هنر و سینما

۷ تایتان قدرتمند که می‌توانند گودزیلا را به چالش بکشند


گودزیلا از زمان شکست گیدورا با چالش های زیادی روبرو شده است و احتمالاً در آینده تایتان های بیشتری از Monster Versus برای حمله به او قدم خواهند گذاشت. تایتان های بیشتری احتمالاً گودزیلا را پس از مبارزه با کنگ به چالش می کشند. اگرچه کنگ در نبرد با او شکست خورد ، اما به نظر نمی رسد که تایتان ها گودزیلا را تنها بگذارند.

گودزیلا بارها مهارت خود را ثابت کرده است ، اما زمان نشان داده است که مهم نیست. گودزیلا ثابت کرد که وقتی گیدورا را در برابر بسیاری از تایتان ها شکست داد بسیار قوی بود ، و هنگامی که کنگ را شکست داد دوباره این کار را کرد. مانند گودزیلا ، کنگ تنها تایتانی است که گیدورا را به عنوان آلفا تایتان نمی پذیرد. اگرچه به نظر می رسید که تایتان ها متوجه شده اند که گودزیلا یک نیروی بزرگ است ، اما برخی از آنها جرات جنگیدن با او را داشتند. در نسخه قدیمی Godzilla از Kong ، Godzilla: Dominion ، Cycla و Tiamat در برابر او ایستادند و در پایان Cycla زانو زد و تعظیم کرد.

حتی ممکن است بسیاری از تایتان ها در ماه ها و سال های آینده با او روبرو شوند. گودزیلا آنها را قبل از مبارزه با کنگ به خواب برد ، اما سر آنها همیشه دوباره قابل مشاهده است. شاید برخی از آنها عمداً از رویارویی با او اجتناب کنند. به عنوان مثال ، پروانه ها ، که بدون هیچ دلیلی برای ایجاد هرج و مرج گودزیلا به عنوان موجودی مسالمت آمیز معرفی شده اند ، و Cycla ، که در مبارزات قبلی خود ناموفق بوده است ، به نظر نمی رسد دیگر بخواهند آن را امتحان کنند. با این حال ، چند مورد وجود دارد که می توانند در آینده مشکل ایجاد کنند. در اینجا تیتان هایی هستند که ممکن است توانایی به چالش کشیدن گودزیلا را در وضعیت آلفا داشته باشند.

1. آبادونا

تایتانها

هشت تایتان وجود دارد که کمی مرموز هستند و همه آنها در مجموعه پادشاه هیولاها بودند. از آنجا که هیچ اطلاعاتی در مورد آنها وجود ندارد ، فقط می توان نشانه هایی را از محل زندگی آنها یافت ، و همچنین خدایان عامیانه و اسطوره های ذکر شده در نام این تایتان ها. تاریخ برخی از افسانه ها (مانند سخمت و چند افسانه دیگر) نشان می دهد که آنها ممکن است نیت مسالمت آمیزی برای این کره خاکی داشته باشند ، اما در مورد آبادون ، که در منطقه ای در وایومینگ خوابیده بود ، چیزی نمی توان گفت. کتاب مقدس او را نابود کننده و پادشاه ارتش ملخ می نامد. بسیاری نیز او را فرشته مرگ می دانند. ظاهراً با چنین تعریفی ، او باید نیرویی قوی با گرایش مخرب باشد. موجودی با ارتفاع معروف شبیه یک هیولا است که می تواند با شخصیت صلح آمیز گودزیلا تضاد داشته باشد.

2. کنگ

تایتانها

گودزیلا در مقابل کنگ نشان داده است که گودزیلا برنده آشکار است ، اما این بدان معنا نیست که کنگ هرگز دیگر سعی نمی کند با گودزیلا بجنگد. با این حال ، او سخت جنگید و خوب دوام آورد (مخصوصاً در دور دوم). این دو در حال حاضر در دو زاویه کاملاً متفاوت قرار گرفته اند ، اما اگر شرایط آنها را مجبور کند ، ممکن است دوباره با هم دعوا کنند. نبرد نهایی با شکست کنگ انجام شد ، اما این احتمال وجود دارد که کنگ ، که اکنون کاملاً استراحت کرده است ، برای مبارزه عجله کند. اگر تیم گودزیلا با کنگ صحبت می کند ، این دعوا ممکن است رخ دهد ، یا می تواند در فیلم آینده هیولا کمی دعوا باشد.

3. یاماتا نو اوروچی

تایتانها

در اساطیر ژاپنی ، یاماتا یک اژدهای ترسناک و هشت سر است که اوروچی است. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. هر گونه موجودی باشد ، این اژدهای چند سر می تواند باعث ترس و وحشت شود. سخت است که تصور شود او به اندازه گیدورا قوی است ، اما ممکن است بتواند به خوبی با گودزیلا نیز مبارزه کند.

4. تایفون

تایتانها

یاماتا نو اوروچی تنها تایتان نیست و یک اژدهای شرور و بزرگ مانند گیدورا است. این جانور غول پیکر که ممکن است سرهای بیشتری از اروچی داشته باشد ، طوفان است. در متون یونان باستان ، طوفان به عنوان مار با صد سر به تصویر کشیده شده است. او در برخورد با زئوس با یکی از رعد و برق شکست خورد. شهرت طوفان به عنوان یک موجود بسیار شیطانی و دشمن خدایان در اساطیر یونان ممکن است ربطی به نام آن در اژدها داشته باشد. طوفان ، که در فیلم پادشاه هیولاها ظاهر می شود ، ممکن است نام او جانوری بی رحم باشد که علیه گودزیلا قیام می کند.

5. Quetzalcóatl

تایتانها

آزتک ها Quetzalcoatl را به عنوان یک مار رنگارنگ و پر توصیف کردند. اگر با این توصیف آشنا هستید ، به دلیل سازگاری نزدیک آن با ویژگی Warbitz در Godzilla vs. کنگ این شباهت ممکن است تصادفی باشد ، یا ممکن است نشانه ای باشد که پادشاه نامرئی جانوران غول پیکر تایتان پرو یک جنگجو جنگجو است. سپس او می تواند موجودی شیطانی باشد که به انسان ها و دیگر تایتان ها (از جمله گودزیلا) نیز حمله می کند.

6. موکل-موبمبه

تایتانها

صحنه ای از فیلم پادشاه هیولاها مرکز پادشاه در سودان را نشان می داد که توسط یک تایتان به نام موکل-امبمب کنترل می شد. متأسفانه ، تصویر آنقدر دودی است که نمی توان چهره آن را دید. او دیگر موجودی مرموز مانند آبادون ، اوروچی یا بقیه جانوران غول پیکر نیست ، همانطور که در تاریخ فیلم با جزئیات توصیف شده است. گفته می شود پوزه آن یک فیل غول پیکر با دو دم ، بدن بزرگ و تمساح با هزاران پوزه لبه تیز است. او در کتابهای داستانی خود زمان زیادی را صرف می کند ، هرچند خشن. با این تعاریف ، مشتری ombre می تواند موجودی با دندان های تیز برای رسیدن به صفات آلفا باشد.

7. رودان

تایتانها

رودان اولین موجودی بود که در فیلم Monster King در مقابل گودزیلا سر تعظیم فرود آورد و نشان داد که می تواند نیرویی وفادار به آلفا باشد ، اما گودزیلا در مقابل. کنگ استدلال کرد که این ابراز احترام ممکن است به معنای هدف مورد نظر نباشد. برخی از تایتان ها ، مانند Cycla ، برای مراقبت از خود این حرکت را انجام داده اند و یکی از تایتان هایی که می توان در این دسته قرار داد ، رودان است. پاک کردن کمر گیدورا بلافاصله پس از از دست دادن وی و تغییر مسیر به گودزیلا ممکن است به این معنی باشد که او واقعاً به هیچکس اعتماد زیادی ندارد. همه نشان می دهد که رودان مانند یک مهمانی در هوا است. اگر به این نتیجه برسد که گودزیلا واقعاً برنده است ، ممکن است موقعیت آلفا را بگیرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا