لوازم خانگی

سامسونگ برترین تکنسین‌های کشور را معرفی کرد


مراسم اختتامیه سومین المپیاد تکنسین های ایران روز یکشنبه 19 آذرماه 96 با حضور مدیران ارشد سامسونگ الکترونیکس و شرکت آموزش فنی و حرفه ای کشور در تالار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان چهار رشته حاضر در این مسابقه معرفی و جوایز خود را از دست مدیران سامسونگ و شرکت آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت کردند.

سومین المپیاد تکنسین های ایران با همکاری سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دو مرحله تئوری و عملی و در چهار محور موبایل، تبلت، لوازم خانگی (یخچال، ماشین لباسشویی)، کولر (کولر)، صدا و تجهیزات ویدئویی (تلویزیون و سینمای خانگی) راه اندازی شد.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا سبط نژاد معاون پژوهش، ارزشیابی و ارزشیابی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در مراسم به تشریح جنبه های فنی و آموزشی المپیاد تکنسین های ایران پرداخت.

سپت نژاد گفت: تاکنون سه دوره از المپیاد تکنسین ایران را پشت سر گذاشته ایم و شاهد هستیم که مسابقات هر سال بهتر از سال قبل برگزار می شود. “هدف اولیه این مسابقات جذب و شناخت نخبگان ماهر و پرورش فرهنگ مهارت آموزی است که تاکنون موثر بوده است.”

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: از آنجایی که سامسونگ حامی اصلی مسابقات جهانی مهارت است، امیدواریم همکاری با این شرکت روندی مستمر داشته باشد. آکادمی مهندسی سامسونگ نمونه ای از این همکاری مداوم است که تاکنون بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است.

به گفته ساپتی نژاد، رویدادهایی مانند المپیک تکنسین ها می توانند به جای اعتبار، فرهنگ مهارت را تقویت کنند و با تشویق مردم به کسب مهارت، جامعه بهتری بسازند.

پس از پایان این مراسم، فرهاد احترام، مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیکس، دلایل حضور این شرکت در عرصه آموزش فنی و تشویق بیشتر جوانان به مهارت آموزی را بیان کرد و گفت: «سامسونگ در زمینه مسئولیت اجتماعی فعال بوده است. به طور خلاصه می توانم به جدیدترین آنها اشاره کنم، مانند مشعل دار المپیک و یادبود شما روی زمین، از جمله کاشت درخت به تعداد ثبت نام کنندگان، مرکز فناوری سامسونگ در دانشگاه امیر کبیر و … خود زمین که شامل استفاده از کیسه های سازگار با محیط زیست می شود.

مدیر بازاریابی سامسونگ درباره المپیاد تکنسین های ایرانی گفت: این المپیاد اولین جلسه خود را در سال 1994 آغاز کرد. امروز ما خوشحالیم که اعلام کنیم پس از 3 سال توانسته ایم این فرصت رقابتی و رقابتی را برای 5201 شرکت کننده فراهم کنیم.

مسعود ویازی، مسئول روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سامسونگ الکترونیک، سخنران بعدی این مراسم بود که گزارش کاملی از روند و دستاوردهای المپیاد تکنسین ارائه کرد. وی با اشاره به سابقه همکاری سامسونگ و شرکت آموزش حرفه ای گفت: در سال 93 تفاهم نامه ای بین سامسونگ و شرکت آموزش حرفه ای منعقد شد که اولین آن ایجاد آکادمی مهندسی بود و پس از آن اولین المپیاد تکنسین های ایران در سال 1373 برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی سامسونگ درباره سومین المپیاد تکنسین های ایران گفت: این المپیاد مانند دوره های قبلی خود در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد که بیش از 1400 نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند و پس از آن 10 نفر برتر شدند. افراد از هر جهت به یک مرکز آموزشی دعوت شدند، مربیان و مرکز تحقیقات فنی و حرفه ای کرج با هزینه شرکت سامسونگ برای آمادگی بهتر برای مسابقات شرکت کردند.» در آزمون عملی المپیاد دانش فنی و مهارت تکنسین ها مورد ارزیابی قرار گرفت. و نفرات برگزیده امروز معرفی خواهند شد.

در قسمت میانی برنامه پایانی المپیک، گروه آواز تهران به اجرای موسیقی روی صحنه رفت. این مراسم با معرفی تکنسین های ارشد سومین المپیاد ملی و قدردانی از اعضای ارشد آکادمی مهندسی سامسونگ به پایان رسید.

پس از انجام دو مرحله عملی و پایانی راهنمایی سمعی و بصری آقایان علی اکبر روستایی، محمدرضا رزم آرا، مسعود فقیهی; در زمینه موبایل و تبلت: حمید اسماعیلی، رحیم نشاط پاوند، بابک نورصلیحی گورجانی; داریوش و شقانی فراهانی، گودرز افضلی، روح الله جعفری در رشته لوازم خانگی و جواد استادپور، محسن فراهانی، مهرداد قاسمی در رشته تهویه مطبوع به عنوان نفرات اول تا سوم المپیاد تکنسین های ایران انتخاب شدند.

نفرات اول از هر جهت 30 قطعه سکه بحر آزادی با سپر ستایش، نفر دوم 20 قطعه سکه بحر آزادی با سپر تقدیر و نفر سوم 10 سکه بهار آزادی با سپر تقدیر دریافت کردند.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا