لوازم خانگی

سامسونگ احتمالا خط تولید دوربین‌های دیجیتال‌اش را متوقف می‌کند


به گفته منابع کره ای ، سامسونگ می خواهد شرکت دوربین دیجیتال خود را تعطیل کند.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ در آینده اجزای دوربین دیجیتال را باز می گرداند یا خیر.

سامسونگ در تولید طیف گسترده ای از محصولات مانند تلفن همراه ، تبلت ، لوازم خانگی و تلویزیون پیشتاز است و تا کنون هیچ نشانه ای از افت این شرکت مشاهده نشده است.

بر اساس گزارشی در روزنامه کره ای ، سامسونگ می خواهد بخش دوربین های دیجیتال خود را ببندد و در بخش های پزشکی ، اپتیک و تلفن های هوشمند کارمند استخدام کند. شاید دلیل این امر تحقیق و توسعه برای بهبود تصویر این صنایع باشد. مشخص نیست که آیا سامسونگ در آینده اجزای دوربین دیجیتال را دوباره اختراع می کند یا این صنعت را به طور کامل ترک می کند.

به نظر می رسد این وضوح فقط از دوربین های بدون آینه استفاده می کند ، زیرا کلمات “mirrorless” و “NX200” روی آن ظاهر می شود. وب سایت SamsungCamera.com ، که چند ماه است به روز نشده است ، فقط یک دوربین غیر دیجیتالی است.

این مقاله اشاره می کند: “… برای رشد دوربین های موبایل رده بالا و همچنین دوربین های دیجیتال رده بالا.” این نشان می دهد برنامه های سامسونگ برای ارتقاء سنسور دوربین های DSLR. سامسونگ می تواند یک یا دو سال از صحنه دوربین دیجیتال فاصله بگیرد تا بتواند برای رقابت با سونی ، کانن ، نیکون و کداک آماده شود. اما بازگشت به فضای دوربین دیجیتال بدون سهم بازار بسیار دشوار خواهد بود.

منبع: SamMobile

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا