لوازم خانگی

با کمپرسورهای اینورتر دوگانه ، انرژی کمتر و سرمای بیشتر داشته باشید

مهمتر از انرژی تجدیدپذیر و پاک ، مواد کمتر خوراکی یا “سبز” هستند. دستگاهی که از پیشرفته ترین فناوری استفاده می کند تا بیشترین کارایی و کمترین مصرف انرژی را به شما ارائه دهد. این دستگاه ها وارد مرحله جدیدی شده اند و می توانند به شما توانایی بیشتری در مصرف انرژی کمتر بدهند. مانند فناوری هایی مانند دستیار صوتی LG ، می تواند با کنترل هوشمند سایر دستگاه های خانگی و استفاده از آنها ، قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد.

در همین حال ، LG توسعه فناوری پیشرفته و پیشرفته را آغاز کرده است و با ارائه دو کمپرسور اینورتر توانسته است مصرف کولرهای گازی را تغییر دهد. کولر گازی جدید ال جی دو بار از قدرت بالای اینورتر کمپرسور استفاده می کند و بدون کاهش سرمایش دستگاه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. دو کمپرسور اینورتر LG توسط T جهانی V Rheinland تأیید شده است. مدل جدید ال جی با این کمپرسور تا 70 درصد توان بیشتری مصرف می کند و 40 درصد سریعتر خنک کننده نسبت به اینورتر قدیمی بدون اینورتر را ارائه می دهد. وضعیت کمپرسور ال جی جریان هوا و حجم نویز هوا را بهبود می بخشد ، که برای محیط های کوچک و خانه های کوچک مناسب است. کمپرسور دو اینورتر ال جی به عنوان یکی از بهترین در صنعت ، دارای 10 سال ضمانت است.

با استفاده از این محصولات ، موتور Dual Inverter به گونه ای طراحی شده است که قدرت موتور را با توجه به دمای اتاق تنظیم می کند و در نهایت باعث می شود هزینه کمتری برای مصرف انرژی بپردازید. همچنین ، قدرت این موتور در مقایسه با نسل قبلی افزایش یافته است و می تواند هوای سرد را به نقاط دورتر منتقل کند تا به سرعت کل اتاق را خنک کند. بنابراین طراحی داخلی موتور باعث کاهش صدای اضافی هنگام کار می شود. این طراحی خاص توانست صدای دو موتور اینورتر را کاهش دهد و بدون توجه به عملکرد آن به کار خود ادامه دهد.

علاوه بر این محصول جدید ، سایر لوازم خانگی ال جی از فناوری موتور اینورتر استفاده کرده اند و بالاترین کیفیت ، A +++ را دریافت کرده اند. این نشان می دهد که ال جی به تعهد خود در زمینه تولید لوازم خانگی و کمترین مصرف اطمینان دارد و توانسته با کمترین هزینه بیشترین عملکرد را در اختیار هوشمندترین کاربران قرار دهد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا