هنر و سینما

کاپیتان آمریکا ۴ به نویسندگی خالق فالکون و سرباز زمستان در راه است


مالکوم اسپلمن دوباره سپر کاپیتان آمریکا را بر عهده خواهد گرفت. نویسنده و خالق اصلی مجموعه کوتاه مارول و شبکه دیزنی پلاس ، “شاهین و سرباز زمستان” ، در حال طراحی و آماده سازی قسمت چهارم از مجموعه فیلم های “Captain America” ​​برای استودیو مارول است. اسپلمن این فیلم را با نویسنده دیگر “شاهین و سرباز زمستان” ، دیلن میسون ، همکاری خواهد کرد.

هیچ افزودنی رسمی به این فیلم ارائه نشده است ، اما قسمت پایانی سریال مینی سریال که جمعه گذشته پخش شد ، در آینده نزدیک است. تا کنون ، کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا ، با استیو راجرز به عنوان شخصیت اصلی ، در سه فیلم مستقل از قهرمان ، در مجموعه انتقام جویان و دیگر فیلم های مارول ظاهر شده است ، و این س questionال مطرح می شود که چه کسی باید سپر را در دست گیرد یا در به عبارت دیگر ، کاپیتان بعدی آمریکایی هنوز پاسخ داده نشده است.

این فیلم ممکن است داستان سام ویلسون ، با بازی آنتونی مککی ، بازیکنی با سپر کاپیتان فعلی را ادامه دهد. اما با شروع کار نویسنده ، بسیار جالب خواهد بود که چگونه اسرار تاریخ را کشف می کند. با دانستن این که تاکنون تعدادی از افراد در نقش فیلم Captain America در دنیای فیلم مارول ظاهر شده اند.

هنوز هیچ دستورالعملی برای فیلم تعیین نشده است و بازگشت ایوانز در هاله ای از ابهام قرار دارد و مارول مثل همیشه ساکت است.

“شاهین و سرباز زمستان” با بازی سباستین استن در نقش باکی بارنز یا “سرباز زمستان” با استقبال منتقدان زیادی روبرو شده است. اسپلمن تقریباً از نویسندگان سیاه پوست استفاده می کرد ، کسانی که به خاطر بیان تجربه خود در نوشتن مورد تمجید قرار گرفتند ، و این تا به حال در سریال یا فیلم چنین نبوده است.

این مینی سریال در 19 مارس ویروسی شد و بهترین افتتاحیه را داشت و به محبوب ترین مینی سریال های مارول ، ونداویژن ، و مینی سریال لوکاس فیلم مندزون رسید.

ایوانز در سه فیلم در مجموعه کاپیتان آمریکا بازی کرده است: “Captain America: The First Avengers” در سال 2011 ، “Captain America: Winter Soldier” در سال 2014 و “Captain America: Civil War” در سال 2016. انتقام جویان: پایان بازی »به پایان رسید هنگامی که وقایع در وزارتخانه های شاهین و سرباز زمستانی رخ داد ، ویلسون داوطلبانه وظایف خود را به عنوان ناخدا آمریکا به جان واکر ، به رهبری وایت راسل ، از سرخپوستان سفیدپوست در ارتش واگذار کرد.

اسپلمن پیش از تصاحب دفتر مرکزی فالکون ، با “امپراتوری” شبکه فاکس و تهیه کنندگی مشترک آن همکاری داشت و فیلم جنایی “حقیقت را بگو” را تهیه کرد.

نویسنده دیگری که به دنبال فیلم است ، دیلن میسون ، نیز به عنوان نویسنده قسمت پنجم سریال کوتاه ، “حقیقت” ظاهر می شود که یکی از بهترین قسمت ها است. او قبلاً فیلم “آسمان آهنین: نژاد در حال ظهور” را نوشت ، تریلری درباره نازی های ساکن روی ماه.

منبع: هالیوود ریپورتر

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا