هنر و سینما

فیلم‌نامه‌ی پاک‌سازی ۶ آمریکایی جدید را به تصویر می‌کشد


جیمز دموناکو ، فیلمساز تمیز ، تأیید کرد که فیلمنامه نیمه ششم به پایان رسیده است و نگاه آمریکایی ها به فیلم تغییر خواهد کرد. مفهوم ادامه حق رای دادن با انتشار آن در سال 2013 و فروش 30 برابر بودجه فیلم در گیشه جهانی ایجاد شد.

دموناکو که فیلم را برای پنج فیلم نوشته است ، دو مجموعه تلویزیونی نیز بر اساس این فیلم ساخته است. او سه فیلم اول را کارگردانی کرد. داستان فیلم ها در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد ، جایی که هر سال قانونی به نام “پاکسازی” اجرا می شود و تمام جنایات آن شب به مدت 12 ساعت رایگان است.

قسمت سوم فیلم ، با نام پاکسازی: سال انتخابات ، داستان انتخاباتی سناتور چارلی روان است که در روند لغو قانون پاکسازی نقش اساسی داشت. پنجمین فیلم ، Clean Forever که 28 سپتامبر از شبکه نمایش خانگی پخش می شود ، قانون نظافت و چندین گروه آمریکایی قانون 12 ساعته را نقض می کند. فیلم با فرار گروهی از بازماندگان به مکزیک و ترک ایالات متحده جنگ زده پایان می یابد.

راستی آزمایی

اگرچه هنوز خبر تولید قسمت ششم به طور رسمی تایید نشده است ، فرانک گریلو در مورد مشارکت خود در پروژه ای جدید صحبت کرد. او در دو فیلم لئو بارنز بازی می کند: The Purge: Anarchy و The Purge: Election Year. صحبت های جیمز دموناکو در مورد کامل بودن فیلمنامه در مصاحبه با comic book.com شایعات را دو چندان کرده است. این فیلم پاکسازی ابدی را ده تا پانزده سال پس از وقایع دنبال می کند و نمای بسیار برجسته ای از آمریکا را نشان می دهد. سخنرانی دموناکو را در زیر بخوانید:

“من نمی توانم چیز زیادی بگویم ، اما شما در مورد تخلیه نیویورک درست می گویید. آمریکایی که ما در پاکسازی می بینیم آمریکایی نیست که ما در آن زندگی می کنیم. من می توانم بگویم که این یک نفره بود و وارد این سطح خیانت شد. “اینجا آمریکاست. نکته دیگری که می توانم بگویم این است که ما شاهد بازگشت لئو فرانک گریلو خواهیم بود. این واقعاً سرگرم کننده خواهد بود.” 15 سال پس از پاکسازی ابدی. “

دیدن فیلم جان کارپنتر فرار از نیویورک ، جایی که جزیره منهتن به زندان جنایتکاران آمریکایی تبدیل شده است ، برای دموناکو منطقی به نظر می رسد. فیلم های علمی تخیلی در ایالات متحده قرار گرفته اند ، کشوری که تقسیم شده است ، در داستان کورت وانهوگات ، قوانین کشتار در داستان ندیما ، ساحل را به تصویر می کشد. دیدگاه جان کارپنتر از ایالات متحده شلوغ است و صدایی متناسب با دنیای فیلم های تمیز کننده دارد.

جیمز دموناکو گفت که Purge 6 در مرحله ساخت است. آنچه در قسمت بعدی اتفاق می افتد مطمئناً جالب تر خواهد بود زیرا عناصر علمی تخیلی بیشتری نسبت به قسمت های قبلی در فیلم نقش خواهند داشت. مشخص نیست که گذراندن فیلم در طول سالها بر روح ملی دیوانه وار نقش داشته است ، اما با توجه به خط داستانی این حق رای دادن ، به نظر نمی رسد خیلی خوب باشد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا