هنر و سینما

فیلم جدید نولان درباره‌ی جنگ جهانی دوم و بمب اتم خواهد بود


فیلم جدید نولان زندگی روبرت اوپنهایمر ، فیزیکدان خداشناس آمریکایی را روایت می کند. تحقیقات اوپنهایمر بر روی پروژه منهتن منجر به ساخت اولین بمب اتمی در جنگ جهانی دوم شد.

در سال 2017 ، کریستوفر نولان به “دانکرک” دستور داد تا اخراج نیروهای انگلیسی ، فرانسوی و بلژیکی از دانکرک فرانسه را در طول جنگ جهانی دوم نشان دهد و سعی کرد برخی از مرگبارترین نبردهای نظامی را در تاریخ به شیوه ای اصلی و آخرالزمانی روایت کند. دانکرک یکی از فیلم های مورد علاقه نولان نیست ، اما این کارگردان 54 ساله انگلیسی قصد دارد به جنگ جهانی دوم بازگردد و بخشی از زندگی رابرت اوپنهایمر ، خالق بمب اتم را روایت کند.

در سال های اخیر ، کریستوفر نولان و برادران وارنر با یکدیگر همکاری خوبی داشته اند. و فیلم جدید او توسط شرکت تولید شد ، اما به نظر می رسد که یونیورسال پیکچرز فیلم جدید نولان را منتشر کرده است. جنجال بین کارگردان نامزد اسکار و برادران ونر زمانی آغاز شد که در سال 2020 ، استودیو برادران ونر تصمیم گرفت تا پایان سال 2021 ، پس از انتشار ویروس کرونا ، کل فیلم را از طریق سرویس آنلاین HBO Max در اختیار مخاطبان فیلم قرار دهد. به چندین مدیر از جمله دنی ویلنوو و نولان با این تصمیم مخالفت کردند و به نظر می رسد اصرار برادران وارنر بر سیاست پولی آنها به مشارکت نوزده ساله خود با کریستوفر نولان پایان داده است.

امروزه اطلاعات کمی در مورد داستان ، بازیگران و عوامل پشت دوازدهمین فیلم کریستوفر نولان در دست است ، اما طبق اعلام Deadline ، کیلین مورفی ، که نولان در “تلقین” و دانکرک با او همکاری کرده است ، یکی از بازیگران بزرگ است. این ویدئوی جدید اوست. امیدواریم بازیگران معروف و گران قیمت نیز مانند دیگر فیلم های نولان در این فیلم شرکت کنند.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا