آشپزی

طرز تهیه بستنی موز و شکلات؛ ترکیبی عالی برای تابستان


به روزهای پایانی تابستان نزدیک می شویم و دمای هوا کاهش یافته است ، اما هنوز وقت داریم تا از سرمای شیرین با بستنی خوشمزه لذت ببریم. البته بستنی یکی از محبوب ترین غذاهایی است که بسیاری از مردم به دمای هوا وابسته نیستند و حتی در سرما نیز میل به بستنی دارند. در این راهنمای آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه بستنی و بستنی شکلاتی که به راحتی در خانه تهیه می شود را به شما آموزش می دهیم.

طعم های منحصر به فرد آب نبات موز و شکلات در انواع غذاها ترکیبی خوشمزه است که هیچ کس نمی تواند آن را دست کم بگیرد. شما حتی برای تهیه بستنی شکلاتی و شکلات تخته ای به ابزار یا زمان زیادی احتیاج ندارید و می توانید آنها را به راحتی در خانه درست کنید و برای کودکان و بزرگسالان یک غذای سرگرم کننده ارائه دهید. با ما همراه باشید تا طرز تهیه این بستنی را به شما آموزش دهیم.

مخلوط کردن

  • شیر: یک چهارم فنجان
  • موی موز: یک عدد
  • پودر کاکائو: 4 قاشق غذاخوری
  • سس کارامل: 3 قاشق غذاخوری
  • بستنی سیب: 3 عدد
  • قالب ساخته شده از دمپایی

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه بستنی و بستنی شکلاتی

1
برای تهیه این بستنی خوشمزه ابتدا موز سرد ، پودر کاکائو ، سس کارامل و شیر را در مخلوط کن بریزید تا یکدست شود.

به
مواد لازم برای ساخت آنها را خوب مخلوط کنید.

3
مواد آماده شده را در قالب یخ بریزید و چوب های یخ را در آن قرار دهید. قالب را چندین بار فشار دهید تا کاملا یکدست شود و 3 تا 4 ساعت در یخچال قرار دهید.

4
پس از بیرون آوردن یخ از فریزر ، لبه های قالب را به آرامی برداشته و یخ را بردارید. می توانید بستنی را با شکلات سوخته درست کنید و بنوشید.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا