لوازم خانگی

آیا سامسونگ با سیستم عامل اندروید خداحافظی می‌کند؟


سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی است. در سال های اخیر ، شایعاتی مبنی بر انتقال شرکت کره ای به سیستم عامل تلفن همراه دیگر شنیده می شود تیزن شما می توانید آن را بشنوید. اما به نظر می رسد این موضوع بیش از گذشته جدی شده است. KoreanTimes گزارش می دهد که سامسونگ در مورد Tizen و استفاده از آن بسیار جدی است.

کره ای تایمز به نقل از یک منبع ناشناس سامسونگ گفت: “اگر اکوسیستم خود را ندارید ، آینده ای نیز ندارید.” تاکنون سامسونگ با گوشی های اندرویدی خود درآمد خوبی داشته است. اما این شرکت قبلاً محصولاتی با سیستم عامل Tizen روانه بازار کرده است. از جمله این گوشی ها می توان به سری Z این شرکت اشاره کرد که در هند به فروش می رسد. ساعت هوشمند Gear S2 و تعدادی از دستگاه های این شرکت نیز تایزن هستند. با توجه به حضور قوی سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند ، تغییر روی استفاده از Tizen به جای اندروید می تواند خطری بزرگ برای این شرکت باشد.

تیزن

یکی از مدیران سامسونگ که نامش فاش نشده به یک وب سایت کره ای گفت که سامسونگ در حال حاضر توسعه اکوسیستم اختصاصی خود را به تعویق می اندازد. اما او تأکید می کند که این شرکت اکنون در مسیر درستی قرار دارد. این مقام سامسونگ همچنین به تغییر نقش شرکت از وضعیت B2C (شرکت به مشتری) به وضعیت B2B (تجارت به تجارت) اشاره می کند. او می گوید تغییر سیاست در نهایت سهم بازار تایزن را افزایش می دهد.

سامسونگ برای استقلال نرم افزار از گوگل تلاش می کند. در زمینه پوشیدنی ها ، این شرکت این نبرد را با ارائه ساعت های تایزن و حتی توصیه Samsung Pay به مشتریان خود به جای Android Pay در گوشی های خود آغاز کرد.

وی گفت: “سامسونگ در اولین سال مالی امسال حدود 64 میلیون گوشی در هند فروخت.” “این بدان معناست که تایزن حرف های زیادی برای گفتن دارد.”

شاید در مرحله بعدی ، تایزن کاملاً به روی دوربین ها و تلویزیون های سامسونگ باز شود. این شرکت ترتیبات متعددی را برای توسعه دهندگان پلت فرم سامسونگ در نظر گرفته است. اما بازار جهانی نگرانی های متفاوتی را می طلبد. اما این مدیر سامسونگ به وضوح بسیار خوش بین است. وی اعلام کرد که سامسونگ با یک شرکت روسی برای توسعه سیستم عامل Tizen همکاری می کند. بازار هدف بعدی سامسونگ احتمالاً فروش گوشی های تایزن روسی خواهد بود.

؟

منبع: Phone Arena

Apple_WWDC2016_Banner200
E3_News

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا