هنر و سینما

رزیدنت ایول: تاریکی بی‌انتها؛ تریلر جدید سریال ترسناک نتفلیکس را تماشا کنید


یک تریلر هیجان انگیز از مجموعه اکشن “Resident Evil: The Darkness of the Endless” منتشر شد ، اما خوشبختانه تاریخ دقیق انتشار آن اعلام شده و خبرهای خوب به زودی منتشر می شود. مدت کوتاهی پس از اعلام نتفلیکس برای انتشار این مجموعه و قبلا اعلام کرد که در ماه جولای منتشر می شود ، اما با انتشار این تریلر ، تاریخ واقعی انتشار این سریال برای 8 جولای (17 جولای) تعیین شده است.

اولین تریلر “Resident Evil: The Darkness of the Beasts” با بازی لیان اس. کندی (ویرایش نیک آپوستولیدس) خود را در حال مبارزه با زامبی ها در کاخ سفید نشان می دهد ، در حالی که کلر ردفیلد (به نقل از استفانی پانیسلو) تاکتیکی ناشناخته را مورد بررسی قرار داد. نشانه قیام زامبی های بعدی و شیوع ویروس جدید است. به آن طرف دیگر سیاره در حال رخ دادن است. این دو رویداد از یک جهت به هم مرتبط هستند ، اما ما هنوز نمی دانیم این رابطه چیست.

تریلر جدید با معرفی بازیگری به نام جیسون (مورد بحث ری چیس) مجموعه جدیدی از اسرار را به این مجموعه اضافه می کند. یک جانباز در میانه رویدادی در طول جنگ داخلی شاهد حمله زامبی ها بود. تریلر جدید همچنین توطئه جدیدی را شامل می شود که شامل سلاح های بیولوژیکی و دولت ایالات متحده است و کلر می خواهد آن را به هر قیمتی افشا کند. تریلر “Resident Evil: Darkness of the Beasts” نیز با معرفی موش های زامبی و هیولاهای غول پیکر که شخصیت های منفی بازی ، Nemesis و Mr. X را متحیر می کند ، این جایزه معتبر را دریافت کرد.

اکران “Resident Evil: The Darkness of the Beasts” بخشی از بیست و پنجمین سالگرد این حق رای دادن است و امسال زمان خوبی برای کسی است که طرفدار بزرگ دنیای زامبی ها شود ، همانطور که چند هفته پس از آن بود. انتشار قسمت پایانی Resident Evil ، قسمت هشتم بازی ، که مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و طرفداران Hellfire از اجرای آن واقعاً ناراحت هستند. اما این پایان ماجرا نیست و یک ویدئوی زنده از حق رای دادن ، “Resident Evil: Welcome to Raccoon City” ، قرار است اولین شیوع راکون سیتی را در 24 نوامبر شرح دهد. 3 آذر) نشان داده می شود و البته Netflix و Capcom از این موضوع قانع نشده اند و مجموعه ای از رویدادهای زنده در دنیای Resident Evil منتشر می شود. این مجموعه توسط کنستانتین فیلم ، استودیویی که تهیه کننده “به شهر راکون خوش آمدید” تولید شده است ، و ممکن است در آینده شاهد دنیای سینمایی جدیدی از سری Resident Evil باشیم.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا