هنر و سینما

۹ انیمیشن‌ برتر سونی پیکچرز از بدترین تا بهترین


استودیوهای سونی سال ها بعد با ساخت جدیدترین فیلم خود به نام “میچل ها در مقابل ماشین ها” توانستند به صحنه سینمای خیره کننده بازگردند. با پخش این فیلم ، ما بهترین فیلم های این شرکت را که از زیباترین محصولات این استودیو محسوب می شوند ، تماشا کردیم.

سونی ممکن است مانند سایر شرکت های سینمایی مانند دیزنی یا ایلومیناتی در دهه گذشته بر گیشه تسلط نداشته باشد. با این حال ، پس از 15 سال ساخت فیلم های بلند ، استودیو سهم بهتری نسبت به سایر رقبای خود از فیلم های با کیفیت دارد.

ژانرهای موجود در سری فیلم های سونی همیشه موفق نبوده اند ، مانند The Emoji Movie ، اما هنوز جرات انتخاب موضوعات مختلف را دارند. سونی همیشه این آزادی را دارد که به دنبال غیرمعمول ترین چیزهایی که به ذهن می رسد بپردازد ، مانند سپردن داستان کتاب کودک به دو انیمیشن ساز بزرگسال یا بازنویسی مجدد یک داستان قهرمان به مناسب ترین شکل.

9. فیلم پرندگان خشمگین 2 (فیلم پرندگان خشمگین 2)

فیلم پرندگان خشمگین

  • کارگردان: توروپ ون آرمان
  • محصول: 2019
  • نمره متاکریتیک: 60 از 100

ساخت قسمت دوم فیلم پرندگان خشمگین کار بیهوده ای به نظر می رسد ، اما با توجه به موفقیت قسمت اول در گیشه ، ساخت قسمت دوم اجتناب ناپذیر است. Angry Birds 2 خوشبختانه شروع بسیار بهتری نسبت به قسمت اول داشت. این فیلم دنباله های سرگرم کننده زیادی دارد ، مانند فلاش های عاشقانه در دهه 90 بین عقاب بزرگ (روایت پیتر دینکلج) و شخصیت شرور ، زتا (کارگردانی لزلی جونز). قسمتهای زیادی از این فیلم را می توان مشاهده کرد ، جایی که طنزی سیاه و غیرمعقول وجود دارد ، که از یک سو تجربیات کارگردان سابق چک را در فیلمی به نام “حوادث باورنکردنی فلپ جک” به تصویر می کشد. در مورد پرندگان خشمگین ، مانند همسر آب نبات فلوجاک (شخصیت ترسناک در سریال فلوپجاک ، که از شکلات نعناع ساخته شده است) چیزهای زیادی وجود نداشت ، اما ون اورمان الهام بخش پرندگان خشمگین بیش از آنچه انتظار داشتیم خواهد بود.

8. فصل شکار (فصل باز)

فصل شکار

  • کارگردان: Jill Colton، Roger Allers
  • محصول: 2006
  • نمره متاکریتیک: 49 از 100

اولین فیلم سونی پیکچرز ، فصل شکار ، که در سال 2006 اکران شد ، یک کمدی دلپذیر بود در مورد سفری درباره یک خرس غول پیکر (به کارگردانی مارتین لارنس) و گوزن شکسته (توسط اشتون کوچر). این فیلم با الهام از شرک ، تمام شخصیت یک کارتون کامل آمریکایی را دارد. درست است که گفتیم فصل شکار از الهام گرفته شده است ، اما هنوز جذابیت های خود را دارد که به نظر نمی رسد تکراری باشد ، مانند یک سبک خاص و طنز متفاوت. سونی پیکچرز به ساخت فیلم های متمایزتری از این سبک ادامه می دهد ، اما هنوز نقاط قوت زیادی در فصل شکار وجود دارد که می تواند آینده درخشانی را برای آن رقم بزند.

7. ابری با یک لایه کوفته 2

از باران کوفته

  • کارگردان: کودی کامرون ، کریس پیر
  • محصول: 2013
  • نمره متاکریتیک: 59 از 100

ابر با احتمال بارش کوفته 2 و داستان آن ، دنباله بی معنی دیگری برای مجموعه انیمیشن سونی و یک قدم به معنای اصلی آن است. با این حال ، بسیاری از دنباله های فیلم دیگر حس درخشانی از پر کردن داستان خود با حیوانات غذاخور ندارند. اسب آبی ، که همچنین سیب زمینی بزرگی است ، ترشی های انسان دوست و فیل های هندوانه تنها چند نمونه از خلاقیت های خلاقانه و تکراری هستند. Cloudy with a Chance of Father Meatballs 2 یک فیلم پر جنب و جوش و شلوغ است ، اما خوردن حیواناتی که در این قسمت دیده می شود آنطور که از دنباله هیجان انگیز انتظار می رفت موفق نبود.

6. هتل ترانسیلوانیا 3؛ تعطیلات تابستانی (هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی)

هتل ترانيفرنيا

  • کارگردان: گاندی تارتاکوفسکی
  • محصول: 2018
  • نمره متاکریتیک: 54 از 100

درست همانطور که چهار قسمت برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت The Purge در نظر گرفته شده بود ، هتل ترنفرنیا چند قسمت را امتحان کرد تا به نقطه شیرین برسد. قسمت 3 دو فیلم اول این مجموعه وحشتناک (هتل برای غول ها!) را می گیرد و آن را به یک داستان نهایی قابل پیش بینی بسیار دور از واقعیت تبدیل می کند. با هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی ، ما بازیگران اصلی این حق رای را در کشتی های کروز می بینیم که خنده را بر روی لب ما در یک صحنه جالب به ارمغان می آورند.

گاندی تارتاکوفسکی نویسنده / کارگردان مد کارتون را در این قطعه حفظ کرده است و فیلم مملو از طنز جالب و جلوه های بصری چشمگیر است. این انیمیشن شگفت انگیز است زیرا تارتاکوفسکی توانسته است تصاویر CG را بیشتر از گذشته به انیمیشن دستی نزدیک کند. همه جوک ها و جوک های طنز آمیز موفق نیستند و این حق امتیاز هنوز از شخصیت های زیادی رنج می برد تا داستان را به هم بزند. با این حال ، در تعطیلات تابستانی ، فیلم هتل ترانفورنا به آخرین فرصت خود رسید.

5. از Surf بالا بروید

موج بازی کردن

  • داستان: کریس باک ، آش برانون
  • محصول: 2007
  • نمره متاکریتیک: 64 از 100

اگرچه Happy Feet در سال 2006 برنده اسکار شد و در گیشه درخشید ، اما یک سال بعد Surfing ثابت کرد که به عنوان بهترین انیمیشن پنگوئن تاریخ ، مدعی واقعی آن است. این فیلم که داستان عجیب پنگوئن هایی را که در یک مسابقه مهم سفر می کنند روایت می کند ، یک مستند است. اگرچه کارگردانان این فیلم برانون و باک سکانسی چشمگیر با فناوری CG انجام دادند ، اما اکثر قسمت های فیلم ، مانند کمدی های قدیمی که زمانی محبوب بودند ، از طریق مصاحبه روایت شدند. با دوربین و دوربین دستی ، که به آن دست یافتنی تر می شود نتایج.

این یکی از راه هایی است که می تواند سرگرم کننده ترین لحظات فیلم را رقم بزند ، به ویژه قسمت به یاد ماندنی مصاحبه شخصی جف بریجز به عنوان نسخه ای از پنگوئن دود (شخصیت فیلم بزرگ لبوفسکی) نیز بخش جالبی است. فیلم های روایی درباره معنی پیروزی آشنا هستند. با این حال ، نوع ارائه این روایت به اندازه کافی عملکرد منحصر به فردی دارد تا فیلم را به موجی تبدیل کند که ارزش سوار شدن دارد.

4. دزدان دریایی! دزدان دریایی! گروه ناسازگاری ها

دزد دریایی

  • کارگردان: پیتر لورد
  • محصول: 2012
  • نمره متاکریتیک: 73 از 100

همکاری آتلیه عکس بریتانیایی Ardman و Sony Pictures سریع بود ، اما حداقل این یک جواهر دزدان دریایی بود! گروهی از اشرار گروهی از ملوانان عجیب و غریب به رهبری کاپیتان دزد دریایی (نجات یافته توسط هیو گرانت) را در یک اعزام بزرگ برای برگزاری جایزه بی نظیر دزدان دریایی تعقیب می کنند. این رویداد همه چیز را شامل می شود ، از یک نخست وزیر بیش از حد حیله گر تا یک دودو و ملکه عصبانی انگلیسی.

با تجربه ساخت داستان کمی بیشتر با شمشیر دو لبه ، به نظر می رسید که آردمن از دزدان دریایی به عنوان فرصتی برای داشتن یک تجربه سرگرم کننده لذت می برد! این امر در طراحی تولید فیلم مشهود است. ابعاد چشمگیر این ترکیب با تجمع زنده بازیگران با استعداد مطابقت دارد. مخصوصاً گرانت که به عنوان یک بازیگر کاملاً مشکل ساز است. دزدان دریایی! Rogue Group تعدادی چیز خنده دار ارائه می دهد. علاوه بر این ، فیلم یکی از معدود فیلم هایی است که چارلز داروین را به عنوان یک فرد مشهور نشان می دهد و حتی به همین دلیل باید حساب شخصی باز شود.

3. با نمک سس ماهی (بسیار قوی با نمک گوشت) سرو کنید

باران گوشتی

  • داستان: فیل لرد ، کریس میلر
  • محصول: 2009
  • نمره متاکریتیک: 66 از 100

فیلم سونی پیکچرز اولین موفقیت خود را با “ابری با باران یا کوفته” تجربه کرد. لرد سابق و کریس میلر ، که به خاطر کار در مجموعه MTV Clone High مشهور بودند ، اولین تولید این نسخه از کتاب پسر جودی بارت را در سال 1978 انجام دادند و روحیه طنزآمیزی که آنها را به چنین خالق محبوب در همه دوران تبدیل کرده است. تغییر کرد ، در اینجا نشان داده شده است. آنچه می تواند ویرایش کتاب کودکان باشد ، اما نه با تفکر و خلاقیت واقعی ، خالق آشفته ای را به تصویر می کشد (که بیل هادر از او صحبت می کند) که در ایجاد یک ماشین ، مانند فیلم قدیمی رولان آمریش غذا درست می کرد. بگذار آسمان ببارد!

ابری از باران احتمالی گوشت پر از شوخی های ظریف و سرگرم کننده است. در همین حال ، بازیگران با صدای بلند مانند بروس کمپبل که از طرف آقای T. صحبت می کنند و بازیگران با صداهای دیگر تعدادی شخصیت خنده دار ایجاد می کنند که مهمترین آنها نیل پاتریک هریس به دلیل صدای میمون است. لرد و میلر مسئول فیلم بودند و سونی پیکچرز این فیلم را به عنوان یک استودیوی برجسته معرفی کرد که با آرامش کمدی تعجب آور نیست.

2. آرتور نولی

کریسمس

  • داستان: سارا اسمیت
  • محصول: 2011
  • نمره متاکریتیک: 69 از 100

آرتور کریسمس ، مانند بهترین فیلم کریسمس ، بین خوب و بد تعادل ایجاد می کند. فیلم پسر بابا نوئل ، آرتور الکی امیدوار (با صحبت جیمز مک آووی) را دنبال می کند ، که وقتی هدیه ای در شب کریسمس باقی می ماند ، کار می کند. موضوع اصلی کریسمس آرتور آشنا اما عمیق تر است. این به همه ما یادآوری می کند که شادی و تلاش برای کمک به حتی یک نفر کریسمس نامیده می شود.

در همین حال ، شخصیت Grand Senta (ویرایش شده توسط بیل نایگی) ، یک بابا نوئل بازنشسته که در دنیای مدرن بی حوصله است ، به خوبی ناحیه منفی مقایسه را پوشش می دهد. ساختن این نوع جوک های خنده دار همان نوع تعادلی است که در یک فیلم خانوادگی خوب می خواهید و توسط کارگردان سارا اسمیت با وقار و با مهربانی آرتور کریسمس ارائه شده است.

1. مرد عنکبوتی ؛ در مرد عنکبوتی (مرد عنکبوتی: در عنکبوت-آیه)

مرد عنکبوتی

  • کارگردان: پیتر رمزی ، رودنی روتمن ، باب پرشیختی
  • محصول: 2018
  • نمره متاکریتیک: 87 از 100

مرد عنکبوتی ؛ Into Spider-Man تقریباً در سراسر جهان جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است ، اما هنوز احساس نمی کند که فیلم به اندازه کافی مورد استقبال قرار گرفته است. این نمونه ای نادر از فیلمی است که فراتر از انتظار است. تصاویری که محصولات دو بعدی از کتاب های کمیک و بسیاری از شخصیت های کارتونی دیگر را با هم ترکیب کرده اند خیره کننده هستند. قبل از آن ، سونی پیکچرز دارای انیمیشن های خلاقانه زیادی بود ، اما بروزرسانی جدیدی در مرد عنکبوتی معرفی شد. این یک کمدی خنده دار است که بیش از هر فیلم دیگری در طول نمایش شما را می خنداند ، و داستان مایلز مورالس (احیا شده توسط Moore Chemistry) وقتی قدرت خود را می بیند و یک لباس قهرمانانه را بر می دارد ، سرگرم کننده است. مهم نیست قبلاً چگونه به آن نگاه می کنید فیلم ها یا کارتون های دیگری نیز وجود دارند که بسیار موفق بوده اند.

دنیای عنکبوت ها به پایان رسیده است اما ریتم شگفت انگیز از بین نمی رود. حتی پس از تمام فیلم های مرد عنکبوتی ، این نسخه بسیار منحصر به فرد و منحصر به فرد است. مرد عنکبوتی بیش از سایر فیلم های سونی پیکچرز تولید نمی شود ، اما همچنین باعث تعجب شما می شود که چرا هر فیلم قهرمانی می تواند اینقدر خوب باشد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا