شود. جرثقیل دکل بلند (جرثقیل بوم بلند) اغلب در مکان‌های مرتفع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما جرثقیل کابین دار را جهت رساندن افراد و کارکنان ( مهندسان برق، نصابان سیستم‌های حفاظتی، مأموران شهرداری و …) در ارتفاعات استفده می‌شود. البته جرثقیل کفی هم که قابلیت حمل بار و انتقال آن را حتی ر جاده‌ها دارا بوده نیز کاربرد بسیار بالایی در میان أنواع جرثقیل دارد. شما عزیزان از اول کار باید این را بدانید که در چه زمینه‌ای می‌خواهید از جرثقیل استفاده نمایید، پس از آن از می‌توانید از أنواع جرثقیل 30 تن استفاده نمایید.

نحوه کار جرثقیل 10 تن

جرثقیل 10 تن جهت حفظ ایمنی حین کار، در وهله اول باید از رانندگانی استفاده شود که از وضعیت سلامت بینایی و شنوایی آنها اطمینان داشت. همچنین جرثقیل‌ها جت کارکرد درست به اشخاص آموزش‌دیده که قابلیت تخمین فواصل و ارتفاع‌ها را دارا می‌باشند، هم احتیاج پیدا خواهد شد.

بعلاوه به رانندگانی که به اطلاعات کافی درباره کارکرد جرثقیل، مجوزها، آشنایی با ابزارها و امکانات مرتبط، شیوه عملیات نصب، تسلط بر ترتیب باربرداری و … هم دارا باشید. درحقیقت عملکرد صحیح و چگونگی و کیفیت عملکرد جرثقیل‌ها به رانندگان آن بسیار وابسته است.

بطور کلی جرثقیل ماشینی مکانیکی می‌باشد که بوسیله یک سری المان‌ها مثل کنترل‌ها، ترمزها، موتور و … کار کرده و در صورت وجود مهارت راننده مشکلات کمتری ایجاد شود. به همین علت است که هنگام اجاره جرثقیل 10 تن توصیه می‌کنیم که از مهارت و سلامت و دیگر فاکتورهای اپراتورها اطمینان حاصل کنید.

ویژگی‌های جرثقیل  10 تن

جرثقیل‌ها با توجه ب أنواع گوناگونی که دارند دارای مشخصات فیزیکی و فنی گوناگونی می‌باشند، ولی اگر میخواهید از کرایه جرثقیل  10 تن اطلاع داشته باشید و می‌خواهید اطلاعات بیشتر را کسب نمایید، باید بدانید که این دستگاه‌ها بیشتر با ۴ ثابت‌کننده، ۳ عدد بوم، حداکثر گشتاور ۷۰٫۰۰۰ کیلوگرم متر و زاویه دوران ۳۶۰ درجه ممتد، در ایران موجود می‌باشند. البته مشخصات دیگری مثل پمپ پیستونی، ۸ عدد سیم بکسل، نیروی محرکه P.T.O خودروی حامل و … هم می‌باشند.

جدول بار جرثقیل 10 تن

کلیه کارکنان فعالیت‌های صنعتی که می‌خواهند خطرات ممکن در زمان کار را به حد اقل برسانند، حتماً پیش از اجاره جرثقیل 10 تن جدول بار را مطالعه کنند. این جدول دارای اطلاعات مهمی مثل جزئیات و مشخصات جرثقیل، تشخیص شیوه تغییر ظرفیت بالابری در شرایط تغییر شعاع کاری و زاویه کار، معین کردن وزن کلی قابل جابجایی در حال حرکت با سرعت‌های گوناگون و … است.

البته اگر با ارزیابی بیشتر این جداول با سایر اطلاعات مانند مشخص کردن گنجایش‌های بالابری جرثقیل حین باربرداری، نمایش وزن کلی قابل‌حمل، مشخص کردن شعاع کاری و بالاترین طول بوم در دو شکل حرکت و چرخش و سایر موارد که توجه به هرکدام تأثیر بسزایی در پیشرفت سطح ایمنی خواهد داشت.

برندهای جرثقیل 10 تن

بسیاری هنگام کرایه جرثقیل 10 تن درباره برندهای معتبر این جرثقیل‌ های سنگین و انتخاب بهترین برند جرثقیل آدو به شک خواهند بود.

شرکت‌های فعال در زمینه اجاره جرثقیل 10 تن با استفاده از این دستگاه‌ها، سطح خدمات خود را بسیار بالا برده‌اند. از این برندهای معروف می‌توان به کونه‌کرین (KONECRANE) اشاره نمود.

بعد از آن می‌توانیم از برند دماگ (DEMAG) نیز نام برد. محبوبیت جرثقیل‌های دماگ تا جایی می‌باشد که مصرف‌کنندگان، محصولات استوک این برند را نسبت به دیگر محصولات در اولویت قرار می‌دهند.

قیمت کرایه جرثقیل 10 تن در تهران

تفاوتی ندارد که اجاره جرثقیل 10 تن از چه برندی استفاده می‌نمایید، طبیعتاً اجاره جرثقیل 10 تن تهران بصورت ماهانه محسوب می‌شود. بطوری که اگر برای مثال اجاره یک روز جرثقیل 10 تن به هر میزانی باشد، اجاره ماهانه آن 30 برابر می‌باشد. پس چنانچه فعالیت شما پروژه‌ای نمی‌باشد و در دراز مدت از آن استفاده می‌شود، به‌منظور کاهش هزینه‌های موجود می‌توانید تعداد روز‌های اجاره را افزایش دهید تا قیمت اجاره جرثقیل  مناسب‌تر شود.

جرثقیل 10 تن تهران و خدمات مرتبط

نکات ایمنی در زمان کار با جرثقیل‌ شامل موارد زیاید می‌شود و در موضوعات مختلف مورد استفاده و بررسی قرار می‌گیرد. این مسائل تنها در زمان کار مختص نمی‌شود و شامل مراحل پیش از کار و آماده‌ کردن جرثقیل، در زمان بارگیری و هنگام تخلیه بار خواهد شد.

بهنوان مثال پیش از بارگیری بایستی از نشتی ندادن روغن، عدم قطعی سیم‌بکسل‌ها، کیفیت ترمزها و … اطمینان حاصل نمایید. در زمان باربرداری از برطرف کردن مشکل لنگرگیری، وجود ابزار بارگیری متناسب با نوع بار مثل سیم بکسل، زنجیر و … مطمئن باشید و هنگام تخلیه بار خودداری از سرعت عمل، ایجاد فاصله مجاز تا زمین و … را مدنظر قرار دهیم.

کارشناسان امروزه بر ضمانت محیط کاری دارای امنیت با کادری مجرب و آموزش‌دیده و حرفه‌ای‌ در حوزه ارائه انواع ماشین آلات باربری نیز کمک‌کننده شما باشند. بدین ترتیب خدماتی مانند اجاره جرثقیل در تهران، اجاره جرثقیل کفی در تهران و … نیز در این مجموعه قابل ارائه خواهد بود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا