لوازم خانگی

به مناسبت تولد دیجی‌کالا، 2 روز با «جشنواره‌ی فروش 9 شگفت‌انگیز»


ای بی سی مگ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه در نهمین سالگرد تولدش9 جشنواره فروش شگفت انگیز“گرفتن.

در “نهمین جشنواره فروش شگفت انگیز” که پرشورتر از دوره های قبلی است، تخفیف های ویژه ای برای مشتریان همیشگی و همراهان ای بی سی مگ در نظر گرفته شده است.

در این جشنواره بیش از 1000 محصول مختلف به نمایش گذاشته شده است. در حال بررسی مجدد فروخته خواهد شد. این جشنواره به مدت دو روز از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 بهمن ماه 1394 برگزار می شود و در این مدت هر 2 ساعت یک بار 10 محصول مختلف و 5 محصول برگزیده با تخفیف استثنایی به فروش می رسد.

همچنین در قالب «9 جشنواره فروش شگفت انگیز» مجموعه جدیدی از محصولات به خانواده محصولات ای بی سی مگ می پیوندد. به این ترتیب در ارتباط با فروش گونه دستگاه های دیجیتال، لوازم خانگی، صفحه نخست و آشپزخانه، مسائل شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودکفروش انواع تجهیزات روشنایی و روشنایی به محصولات قبلی اضافه خواهد شد.

تنوع بیش از 1000 محصول مختلف به مشتریان این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را برای خرید آنلاین داشته باشند. این تنوع و انتخاب مشتری، قطعا با اعتقاد ای بی سی مگ به سه اصل “سرعت تحویل، تضمین بهترین قیمت و اصالت کالا” همخوانی دارد.

?

منبع: ای بی سی مگ

?

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا