هنر و سینما

جن‌گیر ۲؛ ۳ اشتباه رایج که دنباله‌ی فیلم جن‌گیر باید از آن‌ها اجتناب کند


دنباله این فیلم ترسناک ، خنده دار و ترسناک قرار است در سال 2023 توسط کارگردان دیوید گوردون گرین برای هالووین 2018 ساخته شود ، اما فیلم از چه عیب هایی باید جلوگیری کند؟

فیلم بلند ویلیام فریدکین که در سال 1973 اکران شد ، بسیار مورد استقبال قرار گرفت ، زیرا نه تنها یکی از وحشتناک ترین فیلم های ساخته شده در این ژانر ، بلکه یکی از تحسین برانگیزترین فیلم ها بود. اگرچه فیلم های بعدی مانند هالووین و درخشش تا چند دهه پس از اولین فیلم پرفروش با اطمینان زیادی روبرو نشدند ، یونگیر با وجود شخصیت تکان دهنده (یا شاید نه) ، حتی) و حتی از بسیاری جهات ، شاهکار نامیده شد. بهترین عکس و کارگردانی در اسکار.

به همین دلیل ، ممکن است طرفداران فیلم های ترسناک بفهمند که این فیلم هرگز موفقیت آمیز نبوده است. از جمعه سیزدهم تا کابوس در خیابان الم ، رای دادن با دنباله های بیشمار در فیلم های ترسناک متداول است ، بنابراین فقدان دنباله ای با درآمد بالا شگفت انگیز است ، زیرا طرفداران همچنان دنباله دنباله را تماشا می کنند. این مجموعه از دو دنباله و دو دنباله تشکیل شده است که هیچ کدام آنقدر محبوب نیستند که حق رای دادن را حفظ کنند یا مانند نسخه اصلی باشند.

دنباله اول ، Jungir 2: Apostasy در سال 1977 ، یک درام تمام عیار بود و یکی از بدترین فیلم های ترسناک تاریخ نامیده شد ، در حالی که جنگیر 3 در سال 1990 ترکیبی ترسناک / روانی / پلیسی را نشان داد که تمرکز کمتری داشت و اگرچه باعث شد پیشرفت های زیادی انجام شده است ، نمی تواند هیجان یا تأثیر انیماتور اصلی را بازسازی کند.

هر دو قسمت مورد تأیید قرار گرفتند ، اما این فاصله یک سال بعد منتشر شد و هر دو به عنوان دو فیلم ضعیف برای انیمیشن انیمیشن در نظر گرفته شدند. از طرف دیگر ، “دولت” به مراتب بهتر از “جنگجو: اول” است. در حال حاضر ، دیوید گوردون گرین ، کارگردان بازسازی نهایی فرانچایز هالووین با سه گانه جدید هالووین ، هالووین و هالووین در حال اتمام است ، قسمت جدیدی را برای فیلم متحرک نگه داشته است تا در سال 2023 در سینماها نگه داشته شود … بنابراین اگر این فیلم جدید می خواهد با نسخه اول اصلی مقایسه شود ، از چه عیب هایی باید اجتناب شود؟

هرچه این ایده بزرگتر باشد ، توالی حرکات کمتر پاسخگو است

جن گیر

اولین و مهمترین مسئله ای که پیروان باید از آن اجتناب کنند ، مسئله اندازه گیری است. این ایده که هر چه سن او بیشتر است ، نوع ترور را طولانی تر کرده است. در حالی که ایجاد تدریجی یک فضای ترسناک اغلب مخاطب را راضی می کند ، نمایش های بزرگتر با بودجه زیاد اغلب در حضور منتقدان شکست می خورند.

این ثابت کرد که همه چیز از به اصطلاح حق رای دادن تا بلر جادوگر و دنباله کتاب سایه است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ، اما در فیلم های اکشن اینطور بود. فیلم بزرگ ، با بازیگران کوچک ، جهان محدود (اکثر فیلم ها محدود به یک خانه هستند) و داستان ساده ، عشق و محبوبیت زیادی را برای تماشاگران به دست آورده است ، در حالی که دنباله مورد علاقه کارگردان جان بورمن است.

Warriors 2: the مرتد ، با عناصر علمی تخیلی خنده دار ، سکانس های فانتزی جاه طلبانه آخرالزمانی و افسانه های پیچیده و عجیب و غریب ، با فیلم اصلی بسیار متفاوت بود و شبیه یک فیلم کمدی ناموجود بود. با موفقیت توسط ادریس آلبا The Reaping.

فیلم ترسناک بعدی بورمن یک آزمایش معجزه آسا بر روی صفحه نمایش بزرگ انجام داد ، اما او متوجه نشد که این تصمیم غیرقابل انکار با فیلم در مقیاس کوچک فاصله دارد ، بنابراین نمی تواند تماشاگران را بترساند. اگرچه Ghostbuster 2: The Apostates یک حمله ملخ ، اشیاء دور از ذهن و انواع جلوه های بصری خنده دار و غیر معمول را ارائه می دهد ، اما فیلم سادگی یک دیو شیطانی وحشتناک در یک کودک بدون فرزند را روایت نمی کند.

مردم نباید سعی کنند کاری بهتر و م effectiveثرتر از یک فرمانده جنگ انجام دهند

جن گیر

یکی از مشکلات عمده دنباله ، ناتوانی آنها در بازسازی آثار فیلم اصلی است ، موضوعی که سایر فرنچایزها را درگیر کرده است ، مانند کشتار اره برقی تگزاس و حق رای دادن هالووین. جانگیر به ویژه تأثیر عمده فرهنگی در اکران آن داشت و اگرچه بسیاری از نمایش های خاطره انگیز در دهه های بعد ممنوع شد ، اما شهرت فیلم به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم ها بود. به ویژه به دلایل خوب هنوز زنده است.

این واقعیت که تنها تعداد انگشت شماری از فیلم های ترسناک موفق شده اند بر بسیاری از وحشت های سری مصلوب شدن غلبه کنند ، مشکلاتی را که دنباله گرین در تلاش برای بازآفرینی تأثیر فیلم اصلی با آن روبرو است نشان می دهد. تلاش برای فراتر رفتن یا فراتر از این سکانس وحشتناک در ساختن صحنه بعدی می تواند به راحتی تصویر گرین را به قلمرو سوءاستفاده های بی پروا هدایت کند. این مشکل تنها با این واقعیت تشدید می شود که محدودیت ها در مناطق پر از خون و کبد شفاف از زمان انتشار نسخه اصلی فریدکین گسترده تر شده است ، و چند تابو برجای گذاشته است که می تواند بینندگان امروزی را به طور قانونی بترساند ، مانند جانگیر در سال 1973.

شما فقط باید در کمک هایی که به دیگران می کنید تمایز بیشتری قائل شوید

جن گیر

جانگیر مانند بسیاری از فیلم های ترسناک روز خود ، ناگهانی است و بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن درباره شخصیت خود می کند و سرعت آهسته سفر او باعث ایجاد حس آرامش کاذب در بیننده می شود. هنوز فاصله زیادی تا هرج و مرج اول ، مانند اولین حضور کاپیتان هودی ، و تقریبا نیمه اول فیلم قبل از شروع نبرد معروف ، وجود دارد.

ممکن است برای گرین و کمپانی وسوسه کننده باشد که از فیلم های هالووین در سال 2018 استفاده کنند ، که فشار خون ، تعداد افراد و سرعت فیلم اصلی را افزایش می دهد. بیشتر دنبال کندی زمان فیلم 1973 باشید ، زیرا این یک فرایند تدریجی این به افزایش فضای وحشتناک فیلم کمک می کند.

واکنش منفی به اثر ترسناک نیل بلومکامپ “دیو” نشان می دهد که بینندگان لزوماً علاقه ای به سرگرمی عنوان و کلیشه ندارند. این ، همراه با محبوبیت حق رای دادن اصلی ، ثابت می کند که بهترین استراتژی برای یک فیلم متحرک جدید این است که به زیبایی تصویر تدریجی بچسبید. دنباله دیوید گوردون گرین در جنگل در سال 2023 همانند دنباله مورد انتظار طولانی مدت ، الزامات سختی برای جلب رضایت طرفداران نسخه اصلی این کلاسیک خواهد داشت. گفته می شود که حفظ سبک ترسناک و سرعت پایین فیلم اصلی ، تلاش نکردن برای غلبه بر وحشت های شرم آور آن و اطمینان از عدم حرکت بیش از حد پروژه در یک درجه ، می تواند شانس موفقیت دنباله را افزایش دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا