لوازم خانگی

‏یلدای دیجی‌کالا برای همه ایران؛ از ویژه برنامه تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز


سالی دیگر طبق سنت جشنواره ای بی سی مگ یلدا با حضور کاربران و با روحیه خوب برگزار می شود.

جشنواره یلدای ای بی سی مگ 99 از صبح آخرین روز پاییز آغاز می شود و تا پایان اولین روز زمستان ادامه دارد. این جشنواره با تخفیف ها و جوایز شگفت انگیز و همچنین تخفیف های ویژه در دوره ای آنلاین با برنامه های متنوع و با هدف سرگرمی چند ساعته ایرانیان همراه است.

در جشنواره ای بی سی مگ یلدا 99 چه خبر؟

اجراهای ای بی سی مگ در یلدا 99 با جشنواره های دیگر متفاوت است و همه به دلیل اهمیت رفاه مشتریان برای ای بی سی مگ برگزار می شوند.

500000 انواع کالا تا 70% تخفیف

در جشنواره یلدا 99 ای بی سی مگ 100000 محصول بیشتر نسبت به جشنواره 9999 در اختیار کاربران قرار می گیرد.قابلیت نمایش و انتخاب 500000 نوع کالا با نشان یلدا با تخفیف تا 70 درصد فرصت خوبی برای کسانی است که می خواهند. خاطره خرید شبانه شان در یلدا را حفظ کنید.

ویژه برنامه زنده برای حضور هنرمندان و جوایز حامیان مالی

ای بی سی مگ در یلدای 99 می خواهد حس شیرین این شب زیبا را برای همه ایرانیانی که مدت هاست دل خوشی از خانه نشینی ندارند، شیرین و فراموش نشدنی کند. به همین مناسبت در برنامه ای سرگرم کننده و پرنشاط میزبانی شد محمد بحرانی و اجرای بسیاری از استندآپ کمدی، بدلکاری و اجرای زنده موسیقی لیان بهترین خاطرات طولانی ترین شب سال را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژه برنامه یلدای 99 ای بی سی مگ علاوه بر سرگرمی هنرمندان و بازی، جایزه ویژه اسنوا را دریافت کرد. از ساعت 20 تا 22:30 روز 30 آذر ماه، سه فرصت برای شرکت در قرعه کشی لوازم خانگی اسنوا به عموم مردم داده می شود.

پیشنهاد ویژه دی جی

اشتراک دیجی پلاس را می توان با تخفیف در جشنواره ای بی سی مگ یلدا خریداری کرد. اشتراک 3 ماهه دیجی پلاس با 73 درصد تخفیف و اشتراک 1 ماهه دیجی پلاس به مشترکان جدید با 60 درصد تخفیف ارائه می شود.

پیشنهادات جدید شگفت انگیز

در طول دو روز جشنواره یلدا ای بی سی مگ، همه روزه در ساعت 9 صبح و 16 بعدازظهر کالاهای جدید شگفت انگیزی در اختیار خریداران آنلاین قرار می گیرد.

تخفیف های شگفت انگیز یلدی

ای بی سی مگ در جشنواره یلدا 99 علاوه بر افتخار همراهی با مشتریان قدیمی و دائمی، برنامه ای ویژه برای مشتریان جدید دارد که تمامی خریدهای کاربران از 23 آذر 99 با کد تخفیف برای کاربران جدید همراه است.

علاوه بر این ویژه در جشنواره یلدای 99، سایر خدمات گروه ای بی سی مگ را از دست ندهید؛

  • 15000 تومان تخفیف اول خرید بالای 150000 تومان از کمدی
  • تا 50% تخفیف علاوه بر کدهای تخفیف متنوع در برندهای مختلف از دیجی استایل (طول شگفت انگیز یلدا دایجستیو؛ 28 آذر تا 5 دی)
  • حاضر نوار ویدئویی در جشن یلدا 99 و همچنین امکان خرید اقساطی با DJI

ای بی سی مگ با تمام این اجراها سعی دارد تجربه ای لذت بخش را برای همراهان قدیمی و جدید خود رقم بزند. برای ایجاد حال و هوای خوب در روزهایی که کشور با محدودیت های ترافیکی و اپیدمی کرونا دست و پنجه نرم می کند، ای بی سی مگ به عنوان یک شرکت مشهور مشتری مدار با طیف گسترده ای از کاربران در سراسر ایران سعی دارد با لبخند روزهای سخت را پشت سر بگذارد. .

برای ورود به جشنواره و اطلاع از پیشنهادات ویژه کلیک کنید.

جشنواره یلدا ای بی سی مگ

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما هم از این جشنواره استقبال می کنید؟

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا