برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

بهترین تامین کنندگان Dropshipping در ایران

یک فروشگاه بدون موجودی محصول ولی پر سود! مفهوم دراپ شیپینگ دقیقاً همین است! ولی احتمالاً همین الان به این فکر می کنید که اصلاً مگر می شود فروشگاهی بدون محصول راه اندازی کرد؟ و از این طریق درآمد کسب کرد؟ اگر به مطالعه این عنوان ادامه دهید، ریز و بم این کار را به شما توضیح خواهیم داد. پس همراه این وبلاگ از باشید تا یکی دیگر از جذابیت های تجارت آنلاین امروزی که می تواند منبع درآمد پایداری برای شما باشد را بررسی کرده و گره های دراپ شیپینگ دلاری در ایران را یکی پس از دیگری باز کنیم!

دراپ شیپینگ چیست؟ – مزایا و معایب dropshipping + راهنمای قرارداد با تأمین کنندگان کالا – آکادمی کاپریلا

مزایا دراپ شیپینگ

اگر مشتاق به خواندن و اطلاع از مزیت های Drop Shipping هستید، تعداد مهمی از این موارد را در ادامه برای تکمیل شدن اطلاعات شما عزیزان آورده ایم، البته اگر مورد دیگری به ذهن شما خطور کند آن را برای ما کامنت کنید:

  1. سرمایه کم برای شروع کار
  2. محل کار انعطاف پذیر
  3. گزینه های فروش زیاد
  4. تست کردن تجارت های بزرگ در مقیاس کوچک
  5. کسب تجربه خرید و فروش محصول در کم ترین زمان
  6. مدیریت آسان روند سفارش گیری و ارسال محصول
  7. عدم نیاز به انبار کردن محصولات
  8. صرفه جویی در زمان

نحوه دراپ شیپینگ دلاری در ایران!

با توجه به محدودیت های اعمال شده در زمینه ارز و حمل و نقل عمومی بین الملل به کشور عزیزمان، هر چقدر هم که دراپ شیپینگ دلاری موضوع گنگ به نظر برسد، همچنان راه کار هایی برای فعالیت در این حوزه وجود دارد. اما قبل از هر چیز باید نگاهی به مشکلات احتمالی در Drop Shipping بیندازیم تا با آگاهی کامل و ریسک های سنجیده وارد این عرصه شویم:

1- نحوه پرداخت ارز

یکی از گنگ ترین مسائل ذهنیت کاربران، نحوه پرداخت و دریافت ارز از وب سایت های خارجی برای افراد داخل ایران است که با وجود شرکت های ارائه دهنده ، دسترسی به پلتفرم ها و اپلیکشن های واریز ارز به صورت امن و سریع در اختیار شما قرار گرفته است.

2- حمل و نقل بین المللی

هزینه و زمانبندی طولانی در حمل و نقل های عمومی معمولاً طاقت فرسا است و ممکن است این چالش ها گاهی اذیت کننده باشد. اما در صورتی که راه و روش آن را بدانید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

3- امور گمرک

امور گمرکی با توجه به دستورات و قوانین دستخوش تغییرات گوناگونی می شود که برای اطلاع از آن ها باید با یک فرد متخصص و آگاه از این امور کمک بگیرید.

برای راه اندازی دراپ شیپینگ در ایران به چه چیزی نیاز داریم؟

Drop Shipping مانند همه کسب و کار ها به صرف زمان، هزینه و ایده های خلاق نیاز دارد که در ادامه به شرح تعدادی از این ضروریات پرداخته ایم:

1- فروشگاه تجاری آنلاین بسازید!

یک فروشگاه آنلاین و حرفه ای که همیشه قابل دسترس برای کاربران مورد نظر محصول تان باشد راه اندازی کنید، این اولین قدم است که برای ایجاد آن باید بستر قدرتمند و با کیفیت متناسب برای پرداختی ها و سفارش گیری های خود در نظر بگیرید.در این صورت است که شما به ، سرعت بالا و پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارید تا بدون دغدغه به پیشبرد اهداف تان در پلتفرم های آنلاین بیندیشید.

2- محصول مورد نظر را انتخاب و تست کنید!

اگر می خواهید متضرر نشوید قبل از هر اقدامی باید به رقبا و محصولی که می خواهید وارد بازار شود فکر کنید، دراپ شیپینگ هم مانند هر کسب و کار دیگری به نگاه های واقع بینانه همراه با در نظر گرفتن پتانسیل های مختلف در بازار دارد.

محصول خاصی انتخاب کنید و توجه خریداران را به خود جذب کنید، برای اینکه بدانید آیا محصول انتخابی شما محبوبیت لازم را دارد یا نه می توانید از ابزار های کلمه کلیدی برای مشاهده الویت جستجو کاربران در فضای مجازی استفاده کنید. نحوه انتخاب محصولات پرفروش برای دراپشیپینگ به چه شکل است؟

3- تامین کننده معتبر پیدا کنید!

اما نگران نباشید! زیرا در ادامه این وبلاگ آموزشی به صورت کامل وب سایت های متناسب برای دراپ شیپینگ دلاری در ایران توضیح داده شده است که توصیه می کنم برای اطلاعات جامع تر به این قسمت مراجعه کرده و تامین کننده مورد تایید خودتان را انتخاب کنید.

4- تبلیغات کنید!

ایده های شما به دیده شدن نیاز دارند! در دنیایی که همه سر و صدا ایجاد می کنند، ممکن است سکوت به معنی ناشی بودن تلقی شود! به همین دلیل است که اگر از دسته افرادی هستید که بودجه و زمان بندی مناسب برای تبلیغات در نظر نگرفته اید مطمئناً موفقیت شما مقطعی خواهد بود!

پس یک راه اصولی و رو به رشد برای تبلیغات خودتان در نظر بگیرید و از شکست خوردن ایده های تان در تبلیغات نترسید! همچنین برای این کار می توانید از یک متخصص حوزه کمک بخواهید.

وب سایت های دراپ شیپینگ دلاری در ایران

در ادامه 10 نمونه از پیشنهادات بهترین دراپ شیپینگ های دلاری در ایران را برای شما کار آفرینان تجارت آنلاین آورده ایم که در این راستا شما را به مطالعه بیشتر ویژگی های این پلتفرم ها دعوت می کنیم:

1- DSers

4- Spocket

یکی دیگر از ابزار هایی که شما را با تامین کننده های معتبر در سرتاسر اتحادیه اروپا و ایالات متحده آشنا می کند، Spocket است که توصیه می کنیم استفاده از ابزار های مدیریتی این پلتفرم را هم در نظر بگیرید.

با استفاده از این پلتفرم دراپ شیپینگ می توانید به راحتی 2 میلیون محصول را در آن واحد مشاهده کرده و مدیریت موجودی و ردیابی سفارشات تان را به درستی بر عهده بگیرید.

8- Inventory Source

180 تامین کننده معتبر را به راحتی در پلتفرم Inventory Source پیدا کنید و با استفاده از ابزار های مدیریتی موجود، کسب و کار خود را گسترش دهید.

9- Dropified

طیف وسیعی از پلتفرم های تجاری مانند Shopify، WooCommerce و BigCommerce که امکان مدیریت موجودی و سفارش خودکار هم در آن فعال است را با Dropified در اختیار خواهید داشت.

بهترین تامین کنندگان Dropshipping در ایران

بازارهای زیادی در ایران وجود دارد که به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا تامین کنندگان بزرگ Dropshipping را پیدا کنند.

1. تجارت الکترونیکی

World Trade یک پلتفرم دراپ شیپینگ دیجیتال است که هدف آن اتصال بهترین تامین کنندگان دراپ شیپینگ برای مشاغل کوچک در ایران است. آنها دارای تنوع زیادی از محصولات در سراسر جهان هستند که تاکید بیشتری بر کنترل کیفیت و خدمات مشتری دارند. World Trade یک بازار مقرون  به  صرفه و با کاربری آسان است که مجموعه  ای عالی از محصولات مد روز تا لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، ابزارها، لوازم زیبایی را به ارمغان می  آورد.

2. علی بابا

علی بابا به عنوان بزرگترین پلتفرم در صنعت تجارت الکترونیک شناخته می شود. علی بابا یک مدل تجارت الکترونیک برای کسب و کار است که فرصت سفارش انبوه را ارائه می دهد که همین امر آن را از بازاری مانند AliExpress متمایز می کند. همچنین می  توانید گزینه  های تامین مالی اضافی، برچسب  گذاری برند، بسته  بندی سفارش و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

3. منبع جهانی

Global Source یکی دیگر از پلتفرم های منبع یابی b2b چند کاناله شناخته شده جهانی است که برای آسان سازی تجارت جهانی وارد این صنعت شده است. این شرکت معتبرترین خریداران، تأمین  کنندگان و توزیع  کنندگان را از هر گوشه ای از جهان برای به دست آوردن سریع فرصت های تجاری جدید به کار می گیرد. در حالی که به کسب و کارها نیز اجازه می دهد از خدمات dropshipping بهره مند شوند. Dropshipping در Global Source به دلیل نگه داشتن آن در 97 خرده فروش برتر جهان، آسان تر است.

4. دی اچ گیت

DHgate پیشروترین پلتفرم عمده فروشی آنلاین کالاهای ساخت چین در جهان است و در ایران نیز شروع به مشارکت کرده است. دی اچ گین راه را برای اتصال فروشندگان در سراسر جهان برای ارائه ی بهترین محصولات با کیفیت که در جاهای دیگر یافت می شوند با کمترین قیمت به آنها نشان می دهد.

اگرچه، وقتی صحبت از دراپ شیپینگ می شود، DHgate با همراهی بهترین تامین کنندگان و خریداران دراپ شیپینگ، به تجارت سنتی پایان می دهد. از آنجایی که وب سایت میزبان بیش از 30 میلیون محصول در طیف گسترده ای از دسته بندی ها است، شروع مجدد با بهترین استراتژی dropshipping با قیمت های مقرون به صرفه برای ایجاد هر نوع کسب و کاری آسان می شود.

5. مدالیست

Modalyst یک خرده  فروشی و عرضه  کننده خدمات تجارت الکترونیک شناخته  شده ی جهانی برای دراپ شیپینگ است. مهم نیست که کسب و کار بزرگ یا کوچکی دارید، این پلتفرم با انتخاب معمولی از محصولات تخصصی به شما کمک می کند.

شما قادر هستید به طور مستقیم پلتفرم تجارت الکترونیک مانند Shopify، Wix و BigCommerce را ادغام نمایید.خدمات آنها برای دراپ شیپینگ شامل منبع یابی محصول، انجام سفارش، مدیریت موجودی و پشتیبانی خدمات مشتری می باشد.

6. AliExpress

AliExpress یک پلتفرم آنلاین است که متعلق به شرکت تجارت الکترونیک چینی Alibaba است. این مکان دارای طیف گسترده ای از دراپ شیپرهای ایرانی است و صد میلیون محصول در هزاران دسته آن وجود دارد. با مراجعه به سایت ما نحوه کسب درآمد دلاری دراپ شیپینگ را یاد بگیرید.

بهترین چیز در مورد آنها این است که به کاربران اجازه می دهند یک عدد از هر کالا را سفارش دهند. اگرچه، مدیریت آن می تواند دشوار باشد زیرا شما باید تامین کنندگانی که به طور مستقل به دراپ شیپینگ می پردازند را پیدا کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا