هنر و سینما

۶ شرور مارول که می‌توانند در فاز ۴ از تانوس قوی‌تر باشند


یک شخصیت بد در مارول وجود دارد که قادر است Tanus را شکست دهد. این تیتان دیوانه وار ، با بازی جاش برولین ، سخت ترین دشمن انتقام جویان برای رویارویی با این قهرمانان است.

لوکی (تام هیدلستون) ، اولترون (جیمز اسپایدر) ، رونان جنایتکار (لی پیس) و بسیاری دیگر قطعاً دشمنان قدرتمندی هستند ، اما خطر آنها کمتر از خطری است که تانوس (با یا بدون سنگ ابدی) دارد.

تانوس ، یکی از قدرتمندترین موجودات جهان ، در مبارزه نزدیک هالک (مارک روفالو) را شکست می دهد و همچنین می تواند با قهرمانان زیادی روبرو شود. و دکترها استرنج (بندیکت کامبربچ) حتی در یک نبرد او را شکست نداد و مجبور شد به قهرمانان دیگر تکیه کند تا او را در Avengers: Eternal War نگه دارد. تانوس به هدف خود رسید و به دستکش ابدیت رسید ، نیمی از جهان را از بین برد و خود را به عنوان بدترین شرور در دنیای فیلم مارول معرفی کرد. فیلم دیگری (و ارتشی از همه قهرمانان) مورد نیاز بود تا تانوس برای همیشه شکست بخورد.

انتقام جویان بر تراژدی تانوس غلبه کرده اند ، اما تهدیدهای بیشتری در بخش مارول یافت می شود. با این حال ، بسیاری از تهدیدها ، مانند بارون زمو (دانیل برول) و Taskmaster ، آسیب پذیرتر از آنچه در فیلم جنگ ابدیت و بازی نهایی اتفاق افتاده است. مارول همچنین ماندارین (تونی لیونگ) را در شانگهای و Legend of the Ten Rings معرفی می کند ، که یک شخصیت شرور قدرتمند در کمیک های مارول است ، اما مهم نیست که او چقدر تهدید آمیز است ، نمی تواند با ‘i Tanus رقابت کند. گفته می شود تعدادی شخصیت به زودی ظاهر می شوند که از Tanus بالاتر هستند.

1. آسمانی

سلستیالها

در حالی که مارول Deviants را تغییر نمی دهد ، این دشمنان اجدادی جاودانه به اندازه Tanus خطرناک نیستند ، اما خالق جاودانه ها داستانی کاملاً متفاوت دارد. آسمانی نژادی از طبیعت است ، گویی خدا می تواند همه سیارات و تمدن ها را نابود کند. با کمال تعجب ، با توجه به این واقعیت که آنها جاودانه ها را ایجاد کردند ، آنها حتی برای دنیای سینمایی مارول از Tanus خطرناک تر هستند.

جاودانه ها می توانستند Tanus را بدون کمک انتقام جویان شکست دهند ، اما همه آنها به اندازه Celestial قوی نیستند. به همین دلیل است که جاودانه ها باید به خواسته های خود احترام بگذارند و آنها را عصبانی نکنند. در حالی که جاودانان در فیلم بعدی مارول با Celestial روبرو می شوند ، این سیاره در خطر جدی قرار دارد.

2. کانگ فاتح

کنگ فاتح |

مسلماً فاتح کنگ ، با بازی جاناتان میجرز ، قدرت اولیه تانوس را نداشت ، اما نبوغ و اسلحه های او او را به ارتفاعات آن تایتان دیوانه می رساند. توانایی او برای سفر به هر نقطه در طول زمان به کنگ اجازه می دهد مارول را به گونه ای تهدید کند که Tanus هرگز نتوانسته است. کنگ می تواند صدمات جبران ناپذیری به برنامه های گوناگون در بسیاری از جهان وارد کند و منجر به انواع فجایع در سراسر جهان شود.

وقتی مارول او را به عنوان شرور مخفی لوکی در قسمت آخر این مجموعه معرفی کرد ، نوع احتمالی کنگ مشخص شد. بررسی مشخصات وی نشان داد که این بنیانگذار مخفی سازمان تغییرات زمان ، در واقع یکی از نسخه های بیشمار کنگ فاتح بود. مانند داستان کتاب مصور ، او مرد قرن 31 بود که راهی برای سفر در زمان پیدا کرد. به دلیل سفر مداوم او در زمان ، تعداد بیشماری از کونگ گذر زمان را تهدید می کند.

به گفته وی ، مرگ او همه نسخه ها را آزاد می کند ، که از بسیاری جهات منجر به یک جنگ بزرگ می شود. از آنجا که شیلو او را در آخرین قسمت از فصل 1 کشت ، آینده به آنها هشدار می دهد که می تواند در مرحله 4 کامل باشد. به دلیل اظهار نظرهایش در مورد توانایی او در ایجاد هرج و مرج ، به نظر می رسد که کنگ بیشتر مشکوک به حماقت در دکتر است. عجیب 2. لوکی مجسمه کنگ را با لباس خاصی در مرکز سازمان واریانس زمان می بیند و متوجه می شود که او دارای یک توانایی هولناک است. به دلیل سفر طولانی ، لوکی از هیچ فرصتی برای جلوگیری از قدرت گرفتن او استفاده نکرد.

3. گالاکتوس

گالاکتوس

مشخص نیست که مارول چه زمانی از Galactus در دنیای سینمای خود استفاده خواهد کرد ، اما به نظر می رسد که در نهایت وارد این دنیای وسیع خواهد شد. گالاکتوس به عنوان یک موجود دائمی کیهانی که کره زمین را می بلعد ، یکی از قدرتمندترین نیروهای مارول است. حتی تانوس در برخی شرایط آن را تهدید می داند. قهرمانانی مانند ثور و هالک معمولاً از نظر قدرت بدنی ضعیف تر از تانوس هستند ، اما حداقل آنها به اندازه کافی قوی هستند تا بتوانند چالشی را بر عهده بگیرند.

با این حال ، از نظر گالاکتوس ، این دو نفر مانند کک هایی هستند که با یک حرکت دست آنها را می توان از بین برد. به همین دلیل است که گالاکتوس ، هنگامی که وارد دنیای سینمای مارول می شود ، زمان دارد تا Tanus را تحت الشعاع قرار دهد ، چه در چهار شگفت انگیز و چه در هر فیلم دیگر مارول. با الهام از مارول از دنیای کمیک های امروزی ، شانس حضور گالاکتوس در سینماها نیز افزایش یافته است.

به مایکل کورواچ

مایکل کورواک |

یکی از بزرگترین نبردهای انتقام جویان در اواخر دهه 1970 رخ داد ، هنگامی که او با مایکل کورواک ، مردی که به طور مخفیانه قدرت یک گالاکتوس را مجبور می کرد ، مبارزه کرد. کورواک دارای قدرت ها و توانایی های کیهانی فوق العاده ای است. کورواک برخلاف سایر شروران ، نمی خواهد بر جهان مسلط باشد. آنچه او واقعاً می خواهد این است که جهان را بدتر کند و طبیعی است که مانع انتقام جویان شود. آنچه در طول مبارزات آنها رخ داد ، یک تقابل و استرس آشفته بود. اگرچه انتقام جویان از حضور اکثر اعضای خود سوء استفاده کردند ، اما راهی برای شکست دادن کورواک نیافتند. آنها به کسی آسیب نرساندند. ثور ، ویژن ، مرد شگفت انگیز ، کارول دانورز ، هرکول ، مرد آهنی و نگهبانان کهکشان با هم همکاری می کنند تا او را شکست دهند.

چیزی که او را می ترساند این بود که یک مبارز خشن و حرفه ای بود. کورواک می تواند هر بازیکن را با یک ضربه بکشد و سپس به ضربه بعدی برود. تنها دلیلی که کورواک به خواسته اش نرسید ، ناتوانی بود ، اما به رویاهایش اعتماد نداشت و خودکشی کرد. طبق شایعات ، کورواک می تواند دشمن کارول دانورز (بری لارسون) در کاپیتان مارول دوم باشد. اگرچه کارول این قدرت را داشت که تانوس را عقب بکشد ، اما قدرت او برای پیروزی در یک مبارزه عادلانه علیه شخصی مانند کورواک کافی نخواهد بود.

به دورمامو

ما میخوابیم

یکی از شرورهای دنیای فیلم مارول که به نظر می رسد از تانوس قوی تر است دورامو است که می تواند به عنوان یک ضد قهرمان در فیلم Dr. در بسیاری از مسابقات عجیب است. این استاد پادشاهی تاریکی در دنیای خود تقریباً شکست ناپذیر است. هنگامی که با دنیایی از تاریکی روبرو می شوید ، دکتر عجیب این است که قدرت دورامو مشخص است. استرنج همیشه می مرد و سعی نمی کرد بجنگد ، در حالی که توانست خود را مدتی در جنگ ابدی با تانوس بماند. جادوی ساعت تنها مزیت استرنج بر Tanus است. اگر دورامو راهی برای پایان قرارداد خود با استرنج پیدا کند (درست مانند کمیک) ، می تواند به دکتر مراجعه کند. او Strange 2 است و برنامه خود را برای تصاحب زمین ادامه می دهد.

6. Annihilus

Annihilus

یکی دیگر از شرورانی که ممکن است از تانوس قدرتمندتر باشد ، موجود بیگانه شیطانی و شخصیت کاپیتان شرور مارول دوم است. او شخصیت اصلی مجموعه کمیک های مارول به نام Destruction است. در کمیک ها ، اژدها زندانی قلمرو شیطانی است ، که فرارهای او اغلب توسط بزرگترین دشمنانش ، یعنی چهار جادو ، خنثی می شود. هنگامی که او سرانجام قلمرو فانتوم را ترک کرد و موجی از تخریب را به راه انداخت ، سطح تهدید آننیلوس برای جهان به دلیل هواپیماهایی که استفاده می کرد ده برابر شد. در این مدت ، تانوس به عنوان یکی از متحدانش در حال جنگ است ، که قدرت Anihilus را نشان می دهد. به طور سنتی ، Tanus بزرگترین تهدید در تاریخ مارول است ، اما وقتی Anihilus وارد دنیای سینمای مارول می شود ، Tanus مقام دوم را می گیرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا