هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فصل دوم سریال لوکی می‌دانیم


اکنون که قسمت پایانی فصل اول لوکی ظاهر شد و سرانجام اینکه چه کسی پشت سازمان Variance بود فاش شد ، وقت آن است که فصل دوم را که به طور رسمی اعلام شده است ، بررسی کنید. در حسابهای پس از قبض ، حضور تام هیدلستون در فصل بعد تا حدودی تأیید شد.

در بین سریال های مارول ، لوکی بیشترین شانس را برای پیروزی در فصل دوم داشت. با حذف آن از برنامه مقدس ، نسخه هیدلستون در برابر قهرمان می تواند بدون نیاز به ارتباط با یک داستان ثابت و پایدار ، داستان خود را بیان کند. چنین چیزی قابل پیش بینی بود ، و اکنون ، با تداوم وجود لوکی ، بسیاری از جهان ها در حال حرکت هستند و پتانسیل ادامه نامحدود را دارند.

تام هیدلستون ارتباط بیشتری با اسرار فاش شده در قسمت آخر لوکی و افشاگری افراد پشت برنامه و وعده آنها برای یک برنامه کاملاً جدید دارد.

تمدید فصل 2 Loki

لوکی

در ماه نوامبر ، شماره جدیدی از Architect در شماره تولید هفتگی مورد بحث قرار گرفت و شروع آن در ژانویه 2022 شروع شد ، که به نظر می رسد فصل دوم لوکی باشد. علاوه بر این ، مجله Deadline اعلام کرد که خالق لوکی ، مایکل والدرون ، در حال بررسی فصل دوم این سریال است. این نوشته ها اکنون برای ظاهر شدن پس از ترجمه قسمت آخر تأیید شده اند.

با نگاهی به سلسله فیلم های دیگر مارول ، منطقی به نظر می رسد که لوکی به این زودی ها به پایان نمی رسد. شخصیت تام هیدلستون در دوران بازنشستگی ارزشمندتر از آن است و البته او در آن بازی می کند. بنابراین ، تصمیم گیری مجدد بازگشت به مرحله 4 تصمیم خوبی است.

تاریخچه دوره 2

لوکی

اکنون که اسرار چیدمان فاصله آشکار شده است ، داستان لوکی را می توان در فصل 2 بیشتر گسترش داد ، با کشتن مرد پشت صحنه ، شیلو روند واقعی بعدی مارول را آغاز می کند و درهای تنش جهانی را باز می کند. در دکتر بررسی شود عجیب 2. مرحله 4 داستان مرد عنکبوتی را روی سخت ترین میز و حضور اسکارلت و دکتر روایت می کند. عجیب در عمیق ترین نقاط جهان. فصل 2 یک موضوع ویژه برای لوکی دارد و همچنین به همه هشدار می دهد که جنگ در بسیاری از جبهه ها قریب الوقوع است. در واقع ، در فصل 2 ، ممکن است لوکی را ببینیم که با تسکین درد سیلوی و کنترل تلاطم در دنیای سینما از او جدا می شود.

بازیگر 2

لوکی

در حالی که ممکن است قبل از لوکی قبل از تام هیدلستون این امکان وجود نداشته باشد ، ورود سیلوا به عنوان بازیگر سوفیا دی مارتینو پذیرش او را آسان کرد. در واقع ، برای مدتی به نظر می رسد که او ممکن است جانشین لوکی شود ، به ویژه تمسخر لوکی و مرگ کوتاه او در قسمت 4 ، اما قسمت آخر تأیید می کند که هیدلستون باز خواهد گشت. همچنین DiMartino ، Mobius ، بازی شده توسط Owen Wilson ، Wonmi Moussaka و Miss Mintz ، که همگی توسط Tara Strong تهیه شده اند ، در این نزدیکی هستند. با حضور کنگ فاتح در پایان قسمت آخر لوکی ، جاناتان مایرز مطمئناً قبل از حضور در فیلم Ant Man 3 به نقش خود به عنوان مرد پشت برنامه باز می گردد.

تاریخ انتشار فصل 2

لوکی

اگر تاریخ ژانویه 2022 ذکر شده در بالا صحیح باشد ، فصل دوم سریال می تواند در 2023 شروع شود. با توجه به حضور کنگ ، می توان گفت فصل دوم قبل از Ant Man 3 ، یعنی تا 23 فوریه 2023 منتشر خواهد شد. جالب اینکه در مصاحبه ای با ورایتی ، بازیگر کلارک گرگ ، بازیگر نقش کولسون ، گفت که تام هیدلستون درگیر انتشار 10 یا 12 فیلم ، که نگرانی هایی را درباره احتمال پایان فیلم در فصل دوم ایجاد کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا