آشپزی

طرز تهیه کمپیر ترکیه‌ای خوشمزه و خاطره‌انگیز


اگر به ترکیه سفر کرده اید ، حتماً غذاهای خوشمزه ای در شهرهای مختلف به ویژه استانبول دیده اید که در بین مردم ترکیه محبوب است. کمپیر ترکی یک غذای کامل و حجیم است که بر اساس سیب زمینی سرخ شده با کره و پیتزای پنیر مخلوط شده و روی آن انواع گوشت و سبزیجات قرار می گیرد تا طعم خوشمزه آن را تکمیل کند. در این دستور ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه کمپیر ترکی را به شما آموزش دهیم که بسیار سریع آماده می شود و حال و هوای خیابان های استانبول را برای شما به ارمغان می آورد. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کامپیر ترکی

امپراتور ترکیه

کمپیر یکی از محبوب ترین غذاهای ترکی است. این غذا به صورت پوره سیب زمینی است که با گوشت ، سبزیجات ، ترشی و سس های مختلف پر شده است و طعم بسیار مطبوعی دارد.

طرز تهیه کامپیر ترکیه

مخلوط کردن

  • سیب زمینی بزرگ: 2 عدد
  • دیبرا: 20 گرم
  • پیتزای پنیر: 2 قاشق غذاخوری
  • کوفته: 2 عدد
  • ترشی: 2 عدد
  • ذرت و نخود فرنگی: 2 قاشق غذاخوری
  • گوجه فرنگی و فلفل: به میزان دلخواه
  • نمک و فلفل: در صورت لزوم

طرز تهیه کامپیر ترکی

طرز تهیه کامپیر ترکیه

1
برای تهیه کافور ابتدا سیب زمینی ها را شسته و خشک می کنیم. آن را با روغن ، نمک و فلفل بپاشید و در فویل بپیچید و به مدت یک ساعت در فر بگذارید تا کاملا پخته شود.

وقتی سیب زمینی ها آماده شدند ، آنها را از وسط نصف کرده و با فشار دو انگشت کمی باز کنید.

طرز تهیه کامپیر ترکی

2
در این فرایند ، کره را درون سیب زمینی ها و چنگال داغ بریزید ، همه سیب زمینی ها را با کره ، نمک و فلفل مخلوط کنید تا یکدست شوند.

طرز تهیه کامپیر ترکیه

3
وقتی سیب زمینی و کره مخلوط شدند ، پنیر پیتزا را بریزید و دوباره با سیب زمینی مخلوط کنید تا کاملا یکدست و یکدست شود.

طرز تهیه کامپیر ترکی

4
بعد از مخلوط شدن سیب زمینی ها با کره و پنیر پیتزا ، ژامبون ، ترشی ، نخود ، ذرت و فلفل سبز را به سیب زمینی ها اضافه کنید و با سس مایونز سرو کنید و سرو کنید.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا