هنر و سینما

سریال پیش‌درآمد جان ویک روی شخصیت وینستون تمرکز دارد


مجموعه جان ویک “قاره ای” بر شخصیت قدیمی وینستون و تجربیات هتل کانتیننتال تمرکز می کند.

طبق گزارشات ، سری Continental طرفداران فیلم جان ویک دهه 1970 را به ارمغان می آورد و آنها را با نسخه وینستون ، صاحب هتل قاره ، آشنا می کند. “جان ویک” در سال 2014 غافلگیر کننده بود. این فیلم اکشن با بودجه ای کمتر از 45 میلیون دلار 86 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد و از نظر بسیاری از بینندگان و منتقدان فیلم بهترین فیلم اکشن در سال های اخیر محسوب می شد. موفقیت چاپ دوم و سوم جان ویک در نگاه منتقدان و گیشه باعث شد تا لاینزگیت تصمیم بگیرد با ساختن مجموعه ای مترقی از این مجموعه ، جهان را گسترش دهد.

در سال 2018 ، شبکه Stars با همکاری Lionsgate برای تولید سریال Continental به کارگردانی چاد استاهلسکی ، فیلمساز جان ویک ، چراغ سبز نشان داد و اعلام کرد که در این مجموعه تلویزیونی بخشی از بازیگران پیشین برجسته جهان جان ویک حضور خواهند داشت. ما امیدوار بودیم که فصل اول جان ویک را قبل از سال 2021 ببینیم ، اما این اتفاق نیفتاد و سریال Continental تبدیل به یک سکوت جدید شد. در مصاحبه ای با Deadline ، کوین بگز ، مدیر تلویزیون Lionsgate ، در مورد این سریال به روز رسانی کرد: “Continental در شهر نیویورک مستقر است و بر شخصیت وینستون و تیم متفقین تمرکز می کند.” فیلمی را نشان می دهد. متأسفانه یا خوشبختانه ، یان مکشین ، بازیگر نقش وینستون در سری جدید ستاره ها ، شرکت نخواهد کرد ، اما به احتمال زیاد در این سریال به عنوان صداپیشه حضور خواهد داشت.

از این بحث می توان نتیجه گرفت که برخلاف اولین خبر ، ما با یک سری داستانهای مافیایی روبرو هستیم که پشت جهان قاتلان قرار گرفته است ، نه فیلمی که بر درگیری های عمده تمرکز کرده است. ما نباید منتظر کیانو ریوز در قاره باشیم. زیرا در دهه 1970 او فقط یک پسر بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا