هنر و سینما

۱۰ اپیزود غم‌انگیز سریال فرندز که شما را احساساتی می‌کنند


مجموعه “دوستان” ده فصل دارد و دارای شخصیت های منحصر به فرد است و فراتر از یک سریال با شخصیت های خنده دار است. این مجموعه لحظات هیجان انگیز و فراموش نشدنی زیادی را برای طرفداران خود ایجاد می کند و هنوز در شبکه های مختلف پخش می شود.

در حالی که دوستان یک سریال کمدی است ، اکثر قسمت های آن لحظات احساسی و غم انگیز را به تصویر می کشد. این غم اغلب با روابط بین افرادی مانند راس و راشل ، مونیکا و چندلر و حتی مونیکا و ریچارد همراه است. با این حال ، بخش غم انگیز این سریال فقط در مورد رابطه این زوج نیست ، زیرا بخشی وجود دارد که مخاطبان به دلایل مختلف گریه می کنند. در زیر لیستی از این موارد آمده است.

10. جوی با راشل صحبت می کند (کسی که جوی به راشل می گوید)

سریال دوستان

جوی و ریچل یکی از جنجالی ترین زوج های این مجموعه هستند ، اما قبل از اینکه آنها حتی بخواهند با هم باشند ، جوی رابطه ای برقرار کرد. جوی علاقه خود به راشل را در میز شام ابراز کرد ، اما ریچل ، که در آن زمان احساس مشابهی نسبت به او نداشت ، نه گفت. این دو توافق کردند که دوست باقی بمانند.

چیزی که این قسمت را برای مرگ آقای هکلز غم انگیز و حتی غم انگیز می کند این است که جوی قبلاً هرگز عاشق نبوده و هرگز فرصتی برای داشتن رابطه ای عاشقانه نداشته است. اما در اینجا او عاشق است و در نهایت با آن شخص وارد رابطه نمی شود.

9. دعوت (یکی با دعوت)

رابطه راشل و راس برای طرفداران چیزی ناراحت کننده است. یکی از این قسمت ها دعوت عروسی است. تا حدی آزاردهنده یا شوکه کننده نیست اما هنوز هم غم انگیز است. وقتی راشل و راس تصمیم می گیرند که راشل در عروسی حضور داشته باشند ، خاطرات گذشته خود را زنده می کنند. غم انگیزترین قسمت این قسمت زمانی است که راشل تصمیم می گیرد جشن نگیرد و بیش از حد به حضور خود فکر می کند.

به فهرست (صاحب لیست)

یکی از غم انگیزترین قسمت های اول سریال Friends آخرین باری بود که راس و ریچل دور هم جمع شدند و همه چیز برای آنها کاملاً آماده شده بود.

راس در طول سریال کارهای مشکوک و عجیب زیادی انجام می دهد. اما ایجاد لیستی برای مقایسه دو زن که نمی تواند در مورد آنها تصمیم بگیرد یکی از بدترین مشاغل او است. واقعاً ناراحت کننده است که راشل را در این لیست غمگین ببینم.

7. یکی با ازدواج بری و مندی

مونیکا و ریچارد با بری و مندی ازدواج کرده اند

رابطه عجیب دیگر مونیکا و ریچارد است. این جدی ترین رابطه مونیکا قبل از چندلر بود ، زمانی که برای او سرگرم کننده بود.

اگرچه تفاوت سنی این دو موضوع ناچیز است ، اما مشکل واقعی این است که خواسته های آنها متفاوت است. سرانجام ، در عروسی ، بری و مندی تصمیم به طلاق گرفتند. نمایشی که دیشب با هم رقصیدند و لذت بردند واقعاً دلخراش بود.

6. تعطیلات راشل (مهمانی راشل در حال انجام است)

سریال دوستان

در آخرین قسمت از Friends غم بیشتر می شود و در آخرین قسمت این سریال راشل برای رفتن به پاریس آماده می شود.

رفتن راشل بسیار غم انگیز است. خداحافظی گروه و گفتگو با حضار باعث گریه حضار شد و آن را به یکی از غم انگیزترین صحنه های تاریخ تلویزیون تبدیل کرد.

5. یکی که جوی با آن بیرون آمد

دوستی و چندلر یکی از بهترین دوستان این مجموعه هستند و گاهی اوقات به خصوص وقتی در نیمه اول سریال با هم زندگی می کنند باعث خنده طرفداران می شود. با این حال ، وضعیت ناخوشایندی وجود دارد.

در پایان فصل 2 ، پس از موفقیت جوی در حرفه خود و پس از شکست در پاکسازی مواد مخدر ، سرانجام به این نتیجه رسید که باید تنها زندگی کند و محل اقامت را داشته باشد و برود. قسمت پایانی این قسمت که جوی انجام داد واقعاً غم انگیز است.

4. تست بارداری (تست بارداری)

راشل و راس ممکن است مشهورترین زوج این مجموعه یا حتی مشهورترین زوج تاریخ مجموعه کمدی باشند ، اما در حقیقت ، چندلر و مونیکا رابطه ای بسیار بهتر و مسالمت آمیز دارند.

بچه دار شدن برای هر دوی آنها یک پروسه طولانی و دشوار بود و آنها مدت زیادی با هم دعوا کردند و از بچه دار نشدن می ترسیدند. آزمایشات بارداری نشان می دهد که آنها تقریبا هیچ شانسی برای بچه دار شدن به روش سنتی ندارند و باید روش های دیگر را امتحان کنند. این برای افرادی مانند مونیکا که در تمام عمر آرزوی بچه دار شدن دارند و چندلر که از خوشحالی مونیکا ناامید شده است بسیار ناراحت کننده است.

3. قسمت 100 (صد)

ممکن است فیبی فرد عجیبی در گروه باشد ، اما این بدان معنا نیست که او با گروه خوب نیست ، شاید بهترین آنها داستان این سه مرد باشد.

او از داشتن برادرزاده اش بسیار خوشحال بود ، اما در قسمت صدم ، هنگامی که سعی کرد فرزندش را تنها نگه دارد ، موضوع سخت و دلخراش شد. فیبی نمی توانست بچه ها را ترک کند و فکر می کرد راشل را متقاعد می کند که با فرانک صحبت کند و او را متقاعد کند که یکی از بچه ها را به او بدهد. صحنه ای که فیبی به تنهایی از سه قلو صحبت می کند ، احتمالاً احساسی ترین صحنه فیبی در کل مجموعه است.

2. یکی با صبح بعد

غم انگیزترین سکانس سریال Friends که هیچ ارتباطی با پایان سریال ندارد ، زمانی اتفاق می افتد که راشل و راس پس از خرابکاری راس از هم جدا می شوند.

پس از مشاجره و شروع جدایی آنها ، بزرگترین نبرد سریال آغاز می شود. از دعوای این دو تا اندوه ریچل و چند دقیقه ای که راشل گفت آنها از هم جدا هستند ، همه این نمایش ها برای همه بازیگران و طرفداران ناامید کننده و ناراحت کننده بود.

1. دومی

آخرین قسمت از برنامه Friends

هیچ قسمتی از این سریال به انداز قسمت آخر غم انگیز نیست ، قسمتی که با وجود بیش از 15 سال سن ، هنوز هم هنگام تماشای دوباره آن بینندگان را لمس می کند.

از زمان تولد دوقلوها تا خروج راحیل از هواپیما ، موارد زیادی وجود دارد که در پایان باید برجسته شود. مهمتر از همه ، آخرین لحظه این سریال خداحافظی با اعضای گروه خانه خالی و تماشاچیانی است که خود را با مکالمات خنده دار چندلر مهار می کنند تا گریه نکنند.

دوستان بدون شک خنده دارترین ، گاه دلخراش و تلخ ترین سریال تاریخ تلویزیون است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا