هنر و سینما

قسمت‌های جدیدی از ترنسفورمرز در حال ساخت است


پارامونت در حال ساخت فیلم جدیدی از سری Transformers است که علاوه بر فیلم اصلی به کارگردانی مایکل بی.

پارامونت در حال ساخت یک فیلم جدید Transformers است که ظاهری فراتر از فیلم اصلی دارد. فیلم زنده اکشن Transformers در سال 2007 اکران شد. این فیلم موفقیت بزرگی داشت و به بیش از 700 میلیون دلار در گیشه رسید.

از آن زمان ، سری Transformers به ​​یک پدیده جهانی تبدیل شد و پنج دنباله و دو دور ایجاد کرد. مایکل بی پنج فیلم اول را کارگردانی و تهیه کرد ، در حالی که تراویس نایت از استودیو Leica کارگردانی بامبلبی را بر عهده داشت.

این مجموعه محبوب نسخه های اصلی مانند Transformers: Age of Extinction را دارد که در گیشه 1 میلیارد دلار فروش داشت. متأسفانه ، دنباله ، Transformers: The Last Knight ، کمتر از 600 میلیون دلار در جعبه بود. فیلم Bumblebee 2018 به قیمت 469 میلیون دلار به فروش رسید ، البته کمتر از قسمت قبلی. این افت فروش باعث شده برخی منتقدان بگویند بینندگان ممکن است از این سریال خسته شده باشند.

با این حال ، هالیوود ریپورتر گزارش داد که پارامونت قصد دارد یک فیلم جدید Transformers بسازد. این فیلم های جدید ، علاوه بر مجموعه های فراموش نشدنی مایکل ، اتفاق خواهند افتاد.

مبدل ها

مارکو رامیرز ، نویسنده مدافعان ، فیلم را می نویسد و مانوئل سوتو از Charm City Kings کارگردانی آن را بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد موضوع فیلم موجود است. پارامونت در حال ساخت هفتمین فیلم Transformers است که توسط استفان کیپل جونیور کارگردان Creed II کارگردانی می شود.

دو فیلم Transformers نشان می دهد که پارامونت با وجود کاهش سود همچنان به این سریال متعهد است. در هالیوود جمع آوری و مالکیت همه چیز است. این سنگین ترین هزینه تجاری برای داشتن یک سرویس اینترنتی زنده است. با این حال ، فیلم مجموعه همچنان در مقایسه با فیلم های دیگر بر گیشه غالب است.

پارامونت به اندازه رقبایی مانند دیزنی و برادران وارنر مارک بزرگی ندارد. Transformers یکی از دارایی های اصلی پارامونت است ، به همین دلیل استودیو به این زودی ها اجازه نمی دهد مارک تجاری ناپدید شود.

استخدام سوتو ، رامیرز و کیپل همچنین نشان می دهد که پارامونت قصد دارد با افراد زیادی در پشت صحنه کار کند. بیشتر استودیوها پس از سال ها بحث بر سر عدم تنوع اجرای سازندگان در هالیوود به دنبال تنوع در پروژه های خود هستند. خوب است که استودیوی بزرگی مانند پارامونت در تلاش است این مشکل را پشت دوربین حل کند. فیلم جدید Transformers اولین فیلم در نوع خود است و دیدن پیش اکران آنها جالب خواهد بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا