لوازم خانگی

[بروزرسانی] از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاری داریم؟


CES 2017 امسال از 15 ژانویه تا 18 ژانویه در لاس وگاس ، نوادا برگزار می شود. نمایشگاهی که در آن شاهد آخرین اخبار و معرفی جدیدترین محصولات دنیای فناوری هستیم. بسیاری از مارک های معروف و مارک های نوظهور در بازار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند و بازدیدکنندگان وقت خواهند داشت تا جدیدترین ابزارها را بررسی کرده و با آنها کار کنند.

اما دقیقاً چه چیزی در CES 2017 در انتظار ما است؟ هر شرکتی قصد دارد چه محصولاتی را در این نمایشگاه قرار دهد؟

این مقاله برای اولین بار در 23 ژانویه 1995 منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه از CES 2017 انتظار داریم بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده ، این مقاله به روز شده است.

سامسونگ

ما انتظار داریم سامسونگ در یک کنفرانس مطبوعاتی در CES از ساعت هوشمند Gear S2 جمع و جورتر ، تلویزیون جدید ، صفحه نمایش و انواع لوازم خانگی رونمایی کند. توانایی سامسونگ برای قرار دادن گوشی های رده بالا در این نمایش به هیچ وجه زیاد نیست ، اگرچه احتمال کمی برای دیدن مدل 2017 گلکسی A در این نمایش وجود دارد.

FF

سال گذشته ، در CES 2016 ، ال جی از چندین گوشی اندرویدی رونمایی کرد. LG K7 پایین و LG K10 در وسط. طبق شایعات ، امسال حداقل شاهد معرفی یک گوشی میان رده دیگر از طرف LG خواهیم بود و به نظر می رسد CES 2017 زمان مناسبی برای این محصول است. ظاهرا این گوشی LG V5 و LG LV1 / LV5 خواهد بود اما هنوز باید منتظر نام رسمی این گوشی باشیم. اگر از خود می پرسید که آیا LG پرچمدار جدید خود LG G6 را در این نمایشگاه معرفی می کند ، باید بدانید که هنوز هیچ مدرکی در این مورد وجود ندارد. هنوز چیزی در مورد معرفی LG G Flex 3 نشنیده ایم.

هدست گرد چهار اسپیکر با نام Tone Studio محصول دیگری است که ال جی در CES به نمایش می گذارد. بلندگوهایی که می توانند صدای محیط را برای کاربر ایجاد کنند. از سوی دیگر ، LG مدتهاست که بلندگوهای جدیدی تولید می کند. اما این شرکت در حال برنامه ریزی برای CES 2017 است و قصد دارد بلندگوهای جدیدی را به هوا اضافه کند. این بلندگو LG PJ9 نامیده می شود که مدتی به طور رسمی رونمایی شود.

ال جی گفت که باتری آن 10 ساعت دوام می آورد و می توان آن را با یک سوپرشارژر در هوا رها کرد. هر بار که باتری تمام می شود ، بلندگو به راحتی روی پایه مغناطیسی می نشیند. البته باید بگوییم که این داک نقش ووفر را بازی می کند. هنگامی که بلندگو روی یک پایه مخصوص قرار می گیرد ، بدون قدرت شارژ می شود. گفته می شود PJ9 تا 30 دقیقه تا عمق یک متر در برابر آب مقاومت می کند.

سونی

رویداد جدید سونی در CES 2016 همه چیز در مورد صدا ، تصویر و محصولات پلی استیشن 4 است. در این رویداد هیچ دستگاه یا فناوری مرتبط با گوشی های هوشمند نشان داده نشد. امسال احتمالاً مشابه سال گذشته است و هیچ گوشی جدیدی معرفی نخواهد شد زیرا Xperia XZ این شرکت کمتر از 4 ماه پیش معرفی شد. با این حال ، در CES 2017 ، می توانیم درباره مشارکت سونی با سامسونگ ، گوگل ، HTC و دیگر شرکت های فناوری اطلاعات بیشتری کسب کنیم. شرکتی که در زمینه توسعه فناوری مجازی همکاری می کند.

HTC

اچ تی سی هر سال اولین گوشی خود را به روش سنتی معرفی می کند. این حدود 8 ماه پیش با معرفی HTC 10 بود. در این صورت ، ما انتظار نداریم که HTC یک تلفن هوشمند با قیمت بالا در CES معرفی کند.

HTC Vive گرانتر از هدست های واقعیت مجازی PlayStation VR و Oculus Rift است. اما کارفرمایان از آنها استقبال کردند. به همین دلیل HTC در حال ساخت نسل دوم این محصول است. به نظر می رسد ممکن است باشد HTC Vive 2 در CES 2017 اعلام می شود که چند روز دیگر برگزار می شود. گفته می شود این هدست پیشرفت های چشمگیری داشته است. به نظر می رسد این هدست واقعیت مجازی از صفحه نمایش 4K برای افزایش روشنایی تصویر و جزئیات نمایش داده شده در آن استفاده می کند. این محصول دارای یک گیرنده بی سیم است بنابراین کاربر هنگام استفاده از این هدست مجبور نیست با کابل های مختلف برخورد کند. همچنین گفته می شود که میزان تمدید صفحه نمایش در این محصول به 120 هرتز افزایش یافته است.

هواوی

تا آنجا که ما می دانیم ، مدیرعامل هواوی در 15 دسامبر سال جاری ، مصادف با روز افتتاحیه CES ، سخنرانی خواهد کرد و این برای بسیاری کافی است تا به عنوان یک دستگاه جدید در نظر گرفته شود. همچنین گمانه زنی هایی در مورد این دستگاه جدید وجود دارد. البته ، ما با فبلت طرف نیستیم ، زیرا درست قبل از Mate 9 عرضه شد. البته ، ما ممکن است مدلی از این گوشی را پیدا کنیم که فقط در ایالات متحده موجود است. در همین حال ، فرصتی وجود دارد که اعلام کنیم چه کسی جانشین Huawei P9 خواهد شد. از سوی دیگر ، زمان به روزرسانی ساعت هوشمند هواوی فرا رسیده است ، اما هنوز هیچ شایعه یا خبری در مورد آن نشنیده ایم. با این حال ، باید منتظر تجهیزات جدید این شرکت باشیم.

انر

برند Honor ، زیرمجموعه هواوی ، قصد دارد این محصول را به ایالات متحده ارسال کند. همه این را می دانند و دیگر یک راز نیست. بنابراین ، ما منتظر معرفی تلفن برنامه ریزی شده برای عرضه در بازار ایالات متحده هستیم.

توت سیاه

شرکت چینی TCL از این پس گوشی های بلک بری تولید خواهد کرد. مدتی پیش ، این شرکت حتی دو اسمارت فون با نام DTEK50 و DTEK60 با نام BlackBerry ساخت. اکنون جان چن ، مدیرعامل بلک بری اعلام کرده است که این شرکت محصول جدیدی را در CES 2017 معرفی می کند که از صفحه کلید فیزیکی استفاده می کند.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه تلفن جدیدی به نام Mercury منتشر شد و اکنون بعید است که در CES 2017 شاهد معرفی آن باشیم. برخی از حساب های TCL حتی مقاله ای با هشتگ TheNewBlackBerry ارسال کردند و احتمال تلفن های جدید را افزایش دادند. معرفی می شود ما اطلاعات زیادی در مورد تلفن جدید این شرکت نداریم و فقط گفته می شود که صفحه کلید فیزیکی دارد.

TCL در حال توسعه تلفن های جدید بلک بری است و بلک بری مسئول توسعه نرم افزار است. از این گذشته ، تلفن های این شرکت در مورد امنیت حرف های زیادی برای گفتن دارند و به همین دلیل بسیار محبوب هستند.

ایسوس

Asus با ترکیب چندین دستگاه در یک رویداد عجیب نیست. رویدادی وجود داشت که ایسوس لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن های خود را معرفی کرد. به همین دلیل رویداد Asus در دوشنبه 5 ژانویه ، یک رویداد جالب به نظر می رسد.

یکی از گوشی هایی که امیدواریم در رویداد Asus ببینیم ، Asus ZenFone 3 Zoom است. گوشی ای که اخیراً چندین عکس منتشر کرده است و برخی از توضیحات آن را نیز می دانیم. یکی از عملکردهایی که دوربین دوگانه این گوشی در نظر گرفته شد.

شیائومی

شیائومی آماده شرکت در CES 2017 برای اولین بار در تاریخ این شرکت است. در همین حال ، شیائومی اعلام کرده است که محصولات جدیدی را به بازار جهانی معرفی خواهد کرد. البته ، ما هنوز هیچ ایده ای نداریم که این محصول جدید چه خواهد بود ، اما شیائومی قول داده است که در جیب خود چیزی سرگرم کننده داشته باشد. برخی گمانه زنی می کنند که این دستگاه یک گوشی با قیمت بالا است زیرا شیائومی به طور کلی به خاطر گوشی هایش مشهور است ، اما در عین حال گمانه زنی هایی وجود دارد که نشان می دهد این محصول جدید ممکن است بیشتر از گوشی های قدیمی با رده بالا از گوشی های بلند استفاده کند. با این حال ، با نزدیک شدن به زمان مراسم ، این بار اخبار ، کلمات و احادیث بیشتری می شنویم تا بالاخره مراسم برگزار شود و دوستداران فناوری اطلاعات دقیق تری داشته باشند.

انویدیا

اگر شایعات جدید صحت داشته باشند ، به نظر می رسد در CES 2017 ، شاهد عرضه مدل جدید کنسول Shield انویدیا خواهیم بود. مدتی از انتشار کنسول Shield می گذرد و احتمالاً انویدیا می خواهد این کنسول اندروید را به روز کند. ما در حال حاضر اخبار زیادی در مورد این کنسول جدید نداریم ، اما می دانیم که انویدیا یک رویداد سالانه در CES لاس وگاس برگزار می کند.

ما می شنویم که مدل جدید NVIDIA Shield قرار است از سیستم Wi-Fi 802.11ac استفاده کند و می تواند سرعت بسیار خوبی را برای پخش فیلم ها و سریال های ویدئویی فراهم کند. جریان 4K و پشتیبانی داخلی نیز به نظر می رسد از ویژگی های مدل جدید NVIDIA Shield باشد.

شایعات حاکی از آن است که انویدیا قصد دارد کارت گرافیک GTX 1080 Ti و سرویس جدیدی به نام Geforce Club Elitee را معرفی کند. این شرکت چندین سایت اینترنتی ثبت کرده است که به معرفی محصولات جدید انویدیا در چند روز اشاره می کند.

البته ، ما قبلاً می دانستیم که این شرکت محصولات مشابهی را ارسال خواهد کرد. چندی پیش ، این کارت گرافیک در لیست قیمت انویدیا ذکر شد و احتمالاً به زودی به طور رسمی معرفی می شود. اتفاقی که ممکن است در CES 2017 رخ دهد. سرویس جدید این شرکت با نام Geforce Club Elite به افرادی که GTX 980 Ti خریداری کرده اند اجازه می دهد کارت خود را به GTX 1080 Ti ارتقا دهند. حال باید منتظر اخبار رسمی این سرویس و همه ویژگی های آن باشیم. طبق داده های منتشر شده ، سرویس Geforce Club Elite برای کاربران وفادار انویدیا طراحی شده است و بازی های رایگان را برای همه ارائه می دهد.

اگرچه هنوز جزئیات سخت افزار کارت جدید انویدیا منتشر نشده است ، شایعات می گویند این محصول دارای 10 گیگابایت vRam و دارای 384 بیت باس است. از لحاظ تئوری ، قدرت این کارت عکس به 12.5 ترافلاپس می رسد.

منبع: آرنا آرنا

telegram_ad2_1

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا