برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

آیا قرص چربی سوز باعث ریزش مو میشود؟

قرص چربی سوز ورزشی چیست؟

قرص چربی سوز نوعی مکمل است که به منظور تسریع چربی سوزی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد تا لاغر شدن میسر شود. در قرص چربی سوز قوی معمولا از اسیدهای آمینه مثل ال کارنیتین، مواد مغذی مثل ویتامین ها و املاح معدنی و همچنین عصاره های گیاهی مثل چای سبز استفاده می کنند. این نوع از مکمل های چربی سوز بیشتر توسط ورزشکاران و بدنسازان مورد مصرف قرار می گیرند تا به واسطه آنها اندامی زیباتر و به اصطلاح ورزشی تر داشته باشند. هم آقایان و هم خانم ها از طرفداران مصرف چربی سوزهای ورزشی هستند.

قرص چربی سوز گیاهی چیست؟

نوع دیگری از مکمل چربی سوز نیز وجود دارد که الزاما مخصوص ورزشکاران نیست و همه افراد می توانند از آن بهره بگیرند. در قرص چربی سوز گیاهی معمولا از عصاره گیاهان مختلف استفاده می شود تا سوخت و ساز چربی ها و متابولیسم در بدن با سرعت بیشتری انجام گیرد و به کاهش چربی های بدن و در نتیجه لاغر شدن کمک شود. قرص های چربی سوز گیاهی معمولا بسیار کم عارضه هستند و به همین دلیل از خرید آنها استقبال زیادی صورت می گیرد.

قرص چربی سوز و ریزش مو

قرص چربی سوز نوعی قرص لاغری است. کدام نوع از قرص چربی سوز ممکن است موجب ریزش مو شود؟ مسلما قرص چربی سوز گیاهی که در ترکیبات آن فقط از عصاره گیاهان استفاده می کنند، عاملی برای ریزش مو نیست. پس ما در اینجا در مورد قرص چربی سوز ورزشی صحبت می کنیم که به گفته برخی از افراد با مصرف آنها دچار ریزش مو شده اند. به طور کلی ریزش مو در نتیجه عوامل مختلفی ایجاد می شود که برخی از مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • آلوپسی آندروژنیک: نوعی از طاسی است که ریشه در عوامل ارثی و ژنتیکی دارد.
  • آلوپسی آره آتا: ریزش ناگهانی مو به دلیل بیماری های خود ایمنی.
  • تلوژن افلوویوم: ریزش موقت موی سر که به عوامل مختلفی مرتبط است.

Telogen effluvium به طور اختصاصی یک علت واحد ندارد و در نتیجه استرس، بارداری، ابتلا به برخی از بیماری ها یا تغذیه نامناسب می تواند حاصل شود. در بسیاری از مقالات علمی هیچ ارتباطی بین قرص چربی سوز و ریزش مو ذکر نشده است اما با این حال در ادامه برخی از ادعاها و اظهارات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قرص چربی سوز چیست؟

قرص چربی سوز نوعی مکمل است که برای تسریع فرایند چربی سوزی در بدن استفاده می شود و باعث کاهش وزن می شود. در این قرص ها معمولا از اسیدهای آمینه مانند ال کارنیتین، ویتامین ها، املاح معدنی و عصاره های گیاهی مانند چای سبز استفاده می شود. عمدتا ورزشکاران و بدنسازان از این نوع مکمل ها استفاده می کنند تا به واسطه آنها اندامی بدنسازی تر و جذاب تر کسب کنند. هر دو جنسیت نیز مصرف کنندگان این مکمل ها هستند.

ارتباط قرص چربی سوز و ریزش مو

در حقیقت قرص چربی سوز نوعی قرص لاغری بشمار می رود. کدام نوع از قرص چربی سوز ممکن است سبب ریزش مو شود؟ در واقع قرص چربی سوز گیاهی که در ترکیبات آن تنها از عصاره گیاهان استفاده می شود، عاملی برای ریزش مو محسوب نمی شود. پس ما در اینجا در مورد قرص چربی سوز ورزشی صحبت می خواهیم کرد که مطابق سخت برخی از افراد با مصرف آن ها دچار ریزش مو شده اند. در مجموع ریزش مو در نتیجه عوامل مختلفی بوجود می آید که برخی از مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

  • آلوپسی آره آتا: ریزش ناگهانی مو به دلیل بیماری های خود ایمنی.
  • تلوژن افلوویوم: ریزش موقت موی سر که به عوامل مختلفی مرتبط است.
  • آلوپسی آندروژنیک: نوعی از طاسی است که علل آن عوامل ارثی و ژنتیکی است.

داروخانه آنلاین در تبریز : مرکز فروش اینترنتی محصولات آرایشی، بهداشتی، پوست، مو، مولتی ویتامین ها، مکمل های بدنسازی، کودک، ارتوپدی با قیمت مناسب است

دکمه بازگشت به بالا