هنر و سینما

ابرقهرمانان جدید مارول در فیلم «جاودانگان» چه تغییراتی کرده‌اند؟


Immortals تعدادی تغییر در تیم Marvel Comics در مرحله 4 دارد. این فیلم در نوامبر 2021 اکران شد و سومین فیلم در مرحله Marvel 4 است که بر اساس گروهی از قهرمانان کمتر شناخته شده ساخته شده است. افسانه و هنرمند جک کربی در دهه 1970.

Kirby Immortals در ابتدا از بقیه مارول متمایز بود ، اما بعداً با Thor و Avengers و دیگر شخصیت ها درگیر شد. بعضی اوقات آنها به عنوان مهمان در عناوین مختلف ظاهر می شدند و گاهی داستان های خود را ارائه می کردند. آنها هنوز نقش مهمی در کمیک های مارول ایفا نکرده اند ، اما محبوبیت آنها با ساخت اولین فیلم زنده زنده به سطح جدیدی می رسد.

شخصیت های کمتر شناخته شده جاودانه ها و داستان پایین آنها نسبت به دیگر قهرمانان معروف مارول ، به مارول اجازه می دهد تا نحوه نمایش آنها را در صفحه بزرگ ببیند. به نظر می رسد برخی ، مانند دروئیگ (بری کیوگان) و ایکاریس (ریچارد مدن) از نظر مهارت و شخصیت شبیه دوستان کمدی خود هستند ، اما بسیاری از این قهرمانان تغییرات جدیدی در جاودانه ها دارند. اما تغییرات مشاهده شده در این شخصیت های کتاب کمیک شامل چه مواردی است؟

جاودانه ها در دنیای فیلم های مارول بیگانه هستند

جاودانه ها

صحنه سفینه فضایی در اولین تریلر این تصور را ایجاد می کند که جاودانان بازدیدکنندگان بیگانه ای از دنیای سینمایی مارول هستند که از دنیایی بسیار فراتر از آسمان فرستاده شده اند ، که با نحوه توصیف آنها در پشت صحنه سازگار است. در کمیک ها اما موجودات آسمانی از طریق آزمایش روی DNA انسان و زمین ایجاد شده اند. هم جاودانه ها و هم دشمنان آنها ، دوگانه گرا ، شاخه مشترک بشریت روی زمین هستند.

جنسیت به سه ویژگی جاودانه تبدیل شد

نامگذاری زن و مرد برای فیلم ها در دنیای سینمای مارول غیر معمول یا غیرمنتظره است ، اما کمی تعجب آور است که مارول این تغییر را از هیچ جا به وجود آورد. یکی ، اما از سه بازیگر اصلی. مکاری (لورن ریدلوف) ، اسپریت (لیا مک هیو) و ایاک (سلما هایک) قهرمان هر کتاب کمیکی هستند. یکی از آنها ، مکاری ، همچنین آماده تبدیل شدن به اولین ابرقهرمان ناشنوا در دنیای فیلم است.

جاودانه ها ممکن است قدرت کمیک را نداشته باشند

جاودانه ها

نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد جاودانه ها قوی ترین تیم قهرمان در دنیای سینمایی مارول هستند ، اما برخی از توانایی های آنها از آنها گرفته می شود. وقتی جک کربی آنها را ایجاد کرد ، واضح بود که اعضای این تیم دارای مجموعه ای از نقاط قوت مشترک هستند. همه جاودانان دارای قدرتها و تواناییهای منحصر به فردی هستند. مانند پرواز ، تله پاتی ، تغییر شکل ، پرتاب پرتوهای کیهانی به دست و چشم شما و موارد دیگر. چیزی که آنها را متمایز می کرد این بود که برخی از جاودانان از قدرت طبیعی خود برای بهبود توانایی های خود استفاده کردند. به عنوان مثال ، ماکری با سرعت بی نظیری حرکت می کند و سرسی می تواند چیزها را بهتر از سایر اعضای یک نژاد طراحی و اصلاح کند ، اما در فیلم ، جاودانگی ممکن است نقاط قوت و توانایی های مشترک خود را از هر قهرمان حذف کند. به این توضیح می دهد که چرا ایکاروس تنها فردی است که می تواند در مقابل چشمان خود اشعه کیهانی ساطع کند.

سرسی قدرت چندانی در دنیای فیلم مارول ندارد

می توان گفت که قدرت سرسی در نتیجه این تغییرات بسیار کاهش یافته است. او در زندگی خود با انتقام جویان در کمیک ها از نظر نیروهای مخرب شبیه اسکارلت ویچ و ژان گری است. وقتی مشخص شد که سرسی قصد دارد وارد سینمای مارول شود ، برخی تصور کردند که او ممکن است یکی از قدرتمندترین قهرمانان فیلم های مارول باشد ، اما نظرات اخیر جما چان نشان می دهد اما این هرگز واقعیت ندارد. به گفته چان ، او قوی ترین اختیار را بر سایر اعضا ندارد و در واقع یکی از قوی ترین بازیکنان تیم نیست.

سرسی رابطه ای عاشقانه با ایکاروس دارد

بر هیچ کس پوشیده نیست که مارول مثلث عشقی ایکاروس ، سرسی و دین ویتمن (کیت هرینگتون) را از طریق The Immortals به مرحله 4 می رساند. داستان عاشقانه بین شوالیه سیاه و سرسی ایده ای است که مستقیماً از کمیک انتقام جویان در اوایل دهه 1990 پدید آمد. از سوی دیگر ، داستان عشق بین سرسی و ایکاروس آنچه که قبلاً اتفاق افتاد یکی از عناصر جدید در تاریخ جهان است. جاودانه ها سرسی در یک سال گذشته رابطه عاشقانه ای با مکاری داشته است ، اما او هرگز عاشق ایکاروس نبوده است ، که برای اولین بار در فیلم جدید جاودانه ها او را خواهیم دید.

آیاک رهبر جاودانگی است

جاودانه ها

در کمیک های مارول ، جاودانگی توسط یک شخصیت اودین به نام زوراس هدایت می شود. او شخصیتی قوی است که مورد احترام دیگر اعضا و همکلاسی هایش است. او همچنین پدر تینا و مردی بود که هزاران سال نظم و قانون را برقرار کرد. با این حال ، به نظر نمی رسد که زوراس در فیلم جاودانه های مارول حضور داشته باشد. در عوض ، رهبر به آیاک می رسد ، که در کمیک ها تنها جاودانه ای است که برای ارتباط با آسمانی تعیین شده است. به نظر می رسد او هنوز مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت و علاوه بر این ، مسئولیت بیشتری را نیز بر عهده خواهد گرفت.

فاوستوس یکی از قهرمانان مختلف در دنیای سینمایی مارول خواهد بود

جاودانه ها

نسخه کمیک فاوستوس (برایان تیری هنری) یک شکارچی انتقام دویان است که از همه نوع متنفر است زیرا دویان همسر و فرزندانش را کشتند. استودیو مارول تأیید کرد که فاوستوس به عنوان یک قهرمان متفاوت و منحصر به فرد با ویژگی های منحصر به فرد در Immortals ظاهر می شود و تعداد کمی دیگر از قهرمانان فیلم Marvel دارای ویژگی های مشابه هستند.

کینگوی جاودانگی سامورایی نیست

جاودانه ها

کینگو فردی جاودانه است که با ژاپن در ارتباط است و در داستان مارول به عنوان یک سامورایی معرفی شد. در روزگار مدرن ، او از این تجربه برای به تصویر کشیدن شخصیت های سامورایی در فیلم های گران قیمت ژاپنی استفاده کرد. با توجه به فیلم ها و سخنان کمیل نانجیانی ، بازیگر کینگو ، دنیای سینمایی مارول دیدگاه متفاوتی نسبت به این شخصیت خواهد داشت ، جایی که تفاوت زیادی وجود دارد. به جای سامورایی ، کینگو به عنوان یک ستاره بالیوود در هند نشان داده می شود.

گیلگمش و تینا گروه مهمی را تشکیل می دهند

جاودانه ها

این شخصیت ها با تریلر دیده می شوند و گزارش همچنین می گوید که تینا (آنجلینا جولی) و گیلگمش (دان لی) دارای رابطه ای هستند که در طول داستان مهم است. دو شخصیت. این برخلاف داستان کمیک ها است که تمرکز چندانی بر رابطه آنها ندارند. گیلگمش در تبعید اجباری همیشه تنها است و بسیاری از معاصران جاودان او از جمله تینا از او بیزارند. در واقع ، وقتی زمان تشکیل تیم فرا رسید ، جاویدان معتقد بودند که او غیرقابل اعتماد است و در نهایت آنها اجازه ندادند تینا با آنها برود. این تبلیغ و تریلر همچنین تأیید کرد که گیلگمش و تینا از گروه با Immortals اخراج خواهند شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا