آشپزی

طرز تهیه آسان شکلات خانگی خوشمزه


وقتی این س arال پیش می آید که “محبوب ترین غذای جهان چیست؟” ، می توان با اطمینان گفت که شکلات یکی از محبوب ترین انتخاب ها است. به سختی می توان افرادی را یافت که بگویند من شکلات دوست ندارم. بیشترین کاکائو خوردن شکلات با طعم جادویی احساس منحصر به فردی را ایجاد می کند و شاید به همین دلیل است که هدیه دادن شکلات های مختلف رایج است. به هر حال ، چه کسی نمی خواهد عزیزان خود را با چنین هدیه ای شیرین خوشحال کند؟ در این مقاله از آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ ، می خواهیم طرز تهیه شکلات خانگی را به شما آموزش دهیم که واقعاً سرگرم کننده خواهد بود.

تصور کنید که می توانید شکلات خود را در خانه درست کنید ، طعم های مورد علاقه خود را اضافه کرده و با چای یا قهوه میل کنید. یا بهتر از آن ، می توانید آن را در جعبه هدیه ای که برای دوست خود آماده کرده اید بگذارید و او شگفت زده خواهد شد. اگر این ایده های وسوسه انگیز شما را وسوسه می کند ، صبور باشید.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه شکلات خانگی

شکلات خانگی

این شکلات دست ساز جذاب بسیار سریع و آسان آماده می شود و می تواند یک گزینه عالی برای هدیه باشد.

طرز تهیه شکلات خانگی

مخلوط کردن

  • شکلات شیری: 60 گرم
  • مخلوط میوه های خشک: به میزان دلخواه
  • نمک: به میزان دلخواه
  • بادام و پسته: به میزان دلخواه
  • قالب سیلیکونی شکلاتی

طرز تهیه شکلات خانگی

طرز تهیه شکلات خانگی

1
برای تهیه این شکلات خوشمزه ، ابتدا شکلات شیری را در یک شیشه بخارپز به روش ذوب (در حرارت غیر مستقیم با استفاده از آب ذوب کنید) ذوب کنید تا کاملا ذوب شود.

مراقب باشید شکلات به مدت طولانی در معرض حرارت قرار نگیرد زیرا ممکن است بسوزد.

طرز تهیه شکلات خانگی

2
شکلات ذوب شده را در قالب سیلیس ریخته و کناره های شکلات را با قاشق بردارید.

طرز تهیه شکلات خانگی

3
بعد از ریختن شکلات در قالب مورد نظر ، در حالی که شکلات هنوز در مایع است ، روی میوه های خشک شده ، بادام ، مغزهای پاچاچیو و نمک و فلفل بگذارید و به مدت یک ربع در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه شکلات خانگی

4
برای برداشتن شکلات از قالب ، لبه های قالب را به آرامی باز کرده و شکلات را بردارید. وقتی قالب را از یخچال خارج کردید ، شکلات را سریع بردارید تا شفافیت شکلات حفظ شود.

طرز تهیه شکلات خانگی

5
بسته بندی و تزئین شکلات پر از طعم است. می توانید شکلات ها را روی کاغذهای بسته بندی مختلف بپیچید و هدایای خوشمزه و مفرح با گل و میوه های خشک تهیه کنید.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا