هنر و سینما

فیلم‌های سونی از سال ۲۰۲۲ به صورت انحصاری در نتفلیکس پخش خواهند شد


براساس توافق نامه همکاری با Netflix-Sony ، فیلم های این شرکت پس از انتشار در سینماها به صورت خصوصی در Netflix منتشر می شود.

ویروس کرونا تولید و ارسال ویدئو را تغییر داده است. برخی از شرکت های سینمایی تولید یا انتشار فیلم های مهم و گران قیمت را به تعویق انداخته اند و از سوی دیگر ، برخی از شرکت های سینمایی تصمیم گرفته اند فیلم ها را از طریق سرویس هایی مانند Netflix ، HBO Max و Amazon Prime به صورت آنلاین توزیع کنند تا از این طریق خلاص شوند. از خرید یا حداقل پس از چند هفته حضور در سینما ، ویدیویی را برای پوشش بخشی از برچسب قیمت تهیه کنید.

اکنون سونی و نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کرده اند ، بنابراین فیلم های سونی ، که تا اوایل سال 2022 (11 دسامبر 1400) اکران می شوند ، تنها پس از پایان دوره انتشار ، در Netflix در دسترس خواهند بود. به عنوان بخشی از این معامله ، باید شاهد اکران ویژه فیلم های اصلی مانند “Uncharted” و مرد عنکبوتی جدید از Netflix باشیم.

جزئیات دقیقی از قرارداد سونی و نتفلیکس در دست نیست ، اما برخی تحلیلگران ارزش این همکاری را صدها میلیون دلار تخمین می زنند. با این کار ، نتفلیکس سعی می کند با یک فیلم اکشن قدرتمند که فقط از دیزنی پلاس پخش می شود ارتباط برقرار کند. ما حتی هفته گذشته در اخبار دیدیم که این شرکت 450 میلیون دلار قرارداد برای دو دنباله “Knives Out” به دست آورده است تا نشان دهد که سخت تلاش خواهد کرد تا رقبای جدید خود را شکست دهد.

برادران وارنر اخیراً تصمیم گرفت فیلم های جدید HBO Max را همزمان با اکران در سینماها در اینترنت منتشر کند. دیزنی مسیر مشابهی را طی کرده است ، و به عنوان مثال ، فیلم “بیوه سیاه” را می توان در کنار آنچه در سینماها از طریق سرویس دیزنی پلاس نمایش داده می شود مشاهده کرد.

در اوایل فوریه ، اعلام شد که تعداد مشترکان Netflix به 200 میلیون نفر افزایش یافته است. در سه ماهه پایانی سال 2020 ، 8.5 میلیون نفر به مشترکان Netflix اضافه شدند و تعداد مشترکان جدید تا سال 2020 به 37 میلیون نفر افزایش یافت و تعداد مشترکان از 203 میلیون مشتری فراتر رفت. نتفلیکس اخیراً گزارش رسمی خود را در سال گذشته منتشر کرد که نشان می دهد درآمد کلی این سرویس آنلاین موفق تا سال 2020 بیش از 25 میلیارد دلار خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده است که مدیران Netflix امیدوارند که این شرکت دیگر برای تامین مالی تولید فیلم خود به بودجه خارجی نیاز نداشته باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا