برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

پنج روش تشخیص امداد خودرو تقلبی زنجان در سفر های نوروزی 1403

قطعا شما هم روزانه تعداد بسیار زیادی خبر شنیده اید که امداد خودرو های تقلبی باعث به خطر افتادن جان انسان ها شده و یا انواع و اقسام خودرو ها را با ترفند های مختلف سرقت کرده اند و باعث ضرر و زیان مالی به صاحبین خودرو شده اند و از همین رو در مواقعی که خودرویتان دچار نقص شده نیز ترجیح می دهید از خدمات امداد خودرو استفاده نکنید تا مبادا به دام شیادانی بیفتید که ادعا می کنند نمایندگی رسمی امداد خودرو هستند .

روش تشخیص امداد خودرو تقلبی

همان طور که می دانید تمامی نمایندگی های اصلی امداد خودرو زنجان تمامی خدمات و وظایف امداد خودرو را شامل شده و از کوچک ترین خدمات مانند رفع نقص فنی خودرو در محل، رفع نقص برقی خودرو در محل، پنچرگیری و تعویض لاستیک، تعمیر، تعویض یا شارژ باتری و … تا خدماتی گسترده مانند حمل و جابجایی خودرو در مواقع اضطراری و کمک رسانی در مواقع بروز حوادث ناگهانی و جاده ای را در بر می گیرند، پس یکی از راه های تشخیص امداد خودرو تقلبی بررسی خدمات آن است.

یکی دیگر از راه های اصلی تشخیص امداد خودرو تقلبی، به همراه داشتن شماره امداد خودرو اصلی است به صورتی که همیشه به عموم مردم هشدار داده ایم که شماره امداد خودرو محمود بهرامی را در تلفن همراهشان ذخیره کرده و یا بر روی یک کاغذ یادداشت کنند و در کنار سایر مدارک خودرویشان نگه دارند تا بتوانند در مواقع نیاز با خیال راحت و اطمینان با نمایندگی اصلی امداد خودرو در تماس بوده و از خدمات آن استفاده کنند و دیگر گرفتار راهزنان جاده نشوند.

ساده ترین روش برای تشخیص نمایندگی تقلبی امداد خودرو اطلاع از ساعت کاری امداد کاران و کارشناسان آن است، زیرا تمامی نمایندگی های اصلی امداد خودرو در سرتاسر کشور به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل نیز فعالیت داشته و شما حتی در ساعات نیمه شب نیز می توانید با شماره گیری امداد خودرو اصلی با کارشناسان آن در ارتباط بوده و تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تماس تان، امدادکاران ماهر و کاربلد به محل شما خواهند رسید

و پس از عیب یابی دقیق، خودرویتان را در محل تعمیر خواهند کرد. یکی از شعار های امداد خودرو ارائه خدمات با تعرفه و قیمت های به صرفه و ارزان است و همین شعار می تواند باعث تشخیص افراد دزد و شیاد باشد، زیرا اصولا این افراد بابت ارائه خدمات، مبالغ هنگفتی را از صاحبین خودرو تقاضا کرده و رانندگان نیز بدون اطلاع مجبور به پرداخت این هزینه خواهند شد در صورتی که تعرفه های استفاده از خدمات امداد خودرو اصلی بسیار اقتصادی است و شاید حتی از هزینه تعمیر خودرو در تعمیرگاه نیز کمتر برای شما تمام شود.

در برخی مواقع، امداد خودرو های تقلبی با پرسش و گرفتن اطلاعاتی فراتر از نیاز می توانند از طریق همان اطلاعات اخاذی کرده و در برخی موارد نیز حتی باعث خالی شدن حساب بانکی تماس گیرنده شده اند. اطلاعات و مدارکی که نیاز است شما در تماستان را امداد خودرو در اختیار کارشناسان قرار داده و از شما خواهند پرسید، اطلاعاتی معمولی در حد نام و نام خانوادگی، شماره تماس برای ارسال به امداد کار برای پیدا کردن شما در محل، نوع خودرو و شماره پلاک، مشکل دقیق پیش آمده و محل دقیق توقف تان است و پس از این پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که متقابلا امداد کار اعزامی را به شما معرفی کرده

و فاصله ایشان تا محل شما را به شما گزارش داده و شما می تواند در هر لحظه با امدادکار در تماس باشید و برای پرداخت هزینه نیز پس از اتمام کار و اطمینان از رفع خرابی خودرو، رسید ارائه شئه توسط امداد کار را مشاهده کرده و پس از بررسی و تائید، هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت کنید. تمامی نکات و راه های گفته شده در بالا برای راحتی کار شما و تشخیص امداد خودرو تقلبی از امداد خودرو اصلی است، پس مواظب باشید که دیگر در دام شیادان گرفتار نشوید و اگر از ما می شنوید همین حالا تلفن همراه خود را برداشته و شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی را در آن ذخیره کنید

تا در صورت تردد در محور های مواصلاتی استان های زنجان، قزوین و تبریز بتوانید از خدمات اصلی ترین، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو به همراه تعمیر کاران و امداد کارانی آموزش دیده و خبره استفاده کنید. در روزهای اخیر خبری فضای مجازی را پر کرده که داغ دل چندین هموطن را تازه کرده و باعث ایجاد موج جدیدی از نارضایتی مردم از امداد خودرو شده است. نیمه شب پنجشنبه گذشته خودرویی در محور زنجان تبریز به دلیل ترکیدگی لاستیک از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با چندین وسیله نقلیه دیگر دقیقا در وسط جاده متوقف شده است.

شاید این خبر در نگاه اول یک حادثه ناگهانی پیش آمده جلوه کند اما عمق فاجعه اینجاست که طبق گفته راننده خودرو دقایقی قبل از این اتفاق راننده متوجه پنچری لاستیک خود شده و در محل امنی ماشین را متوقف کرده و پس از تماس با امداد خودرو منتظر تعمیرکاران اعزام شده به محل مانده است و امدادکاران اعزام شده پس از رسیدن به محل خودرو، لاستیک آن را به طور کامل تعویض کرده و پس از دریافت هزینه هنگفتی از صاحب خودرو بابت تعویض لاستیک اعلام می کنند که خطر رفع شده و راننده می تواند با خیال راحت به مسیر خود ادامه دهد.

درست چند دقیقه پس از ترک محل توسط امدادکاران و راه افتادن خودرو این اتفاق ناگوار جان چندین تن از هموطنان را به خطر انداخته و چند نفر را به بیمارستان منتقل کرده است و همین اتفاق کوچک می توانست چندین خانواده را داغدار کند. به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رمضانی مدیر عملیات شرکت امداد خودرو ایران، گفت: در جامعه امروزی، خودرو  نه به عنوان یک کالای لوکس، بلکه یک کالای اساسی مورد نیاز همه مردم به شمار می رود. قاعدتا همه کسانی که از خودرو استفاده می کنند علم کافی از بحث اطلاعات فنی خودرو را ندارند.

او بیان کرد: با توجه به افزایش حجم استفاده از خودرو، نیاز مردم برای نگهداری از آن زیاد می شود. در کنار آن ارائه خدمات امدادی با توجه به افزایش حجم ترافیک و مشکلات به وجود آمده برای خودرو، نیاز به ارائه خدمات در محل خودرو بیشتر می شود. این مقام مسئول ادامه داد: برخی شرکت ها از این موقعیت به وجود آمده سوءاستفاده می کنند. اصولا افرادی هستند که خودرو های امدادی متفرق دارند و در محور های برون جاده ای بدون مجوز فعالیت می کنند. بیشترین حضور آنها زمانیست که خودرو نیاز به خدمات داشته باشد.

او افزود: در این زمان، بدون اینکه خدمات یا مشاوره فنی درستی دهند خودرو را حمل و به سمت تعمیرگاه های شخصی می برند، در صورتی که  بسیاری از ایرادات در محل قابل رفع است. رمضانی افزود: در این زمان فرد، یک هزینه حمل گزاف خارج از تعرفه  باید پرداخت کند و هم ایراد خودرو را بیش از اندازه بزرگ می کنند و هزینه گزاف جداگانه ای به آن تحمیل می شود. او تشریح کرد: تمام شرکت های خودروساز و واردکننده خودرو، به عبارتی تمام عرضه کننده های خودرو کشور به دلیل  بحث الزام در گارانتی خودرو از خدمات امدادی به عنوان یک پوشش در قالب خدمات پس از فروش به مردم ارائه می دهند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا