هنر و سینما

۶ فیلم ابرقهرمانی کمدی که حسابی شما را می‌خندانند


در این مقاله به بهترین فیلم های کمدی ژانر فیلم قهرمان می پردازیم.

اغلب ، و به ویژه در سال های اخیر ، کمیک ها خشن و جدی شده اند. در حالی که داستان های قهرمانان با کمی طنز در کمیک ها رایج است ، این تصور وجود دارد که کمیک ها باید جدی و خشن باشند.

این دیدگاه قابل درک است ، اما واقعیت این است که این داستانها از کتابهای کمیک هستند ، بنابراین خوب نیست که گاهی اوقات حس شوخ طبعی و طنز داشته باشید. به نظر می رسد تیم خودکشی جیمزگانی یک کمدین است ، اما کمی از فیلم های قهرمان دیگر در این زمینه بسیار عقب است.

در حقیقت ، اکثر فیلم های قهرمان خنده دار هستند ، بنابراین فقط یک بعد هستند. اما بسیاری از فیلم های قهرمان خوب وجود دارند که خنده دار هستند و مضامین خنده دار در طول داستان آنها واقعا قدرتمند و مهم هستند. با این حال ، این فیلم ها مانند دیگر فیلم های قهرمانانه بسیار هیجان انگیز و پر از صحنه های اکشن و هیجان انگیز هستند. در اینجا شش نمونه از فیلم های قهرمان واقعاً خنده دار آورده شده است.

1. ددپول 2

ددپول

  • قصه: دیوید لیچ
  • آریو: رایان رینولدز ، آش برولین
  • محصول

اولین چیزی که می توان در مورد ددپول گفت چیست؟ این فیلم واقعا خنده دار است. داستان کلی ددپول است که پسری است که می داند در یک کتاب کمیک حضور دارد و در صفحات کتاب تجربه ای سرگرم کننده دارد.

با کمال تعجب ، به دلیل کاهش استقبال از این فیلم ها ، ما دو فیلم از این ژانر دریافت کرده ایم و می توانیم منتظر فیلم بعدی باشیم. ما Deadpool 2 را بیشتر از اولین فیلم در این لیست قرار دادیم ، زیرا از همه نظر از فیلم اول تأثیرگذارتر است و صحنه های کمدی زیادی را شامل می شود.

کدام فیلم دیگر قهرمانان را در یک تیم گرد هم می آورد ، آنها را قبل از اکران فیلم ادغام می کند و همه آنها را در یک بازی خنده دار می کشد؟

به Shazam (Shazam!)

شزم!

  • کارگردان: دیوید اف سندبرگ
  • بازیکنان: زکری لوی ، مارک استرانگ
  • محصول

Shazm یکی از محبوب ترین شخصیت های قهرمان از دهه 1940 بوده است. او در اولین روزهای کمیک قهرمان با سوپرمن بود. اما شخصیت اصلی داستان (قهرمان یک پسر کوچک با قدرت جادویی به یک قهرمان بزرگ تبدیل می شود) ایده ای است که باورش سخت است. اگر این شخصیت در دنیای دوسی و سوپرمن با هنری کویل و بتمن در نقش بن افلک وجود داشته باشد ، با واقعیت همخوانی دارد.

مطمئنا زخاری لوی بازیگر با استعدادی است که نقش کودکی را بازی می کند که با شوخ طبعی و شوخ طبعی به یک قهرمان بزرگ تبدیل شده است. وقت آن رسیده که آن را رها کرده و به راه خود ادامه دهید. اما این واقعیت که شخصیت اصلی ، با وجود داشتن ظاهری مردانه ، هنوز در پایان فیلم کودک است ، یک فرضیه مضحک است که فیلم آن را تشویق می کند و نه آن را انکار می کند.

3. نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

  • قصه: جیمز گان
  • آریو: کریس پرت ، ون دیزل ، بردلی کوپر
  • محصول

قبل از اینکه جیمز گان راه گروه خودکشی را در پیش گیرد ، در یک کتاب کمیک نقش مدیر گروه قهرمانی را بر عهده گرفت. نگهبانان کهکشان در جهان مارول. در آن زمان ، این بازیگران با کمیک های مارول ، حتی در بین خوانندگان معمولی ، چندان محبوب نبودند ، که ورود آنها به دنیای فیلم های مارول را غیر منتظره کرد. اما پس از آن معلوم می شود که نکته ای غیر منتظره وجود دارد.

از زمان شروع فیلم و دیدن بازیگر استارل در بازی کریس پرت در حال خواندن و رقص با موسیقی پاپ در دهه 1970 ، می دانستیم که با یک فیلم کمدی کاملاً متفاوت از سایر فیلم های مارول روبرو هستیم. اولین فیلم نگهبانان کهکشان تنها چند ماه پس از Captain America: Winter Soldier اکران شد و باعث تغییر فضا شد.

4. مرد مورچه ای

مرد مورچه ای

  • کارگردان: رید پایتون
  • بازیکنان: پل راد ، مایکل داگلاس
  • محصول 2015

بیشتر داستان های قهرمان درباره افرادی است که قهرمانی را انتخاب می کنند یا با تراژدی روبرو می شوند.

مرد مورچه ای داستان مرد جوانی را روایت می کند که به دلیل شغلش تحت تعقیب قرار می گیرد و مطمئن نیست که آیا می خواهد ادامه دهد.

مرد مورچه ای یک شوخی است که به اشتباه ساخته شده است. زیرا اسکات لنگ باید استفاده از لباس و قدرت خود را بیاموزد ، مبارزه را بیاموزد و یاد بگیرد که همه کارها را انجام دهد. علاوه بر این ، او باید یاد بگیرد که وارد یک مکان قدرت شود. او اکنون این موارد را به خوبی می داند.

مرد مورچه ای شبیه شزم است! یعنی ، داستان پسری را دنبال می کند که می تواند کوچک شود ، که در مقایسه با آنچه در مارول اتفاق افتاد کمی احمقانه به نظر می رسد. او سعی نمی کند جدی باشد ، بلکه سعی می کند سرگرم کننده و بامزه باشد. مرد مورچه ای به او اجازه می دهد تا برای خودش صحبت کند و نشان می دهد که می تواند درست مثل دیگر انتقام جویان باشد.

5. LEGO فیلم بتمن

فیلم لگو بتمن

  • کارگردان: کریس مک کی
  • بازیکنان: مایکل سارا ، ویل آرنت
  • محصول 2017

اگرچه فیلم های این لیست کمیک هستند ، اما فراموش نکنید که این فیلم ها اولین فیلم های ابرقهرمانی و دوم کمدی هستند. نه چندان لگو بتمن. چون بتمن شخصیت اصلی اوست. او به عنوان یک قهرمان می جنگد و همه عناصر دیگر یک فیلم کلاسیک بتمن را دارد ، اما همه چیز در لگو گفته شده است و نمی توان نادیده گرفت.

لگو بتمن بسیار سرگرم کننده است به دلیل نوع قهرمان پوست تیره ای که همیشه بخشی از بتمن بوده است ، اما ایده اصلی این است که آن را خنده دار کنید. لحظات و صحنه های خنده دار این فیلم واقعاً بدون توقف هستند ، بنابراین اگر یکی از آنها شکست خورد ، نگران نباشید که کمدی دیگری در چند ثانیه تکرار می شود. اما با وجود همه اینها ، نبرد بتمن با جوکر ادامه دارد ، چیزی که طرفداران سینما آن را می بینند.

6. برو تایتان های جوان! برای فیلم ها

تایتان ها برای جوانان: رفتن به سینما

  • کارگردان: آرون هوروات
  • بازیکنان: اسکات مانویل ، گرگ نگه می دارد
  • محصول

در حالی که جالب ترین قسمت Deadpool 2 مربوط به خواندن دیوار چهارم است ، در Teen Titans: مقابل سینما ، دیوار چهارم با لگد ، لگد و سپس سوزانده می شود.

این فیلم یک فیلم قهرمانانه ، دنباله ای بر فیلم های دیگر این ژانر و همچنین درباره صنعت فیلم قهرمان است. اگرچه هنوز این فیلم و دیگر فیلم های موجود در این لیست دیده نشده است ، اما می توان این روند را بهبود بخشید.

فیلم مملو از قهرمانان قدرتمند و طنز مفرح است و شاید این تنها زمانی باشد که نیکولاس کیج در نقش سوپرمن بازی کرده است. فضای جدی می تواند تأثیر و نفوذ یک فیلم را افزایش دهد و می تواند برای بسیاری از فیلم های قهرمانانه مثر باشد.

با این حال ، خنده اشکالی ندارد و کمدین بودن به این معنا نیست که نمایش های فیلم یا کارهای غیر بین المللی با شکست مواجه می شوند. علیرغم اینکه یک فیلم محبوب با تیپ شخصیتی بسیار جدی مانند بیوه سیاه است ، فیلمی مانند جوخه انتحاری با استقبال خوبی روبرو خواهد شد و امیدواریم به فیلمی مانند آن خنده زیادی داشته باشیم.

منبع: Cinemablend

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا