لوازم خانگی

جوایز ای بی سی مگ با جوایز باورنکردنی (1 تا 7 مارس)


اگر در سال های اخیر یکی از مشتریان دائمی فروشگاه های آنلاین بوده اید دیجک خوب ، شاید نام سایت دیجیتال تو می دانی که. جوایز ای بی سی مگنام یک نظرسنجی سالانه برای انتخاب بهترین فناوری ها و محصولات سال است که دو مورد از آنها توسط فروشگاه آنلاین ای بی سی مگتا به امروز انجام شده است. اما امسال ، با ای بی سی مگمگ ، دور سوم رای گیری برای نام جدیدی تعیین شده است. “جام های برتر ای بی سی مگ” تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز در اینستاگرام می شود. مسابقه ای با 7 جایزه باورنکردنی آیفون 10این ایکس باکس وان ایکسآتش گلکسی اس 8 پلاسآتش سرفیس پرو 2017آتش لپ تاپآتش تلویزیون 55 اینچ SY یخچال مجاوربه هدف اصلی قهرمانی ای بی سی مگجلب رضایت مشتریان ای بی سی مگو انتخاب بهترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان سال گذشته است. بنابراین ، اگر می خواهید با رای دادن بهترین محصول سال را انتخاب کرده و یک جایزه بزرگ کسب کنید ، از اول مارس تا 27 مارس اینستاگرام ای بی سی مگمگ بر ندار.

جام برتر ای بی سی مگدر سال 2017 در هفت دسته مختلف برگزار می شود که بیشتر آنها محصولات مصرفی دیجیتال هستند. شایان ذکر است که امسال ، برای اولین بار ، یکی از مقوله ها به طور خاص به محصولات ایرانی اختصاص داده شد تا ای بی سی مگبار دیگر بر حمایت خود از محصولات داخلی تأکید کند. دسته های برتر ای بی سی مگامسال عبارتند از: بهترین تلفن سال ، بهترین تبلت سال ، بهترین لپ تاپ سال ، بهترین ابزار سال ، بهترین به روزرسانی سال ، بهترین لوازم خانگی سال و بهترین لوازم الکترونیکی لوازم سال در هر یک از این دسته ها ، ما بهترین نامزدها را به عنوان نامزد انتخاب کردیم تا از بین شما بهترین ها را انتخاب کنند.

جام برتر ای بی سی مگاز 1 تا 7 مارس 2017 در اینستاگرام ای بی سی مگمگ برگزار می شود. هر روز ، نامزدهای یکی از شاخه ها از طریق آلبومی در ای بی سی مگمگ اینستاگرام منتشر می شوند. در این آلبوم به هر شرکت کننده نمره ای داده می شود. شما 48 ساعت فرصت دارید تا به نامزد مورد نظر خود با اظهار نظر درباره آن رای دهید. البته فراموش نکنید که طبق قوانین این مسابقه ، برای برنده شدن جایزه لازم است اینستاگرام ای بی سی مگمگ را دنبال کنید و به معنای دیگر از سه دوست خود نام ببرید. شرکت کنندگانی که قوانین مسابقه را رعایت کنند در قرعه کشی شرکت می کنند و از بین آنها هفت برنده جایزه انتخاب می شوند.

پس از رقابت و شمارش آرا ، مراسم اختتامیه جام بهترین ای بی سی مگدر روز چهارشنبه 9 مارس 2017 برگزار می شود. در این رویداد برندگان جایزه ، نمایندگان محصول شرکت کننده و گروهی از اعضای رسانه حضور خواهند داشت. در مراسم اختتامیه جام برتر ای بی سی مگ، نتایج برتر هر رده بر اساس نتایج شمارش آرا اعلام می شود و نمایندگان محصولات برتر جام برتر ای بی سی مگرا دریافت می کنند.



مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا