تکنولوژی

این چهار گوشی شیائومی دیگر هیچ آپدیتی دریافت نمی کنند


براساس اعلام XiaomiUI، این چهار گوشی شیائومی که شامل ردمی 9 پرایم و سه گوشی دیگر می شود، هیچ کدام از آپدیت های بعدی اندروید را دریافت نمی کنند.

طبق اعلام XiaomiUI، پشتیبانی نرم افزاری از این چهار گوشی شیائومی یعنی گوشی های ردمی K30 اولترا، پوکو M2 پرو، ردمی 9 پرایم و ردمی 9C NFC دیگر به پایان رسیده است. سه گوشی نخست درحال حاضر از اندروید 12 بهره می برند. این گوشی شیائومی از هنگام عرضه در بازار تنها به روزرسانی امنیتی و به روزرسانی رفع باگ دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: فهرست اولیه گوشی های واجد شرایط دریافت آپدیت MIUI 15 مشخص شد

این چهار گوشی شیائومی دیگر آپدیت نمی شوند!

شیائومی همواره به علت پشتیبانی نرم افزاری نسبتاً کوتاه مدت از گوشی های خود مورد انتقاد فراوانی قرار می گیرد. از طرفی سامسونگ برخی از میان رده هایش را تا چهار سال به آخرین نسخه اندروید ارتقاء می دهد، اما شیائومی معمولاً دو نسخه  جدید اندروید را برای گوشی هایش ارائه می کند.

درحال حاضر نیز دو گوشی ردمی K30 اولترا و پوکو M2 پرو دارای MIUI 14 هستند؛ بااین حال از نسخه اندروید 12 این رابط کاربری بهره می برند. گفتنی است که این دو گوشی با اندروید 10 در بازار عرضه شدند.

همچین گوشی پوکو M2 پرو با رابط کاربری MIUI 11 به مشتریان ارائه شده است. گوشی ردمی 9 پرایم از اندروید 12 بهره می برد؛ بااین حال نسخه رابط کاربری اش MIUI 13 است. این گوشی با MIUI 11 برمبنای اندروید 10 ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم ارائه آپدیت اندروید برای این چهار گوشی شیائومی چیست؟ آیا شما کاربر هیچ یک از این گوشی ها هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ای بی سی مگ دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا