هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم «ویچر: کابوس گرگ» می‌دانیم


نتفلیکس در حال ساخت فیلمی با عنوان The Witcher: Nightmare of the Wolf است و به جای تمرکز روی گرالت از ریویا ، داستان یک شخص بسیار مهم را نیز دنبال می کند.

ویچر مجموعه ای از داستان ها و داستان های کوتاه از آندری ساپکوفسکی ، نویسنده لهستانی است که با بازی های ویدئویی خود بسیار مشهور شد. پس از اقتباس برای مجموعه ای از فیلم ها و فیلم ها در لهستان ، بالاخره اقتباس انگلیسی آن در سال 2019 به لطف نتفلیکس انجام شد.

مجموعه ویچر شامل شخصیت های گرالت از ریویا (هنری کویل) ، انفر از ونگربرگ (آنیا شالوترا) و سیری (فریا آلن) است که داستان های آنها در مکان های مختلف و در زمان های مختلف روایت می شود و به هم متصل می شوند. در پایان فصل 1. این موضوع باعث ایجاد هیاهو در بینندگان شد ، موفقیت سریال را متوقف نکرد ، و اکنون تولید دیگری وجود دارد. ویچر: کابوس گرگ یک انیمه است که بر بازیگر و سمیر تمرکز دارد.

در ژانویه 2020 اعلام شد که این فیلم هنری در مرحله ساخت است و دنیایی متفاوت به آن می بخشد. اگر در این انیمه به گرالت نگاه نکنیم و فکر نکنیم که این فیلم فقط یک بازی زنده مانند سریال نیست ، داستان او چگونه با سریال اصلی ارتباط دارد؟

تاریخ صدور

ویچر

طرفداران The Witcher در حال حاضر منتظر فصل 2 هستند ، اما در عین حال ، آنها می توانند یک طرف دیگر از دنیای Witcher را مشاهده کنند ، که قبل از حضور وسمیر در بخش 2 در 23 آگوست برای پخش در دسترس خواهد بود. انیمه

آیات تاریخی

ویچر

همانطور که در بالا ذکر شد ، این انیمه داستان مربیان گرالت و سمیر را روایت می کند و می گوید چگونه آنها از یک جادوگر جوان که زندگی فقیری داشت به یک قاتل غول پیکر و یکی از مشهورترین جادوگران تبدیل شد. وسمیر شروع به تجربه ای دلپذیر کرد و مجبور شد با گروهی از شیاطین روبرو شود. تنها یک موضوع زمان بود که یک جانور غول پیکر عجیب شهر را ترور کرد.

ارتباط داستان این انیمه با مجموعه ویچر

ویچر

مشخص نیست که این انیمه و سریال در جهان و برنامه قرار دارند ، اما در هر صورت ، فیلم مربوط به سری اول است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، وسمیر با رفتن گرالت و سیری به کایر مورهان در قسمت 2 مقام اول را بدست می آورد تا شاهزاده خانم جوان بتواند تمرینات خود را آغاز کند. بنابراین ، این انیمه مقدمه و شخصیت شخصیت وسمیر خواهد بود و به بینندگان ، به ویژه کسانی که به بازی های ویدئویی و مجموعه کتاب های ویچر عادت ندارند ، کمک می کند تا این شخصیت مهم را بشناسند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا