هنر و سینما

تاریخ پخش سریال ارباب حلقه‌ها مشخص شد


ساعاتی پیش ، آمازون با انتشار اولین تصویر از این سریال ، تاریخ انتشار مجموعه “ارباب حلقه ها” را اعلام کرد.

سرانجام تاریخ انتشار سری آمازون اعلام شد. مجموعه ارباب حلقه ها از 11 سپتامبر 1401 (2 سپتامبر 2022) به صورت هفتگی پخش می شود و ما باید حداقل یک سال منتظر بمانیم تا قسمت مرکزی را دوباره ببینیم. در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر ، جنیفر سالک ، مدیر استودیو آمازون ، گفت که قصد دارند مجموعه ارباب حلقه ها را تا پایان سال 2021 منتشر کنند ، اما تولد ویروس کرونا این سریال را دشوارتر می کند ، بنابراین ما چند ماه بعد بررسی می کنم

آمازون علاوه بر اعلام تاریخ انتشار سریال ارباب حلقه ها ، اولین تصاویر این مجموعه را نیز منتشر کرده است که در زیر مشاهده می کنید. این عکس به جزیره معروف Nomenur اشاره دارد ، جایی که اجداد آراگورن از آنجا آمده بودند. نامنور جزیره ای خیالی در تاریخ تالکین است. این جزیره در عصر دوم قلمرو انسانی و هدیه ای از والار به عدن محسوب می شود. کسانی که با جن ها و مورگوت ها جنگیدند.

تاریخ اکران سریال ارباب حلقه ها

هنوز تعداد قسمت های سری اول ارباب حلقه ها به طور رسمی اعلام نشده است ، اما بر اساس شایعات ، اولین قسمت این مجموعه 8 قسمت است. پاتریک مک کی و جان دی. پین کارگردان حلقه آمازون است و روبرت آرمیو ، جوزف مول ، نازنین بنیادی ، مکس بالدری و مورفیوس کلارک از جمله بازیگران معروف هستند.

مجموعه ارباب حلقه ها تا به امروز بیش از 465 میلیون دلار برای شبکه آمازون هزینه داشته است و فصل اول این سریال به گران ترین سریال تمام دوران تبدیل شده است. برخی منابع معتقدند ارباب حلقه ها حداقل پنج بار دوام خواهد آورد و برای آمازون ، کیفیت مهمتر از بودجه و قیمت است. هابیت با بودجه ای معادل 745 میلیون دلار ، گران ترین فیلم تاریخ سینما امروز و همچنین گران ترین فیلم جهان و فیلم های مرتبط با آثار ساخته شده در کتاب جی است. آر آر تالکین باشید. فروش سه گانه World of Warcraft 2 میلیارد و 931 میلیون دلار بوده است و آمازون انتظار دارد با سریالی که تولید می کنند این اتفاق بیفتد.

علاوه بر این ، مجموعه استودیوی سینمایی New Line با انیمیشنی به نام “ارباب حلقه ها: جنگ Rohirrim” به سرزمین میانه باز می گردد تا بخش جدیدی از دنیای GRR را ارائه دهد که نامی از آن برده نشده است. تالکین را تصور کنید. داستان انیمه ارباب حلقه ها دارای نامه ای خونین در نبرد هورنبورگ است که منجر به نابودی کامل قدرت جادویی سارومان توسط ارتش روهان در جنگلی پر از درختان در غرب شمال کوههای سفید در میانه می شود. شرقی کنجی کامیاما کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و فیلم توسط ویل متیوز و جفری نوشته شده است.

منبع: HollywoodReporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا